. I deposited Bitcoin and the verification is a email sent with Id and a selfie. What could take 5 days to look at a few pictures I just spent a. Lot of money there cause they have instant payouts plastered everywhere. Now they tell me all my money is gonna take. 5 days.......this isn't cool. Brango casino seems like a great casino but this should be displayed. I feel lied to. Tbh
Casino Extreme, Casino Brango, Casino Adrenaline, Yabby Casino Support et fil de discussion
- Créé par
- Mikey13
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
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- Répondu par
- Babygrill
- à Sep 06, 22, 03:30:16 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Original Traduction traduit par. J'ai déposé Bitcoin et la vérification est un email envoyé avec une pièce d'identité et un selfie. Qu'est-ce qui pourrait prendre 5 jours pour regarder quelques photos que je viens de passer. Beaucoup d’argent là-bas car ils ont des paiements instantanés partout. Maintenant, ils me disent que tout mon argent va être pris. 5 jours.......ce n'est pas cool. Le casino Brango semble être un excellent casino mais cela devrait être affiché. Je me sens menti. Tbh
-
- Répondu par
- MilicaLCB
- à Sep 06, 22, 04:05:00 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 18 heures
Babygrill please PM me your casino username and we will ask for updates regarding your case.
Babygrill , veuillez m'envoyer par MP votre nom d'utilisateur du casino et nous vous demanderons des mises à jour concernant votre cas.
-
- Répondu par
- Kellie072087
- à Sep 06, 22, 06:34:05 PM
- Full Member 205
- actif la dernière fois il y a environ 3 heures
Anybody else noticed over the past week or two how the sites keep going out and not working ? The customer service is horrible and no loyalty rewards????? This is so disappointing and I wish some other casinos with instant withdrawals would come out because I would definitely move my play !!!!!
Quelqu'un d'autre a-t-il remarqué au cours des deux dernières semaines que les sites continuent de s'arrêter et de ne pas fonctionner ? Le service client est horrible et aucune récompense de fidélité ????? C'est tellement décevant et j'aimerais que d'autres casinos avec retraits instantanés sortent parce que je déplacerais certainement mon jeu !!!!!
-
- Répondu par
- pd77
- à Sep 06, 22, 06:47:48 PM
- Jr. Member 63
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
Kellie072087 wrote
Anybody else noticed over the past week or two how the sites keep going out and not working ? The customer service is horrible and no loyalty rewards????? This is so disappointing and I wish some other casinos with instant withdrawals would come out because I would definitely move my play !!!!!
How do you even play at this group? From my computer every one of their sites is unplayable. Brango, Extreme, Yabby and limitless all getting the exact same handshake connection error. Shame, whatever happened back in April sure took a toll on this group, had to be a management change or the entire group was sold. New owners don't quite have their act together. Has to be killing their bottom line, guess it explains all of the cutbacks, no loyalty chips, no cashback, no monthly chip, no live support, no decent bonuses, comp points cut back. But yes they pay out like clockwork.......for now. That's the next shoe to drop.
Kellie072087 a écrit
Quelqu'un d'autre a-t-il remarqué au cours des deux dernières semaines que les sites continuent de s'arrêter et de ne pas fonctionner ? Le service client est horrible et aucune récompense de fidélité ????? C'est tellement décevant et j'aimerais que d'autres casinos avec retraits instantanés sortent parce que je déplacerais certainement mon jeu !!!!!
Comment jouez-vous dans ce groupe ? Depuis mon ordinateur, chacun de leurs sites est illisible. Brango, Extreme, Yabby et Unlimited obtiennent tous exactement la même erreur de connexion de poignée de main. Dommage, quoi qu'il se soit passé en avril, cela a certainement eu des conséquences néfastes sur ce groupe, il a fallu un changement de direction, sinon le groupe tout entier a été vendu. Les nouveaux propriétaires ne sont pas vraiment à la hauteur. Cela doit tuer leurs résultats, je suppose que cela explique toutes les réductions, pas de jetons de fidélité, pas de cashback, pas de jetons mensuels, pas de support en direct, pas de bonus décents, réduction des points comp. Mais oui, ils paient comme sur des roulettes... pour l'instant. C'est la prochaine chaussure à laisser tomber.
-
- Répondu par
- SinMore
- à Sep 06, 22, 08:50:26 PM
- Full Member 188
- actif la dernière fois il y a environ 21 heures
Same issue here, site down for maintenance
Même problème ici, site fermé pour maintenance
-
- Répondu par
- tough_nut
- à Sep 07, 22, 02:17:51 AM
- Modérateur 2960
- actif la dernière fois il y a environ 10 heures
Hello Kellie072087, pd77 & SinMore,
We've contacted the Casino Representative to check what happened. Please keep an eye on this thread for any updates.
Bonjour Kellie072087 , pd77 et SinMore ,
Nous avons contacté le représentant du casino pour vérifier ce qui s'est passé. Veuillez garder un œil sur ce fil pour toute mise à jour.
-
- Répondu par
- MilicaLCB
- à Sep 07, 22, 03:05:49 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 18 heures
Apeninja, Babygrill we are still waiting for your casino usernames.
Apeninja, Babygrill, nous attendons toujours vos noms d'utilisateur de casino.
-
- Répondu par
- pd77
- à Sep 07, 22, 02:05:18 PM
- Jr. Member 63
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
tough_nut wrote
Hello Kellie072087, pd77 & SinMore,
We've contacted the Casino Representative to check what happened. Please keep an eye on this thread for any updates.
I contacted the "pit boss" earlier and they said the temporary network issues would be resolved in two hours, no joke, unless it's on me. These issues, albeit, not as bad as they are right now, have been going on for months. Considering both casino reps have been online at this forum since your post, I'm not holding my breath. I'll check back in a week, and I really don't think they'll have it fixed then.
hard_nut a écrit
Bonjour Kellie072087, pd77 et SinMore,
Nous avons contacté le représentant du casino pour vérifier ce qui s'est passé. Veuillez garder un œil sur ce fil pour toute mise à jour.
J'ai contacté le "chef du stand" plus tôt et ils m'ont dit que les problèmes temporaires de réseau seraient résolus en deux heures, sans blague, à moins que ce ne soit de ma faute. Ces problèmes, même s’ils ne sont pas aussi graves qu’ils le sont actuellement, durent depuis des mois. Étant donné que les deux représentants du casino sont en ligne sur ce forum depuis votre message, je ne retiens pas mon souffle. Je reviendrai dans une semaine, et je ne pense vraiment pas qu'ils le feront réparer à ce moment-là.
-
- Répondu par
- Raditc
- à Sep 07, 22, 08:34:06 PM
- Jr. Member 62
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
well its kinda weird that I can sign into all of them with out a problem but I have 2 people I refered that cant log in at all server maintenance is that error. And that been a solid 48 hours. Heres the weird part same internet provider just different houses same town all use windows and ios. So why are they being blocked and what can they do to fix the problem if its on their end.
Thanks
eh bien, c'est un peu bizarre que je puisse me connecter à chacun d'eux sans problème, mais j'ai 2 personnes que j'ai référées qui ne peuvent pas se connecter du tout, la maintenance du serveur est cette erreur. Et cela fait 48 heures. Voici la partie étrange, même fournisseur d'accès Internet, juste différentes maisons, même ville, utilisent toutes Windows et iOS. Alors pourquoi sont-ils bloqués et que peuvent-ils faire pour résoudre le problème si c'est de leur côté.
Merci
-
- Répondu par
- SinMore
- à Sep 07, 22, 09:40:21 PM
- Full Member 188
- actif la dernière fois il y a environ 21 heures
Still cant log in... day 3 for me
Je n'arrive toujours pas à me connecter... jour 3 pour moi
-
- Répondu par
- SinMore
- à Sep 08, 22, 01:19:19 AM
- Full Member 188
- actif la dernière fois il y a environ 21 heures
See, what every other website whether its a gaming site or a casino, they ALWAYS announce that there will be a maintenance on a set date as a common courtesy. And never have I seen a maintenance go on for more than 5 hours which leads me to believe this casino is having major issues and I am glad I don't have a significant amount of $$$ locked up there.
Vous voyez, comme sur tous les autres sites Web, qu'il s'agisse d'un site de jeux ou d'un casino, ils annoncent TOUJOURS qu'il y aura une maintenance à une date fixe par simple courtoisie. Et je n'ai jamais vu une maintenance durer plus de 5 heures, ce qui me porte à croire que ce casino a des problèmes majeurs et je suis heureux de ne pas avoir une somme importante de $$$ enfermée là-bas.
-
- Répondu par
- tough_nut
- à Sep 08, 22, 01:44:10 AM
- Modérateur 2960
- actif la dernière fois il y a environ 10 heures
Hello Members,
Casino Representatives haven't responded thus far, we've sent them a reminder email. As soon as we hear back from them we'll update you on this thread.
Bonjour les membres,
Les représentants du casino n'ont pas répondu jusqu'à présent, nous leur avons envoyé un e-mail de rappel. Dès que nous aurons une réponse de leur part, nous vous tiendrons au courant de ce fil.
-
- Répondu par
- pd77
- à Sep 08, 22, 04:53:08 PM
- Jr. Member 63
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
I asked the pitboss for an update before I deposited because the past few times everything works fine until I try to actually play the games. Lobby works fine, cashier works fine but unfortunately the games are still 100% unplayable for me. Glad I didn't deposit. Still get the occasional SSL handshake error but the most frustrating part is every single games progress bar spins and spins and never loads. I guess we'll get an explanation once everything is resolved.
J'ai demandé une mise à jour au pitboss avant de déposer car ces dernières fois, tout fonctionne bien jusqu'à ce que j'essaye de jouer aux jeux. Le lobby fonctionne bien, la caisse fonctionne bien mais malheureusement les jeux sont toujours 100% injouables pour moi. Je suis content de ne pas avoir déposé. Vous obtenez toujours une erreur occasionnelle de poignée de main SSL, mais la partie la plus frustrante est que chaque barre de progression du jeu tourne et tourne et ne se charge jamais. Je suppose que nous aurons une explication une fois que tout sera résolu.
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- Répondu par
- Raditc
- à Sep 09, 22, 04:11:03 AM
- Jr. Member 62
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
I believe the log in issues are fixed but the sites are still slow at loading. But atleast its playable now so Im happy
Je pense que les problèmes de connexion sont résolus mais les sites sont toujours lents à charger. Mais au moins c'est jouable maintenant donc je suis content
-
- Répondu par
- MilicaLCB
- à Sep 09, 22, 06:46:26 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 18 heures
Apeninja, Babygrill if you need our assistance please PM me your casino usernames.
Apeninja, Babygrill si vous avez besoin de notre aide, envoyez-moi par MP vos noms d'utilisateur du casino.
-
- Répondu par
- pd77
- à Sep 09, 22, 01:45:53 PM
- Jr. Member 63
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
It's much better today, played at limitless for a bit and made a deposit at Yabby and actually had some very good luck at the video poker tables. It's not perfect by any means, still have to log in almost every time I change games but Yabby is playable. Requested a withdrawal on a straight deposit and it was processed within 10 minutes. Still no idea what is going on with this group, support told me the casino was not under maintenance and the issue was on my end, to clear cache, cookies blah blah blah. I'd have much more respect for this group if they just admitted what the issues were. If they're being ddos'ed , that's fine, if they don't know what is going on that's fine too, don't tell me the issue is on my side, that's BS.
C'est bien mieux aujourd'hui, j'ai joué un peu en illimité, j'ai effectué un dépôt sur Yabby et j'ai en fait eu beaucoup de chance aux tables de vidéo poker. Ce n'est en aucun cas parfait, je dois quand même me connecter presque à chaque fois que je change de jeu mais Yabby est jouable. J'ai demandé un retrait sur un dépôt direct et il a été traité dans les 10 minutes. Toujours aucune idée de ce qui se passe avec ce groupe, le support m'a dit que le casino n'était pas en maintenance et que le problème venait de moi, pour vider le cache, les cookies bla bla bla. J'aurais beaucoup plus de respect pour ce groupe s'ils admettaient simplement quels étaient les problèmes. S'ils sont victimes de ddos, c'est bien, s'ils ne savent pas ce qui se passe, c'est bien aussi, ne me dites pas que le problème est de mon côté, c'est de la bêtise.
-
- Répondu par
- JayTee333
- à Sep 10, 22, 11:40:04 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Trying to verify my ID at Brango, I sent selfie & DL to them on September 2. If I'm correct they don't process verifications but Monday thru Friday. I figured I would have heard something by now. It's been 5 business days. I was just wanting to get verified so I would be good to go on withdraws,when I hit that " BIG JACKPOT ". If anyone can shed some light on my situation would be greatly appreciated.
En essayant de vérifier mon identité à Brango, je leur ai envoyé un selfie et un DL le 2 septembre. Si j'ai raison, ils ne traitent pas les vérifications mais du lundi au vendredi. Je pensais que j'aurais entendu quelque chose maintenant. Cela fait 5 jours ouvrables. Je voulais juste être vérifié pour que je sois prêt à procéder à des retraits, quand j'atteindrais ce " GROS JACKPOT ". Si quelqu'un pouvait m'éclairer sur ma situation, ce serait grandement apprécié.
-
- Répondu par
- pd77
- à Sep 10, 22, 12:55:56 PM
- Jr. Member 63
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
My verification at brango was within two hours but that was a while ago. Recently, I had to submit verification for limitless and I had to email support and ask about it. Chat replied within 5 minutes and I was verified. I've noticed limitless has some weird email issues, my emails are returned bc their mailbox is full, and the emails of mine that they reply to have SPAM in he subject line. I'd just email support and see if they could check on it. If you're verified at any of their sister sites it should be quick.
Ma vérification chez Brango a eu lieu dans les deux heures, mais c'était il y a quelque temps. Récemment, j'ai dû soumettre une vérification illimitée et j'ai dû envoyer un e-mail à l'assistance pour poser des questions à ce sujet. Le chat a répondu dans les 5 minutes et j'ai été vérifié. J'ai remarqué qu'il y avait des problèmes de courrier électronique étranges, mes e-mails sont renvoyés car leur boîte aux lettres est pleine et les e-mails auxquels ils répondent contiennent du SPAM dans la ligne d'objet. Je voudrais simplement envoyer un e-mail au support et voir s'ils peuvent vérifier. Si vous êtes vérifié sur l’un de leurs sites sœurs, cela devrait être rapide.
-
- Répondu par
- JayTee333
- à Sep 10, 22, 08:25:56 PM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Was trying to get ID verification done with Brango. I sent selfie and DL on September 2. I talk to support once and they said 3 to 5 days and that they only verify Monday thru Friday. I figured I would have heard something by now. It's been 5 or 6 business days. Please help
J'essayais de faire vérifier mon identité avec Brango. J'ai envoyé un selfie et un DL le 2 septembre. J'ai parlé au support une fois et ils m'ont dit 3 à 5 jours et qu'ils ne vérifient que du lundi au vendredi. Je pensais que j'aurais entendu quelque chose maintenant. Cela fait 5 ou 6 jours ouvrables. S'il vous plaît, aidez
-
- Répondu par
- MilicaLCB
- à Sep 11, 22, 06:59:33 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 18 heures
JayTee333,
Please PM me your casino account username and we will ask for updates on your case.
JayTee333,
Veuillez m'envoyer par MP votre nom d'utilisateur de votre compte de casino et nous vous demanderons des mises à jour sur votre cas.
-
- Répondu par
- tough_nut
- à Sep 12, 22, 05:29:34 AM
- Modérateur 2960
- actif la dernière fois il y a environ 10 heures
Dear members,
The Casino Representative informed us that their website indeed had some issues over the past week, but these are thankfully resolved and will not be happening again. Please let us know if all is good on your side as well or if you would need our assistance.
Chers membres,
Le représentant du casino nous a informé que son site Web a effectivement rencontré quelques problèmes au cours de la semaine dernière, mais ceux-ci sont heureusement résolus et ne se reproduiront plus. N'hésitez pas à nous faire savoir si tout va bien de votre côté également ou si vous avez besoin de notre aide.
-
- Répondu par
- MilicaLCB
- à Sep 12, 22, 05:30:42 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 18 heures
@Apeninja, Babygrill, JayTee333, we are still waiting for you to provide casino usernames if you would like us to assist you.
@Apeninja, Babygrill, JayTee333, nous attendons toujours que vous nous fournissiez des noms d'utilisateur de casino si vous souhaitez que nous vous aidions.
-
- Répondu par
- pd77
- à Sep 12, 22, 07:12:13 PM
- Jr. Member 63
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
Everything seems to be working much better for me. Deposits and withdrawals are still lightning fast. And it looks like they are still issuing loyalty chips, maybe it's a weekly thing now, not sure but I did receive one from Yabby and Limitless. I don't play at Brango or Extreme any longer so I can't speak for them but I'd assume the same.
Tout semble fonctionner beaucoup mieux pour moi. Les dépôts et les retraits sont toujours aussi rapides que l’éclair. Et on dirait qu'ils émettent toujours des jetons de fidélité, c'est peut-être une chose hebdomadaire maintenant, je ne suis pas sûr, mais j'en ai reçu un de Yabby et Limitless. Je ne joue plus à Brango ou Extreme donc je ne peux pas parler pour eux mais je suppose la même chose.
-
- Répondu par
- Basescoach
- à Sep 13, 22, 06:40:36 PM
- Sr. Newbie 16
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
JayTee333 wrote
Was trying to get ID verification done with Brango. I sent selfie and DL on September 2. I talk to support once and they said 3 to 5 days and that they only verify Monday thru Friday. I figured I would have heard something by now. It's been 5 or 6 business days. Please help
I'm sitting on 11 days and counting. I confirmed through chat that they didn't need any more documentation from me. That was last week. No idea what's taking so long.
JayTee333 a écrit
J'essayais de faire vérifier mon identité avec Brango. J'ai envoyé un selfie et un DL le 2 septembre. J'ai parlé au support une fois et ils m'ont dit 3 à 5 jours et qu'ils ne vérifient que du lundi au vendredi. Je pensais que j'aurais entendu quelque chose maintenant. Cela fait 5 ou 6 jours ouvrables. S'il vous plaît, aidez
Je suis assis sur 11 jours et je compte. J'ai confirmé par chat qu'ils n'avaient plus besoin de documentation de ma part. C'était la semaine dernière. Aucune idée de ce qui prend autant de temps.
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 14, 22, 03:05:03 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Basescoach,
Can you please provide us with your Casino username via private message, so that we can try to escalate the matter?Bonjour Basescoach,
Pouvez-vous s'il vous plaît nous fournir votre nom d'utilisateur du casino par message privé , afin que nous puissions essayer de faire remonter le problème ? -
- Répondu par
- Travis Hudson
- à Sep 14, 22, 03:36:31 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I was playing 50 free spins on the video slot called The mariachi 5 , I had 11 free spins left and I hit the bonus feature and the game froze up . I have logged out reset my phone everything and when I sign in it tells me I have 11 spins left and when I click on the game it almost loads all the way and then stops. I want my 11 more spins but only after the bonus feature can you please help me
Je jouais 50 tours gratuits sur la machine à sous vidéo appelée The Mariachi 5, il me restait 11 tours gratuits et j'ai appuyé sur la fonction bonus et le jeu s'est figé. Je me suis déconnecté, j'ai tout réinitialisé sur mon téléphone et lorsque je me connecte, il me dit qu'il me reste 11 tours et lorsque je clique sur le jeu, il se charge presque complètement puis s'arrête. Je veux mes 11 tours supplémentaires, mais seulement après le bonus, pouvez-vous m'aider s'il vous plaît
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 14, 22, 03:47:57 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Travis Hudson,
Can you please provide us with the Casino username via private message, so that we can contact Casino Representatives to check your status?Bonjour Travis Hudson,
Pouvez-vous s'il vous plaît nous fournir le nom d'utilisateur du casino par message privé , afin que nous puissions contacter les représentants du casino pour vérifier votre statut ? -
- Répondu par
- MilicaLCB
- à Sep 14, 22, 08:04:06 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 18 heures
Since we never received account usernames from members Apeninja, Babygrill, JayTee333 we consider their cases closed. Once we get the requested information we will reopen the case and ask for further updates.
Comme nous n’avons jamais reçu les noms d’utilisateur des membres Apeninja, Babygrill, JayTee333, nous considérons leurs dossiers clos. Une fois que nous aurons obtenu les informations demandées, nous rouvrirons le dossier et demanderons des mises à jour supplémentaires.
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 14, 22, 08:50:53 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Basescoach We have informed Casino representatives regarding your case. When we receive an answer we will let you know. Please keep us posted on the progress.
Basescoach Nous avons informé les représentants du Casino de votre cas. Lorsque nous recevrons une réponse, nous vous le ferons savoir. Merci de nous tenir au courant de l'évolution.
-
- Répondu par
- Basescoach
- à Sep 14, 22, 03:56:15 PM
- Sr. Newbie 16
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
Berks wrote
Basescoach We have informed Casino representatives regarding your case. When we receive an answer we will let you know. Please keep us posted on the progress.
I was verified yesterday evening.
Thank you for advocating on my behalf. I appreciate your efforts!
Berks a écrit
Basescoach Nous avons informé les représentants du Casino de votre cas. Lorsque nous recevrons une réponse, nous vous le ferons savoir. Merci de nous tenir au courant de l'évolution.
J'ai été vérifié hier soir.
Merci de défendre ma cause. J'apprécie vos efforts!
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 15, 22, 01:39:54 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Basescoach
Great. Thanks for the update. Good luck!Basescoach
Super. Merci pour la mise à jour. Bonne chance! -
- Répondu par
- Mikey13
- à Sep 15, 22, 07:13:51 AM
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hey Basescoach,
Hope that you are well.
As far as I can see, your account has been verified. Apologies for the delayed verification process as our banking team is overwhelmed with requests at the moment.
Hope this helps.Kind regards,
Mikey
Casino ManagementSalut Basescoach,
J'espère que vous allez bien.
D'après ce que je peux voir, votre compte a été vérifié. Toutes nos excuses pour le retard du processus de vérification, car notre équipe bancaire est actuellement submergée de demandes.
J'espère que cela t'aides.Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos -
- Répondu par
- dcates1122
- à Sep 15, 22, 10:10:22 PM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Casino Extreme wont pay me out $550 that i won fair and square. If a game is restricted, then the game should be "X" out like they are when you claim a bonus on any genuine transparent casino and they dont even allow you the opportunity to play the game you cannot play . And all the casinos ive played on i have never in my life heard that the bonus terms still are in effect until the next "fund action" is made on the account, whatever that means. Once the playthrough is met and bonus completed those are your funds to play what games you want. I deposited 80 dollars and claimed a free spin bonus of 150 spins and a 35x playthrough. I completed the bonus and the playthrough with around 650 dollars in my account and the bonus was completed and my funds were able to be withdrawn. I never play blackjack so i played a few hands. According to one person it was 7 bets and according to another it was 9 bets, so thats my first red flag. It states all other games like pontoon blackjack, live dealer, etc cannot be played with the bonus. Not one time does it say regular blackjack is a restricted game, it just doesnt say it is one of the "allowable games" either. I go to get my withdrawal and im told i played restricted games because instead of putting restricted games attached to the bonus it seems this place put "allowable games" and not the ones you cannot play. Which is clearly sneaky and bad business. So instead they said they gave an "exception" of giving my deposit back. Exception? No, I won fair and square and didnt play blackjack until my bonus was complete and all playthrough met. Ironic how the deposit that they issued back, Lost every single spin, every single one. Who knows what they did to my account when they were suppose to be processing my withdraw and instead say i played a restricted game. No where does it say regular blackjack is restricted on anything. The funnier thing is i started playing blackjack with 660 or so and wagered exactly 110 worth aparently which is my requested payout amount. So i didnt even win a dime but they still robbed me for my money after me being clear and completing a free spin deposit bonus . Id think twice before playing here because clearly thats some sort of tactic this casino does to screw people. Place is a joke and crooked.
Casino Extreme ne me paiera pas les 550 $ que j'ai gagnés équitablement. Si un jeu est restreint, alors le jeu doit être "X" comme c'est le cas lorsque vous réclamez un bonus sur n'importe quel véritable casino transparent et ils ne vous donnent même pas la possibilité de jouer au jeu auquel vous ne pouvez pas jouer. Et dans tous les casinos sur lesquels j'ai joué, je n'ai jamais entendu de ma vie que les conditions de bonus sont toujours en vigueur jusqu'à ce que la prochaine « action de fonds » soit effectuée sur le compte, quoi que cela signifie. Une fois le playthrough terminé et le bonus terminé, vous disposez de fonds pour jouer aux jeux de votre choix. J'ai déposé 80 dollars et réclamé un bonus de tours gratuits de 150 tours et une mise de 35x. J'ai complété le bonus et le playthrough avec environ 650 dollars sur mon compte et le bonus a été complété et mes fonds ont pu être retirés. Je n'ai jamais joué au blackjack, alors j'ai joué quelques mains. Selon une personne, c'était 7 paris et selon une autre, c'était 9 paris, c'est donc mon premier drapeau rouge. Il indique que tous les autres jeux comme le pontoon blackjack, le croupier en direct, etc. ne peuvent pas être joués avec le bonus. Pas une seule fois il n'est dit que le blackjack ordinaire est un jeu restreint, mais il ne dit pas non plus qu'il s'agit d'un des « jeux autorisés ». Je vais chercher mon retrait et on me dit que j'ai joué à des jeux restreints car au lieu de mettre des jeux restreints attachés au bonus, il semble que cet endroit mette des "jeux autorisés" et non ceux auxquels vous ne pouvez pas jouer. Ce qui est clairement une mauvaise affaire et sournoise. Au lieu de cela, ils ont dit qu'ils avaient donné une "exception" pour restituer mon dépôt. Exception? Non, j'ai gagné équitablement et je n'ai pas joué au blackjack tant que mon bonus n'était pas terminé et que toutes les conditions de jeu étaient remplies. Ironiquement, le dépôt qu'ils ont remboursé a perdu chaque tour, chacun d'entre eux. Qui sait ce qu'ils ont fait à mon compte alors qu'ils étaient censés traiter mon retrait et ont plutôt dit que j'avais joué à un jeu restreint. Nulle part il n’est dit que le blackjack ordinaire est limité à quoi que ce soit. Le plus drôle, c'est que j'ai commencé à jouer au blackjack avec environ 660 $ et que j'ai parié exactement 110 $, ce qui correspond au montant de paiement que j'ai demandé. Donc, je n'ai même pas gagné un centime, mais ils m'ont quand même volé mon argent après que j'ai été clair et que j'ai complété un bonus de dépôt de tours gratuits. J'y réfléchirais à deux fois avant de jouer ici, car c'est clairement une sorte de tactique que ce casino utilise pour baiser les gens. L'endroit est une blague et tordu.
4.6/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 16, 22, 02:16:57 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello dcates1122,
Can you please tell us what exactly BlackJack did you play?
Following the T&C of Casino Extreme:- The Casino reserves the right to withhold any amount in excess of your original deposit from your withdrawal if the bonus is wagered on 777 slot, baccarat, craps, pontoon blackjack, roulette, sic bo or any live dealer game.
We have already informed Casino representative, so we will provide with the update when we get an answer. Keep an eye on this thread.
Bonjour dcates1122 ,
Pouvez-vous nous dire à quel BlackJack avez-vous joué exactement ?
Suite aux CGU de Casino Extreme :- Le Casino se réserve le droit de retenir tout montant dépassant votre dépôt initial de votre retrait si le bonus est misé sur la machine à sous 777, le baccara, le craps, le blackjack ponton, la roulette, le sic bo ou tout autre jeu avec croupier en direct.
Nous avons déjà informé le représentant du Casino, nous vous fournirons donc la mise à jour lorsque nous aurons une réponse. Gardez un œil sur ce fil.
4.6/ 5
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- Répondu par
- Anchi
- à Sep 16, 22, 03:21:49 AM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 7 heures
Hi dcates1122,
They don't have Pontoon Blackjack in the lobby, have you played live dealer blackjack?
Salut dcates1122,
Ils n'ont pas de Pontoon Blackjack dans le hall, avez-vous joué au blackjack avec croupier en direct ?
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- Répondu par
- dcates1122
- à Sep 16, 22, 04:23:18 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
no, i attached a picture and circled the one i played. just under table games and regular 21 blackjack
non, j'ai joint une photo et encerclé celle à laquelle j'ai joué. juste en dessous des jeux de table et du blackjack 21 régulier
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- Répondu par
- dcates1122
- à Sep 16, 22, 04:24:27 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
i played none of the above . only played regular 21 blackjack.
je n'ai joué à aucun des éléments ci-dessus. je n'ai joué qu'au blackjack 21 régulier.
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- Répondu par
- Anchi
- à Sep 16, 22, 07:37:01 AM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 7 heures
If it's as you said, I don't see that you broke their bonus rules.
We'll let you know when we get a response.
Si c'est comme vous l'avez dit, je ne vois pas que vous ayez enfreint leurs règles de bonus.
Nous vous ferons savoir lorsque nous aurons une réponse.
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- Répondu par
- pd77
- à Sep 16, 22, 07:15:26 PM
- Jr. Member 63
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
This T&C's can be confusing to say the least. There's one coupon that says no table games but it lets you play let it ride poker which is a table game. Not sure if it would void your winnings. Even if I clear a slots only bonus I don't play anything but slots, I always assumed the restricted games were still restricted even though you could play them. Best to not take a bonus and you don't have to worry about any of it, it takes some getting used to but playing straight up is the way to go.
Ces conditions générales peuvent être pour le moins déroutantes. Il y a un coupon qui dit pas de jeux de table, mais il vous permet de jouer au let it ride poker qui est un jeu de table. Je ne sais pas si cela annulerait vos gains. Même si j'obtiens un bonus de machines à sous uniquement, je ne joue qu'aux machines à sous, j'ai toujours supposé que les jeux restreints étaient toujours restreints même si vous pouviez y jouer. Il est préférable de ne pas prendre de bonus et vous n'avez pas à vous en soucier, il faut un certain temps pour s'y habituer, mais jouer directement est la voie à suivre.
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- Répondu par
- Cb4aubs
- à Sep 17, 22, 07:07:52 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 mois
Hiya! I emailed over my verification last Sunday & still not verified. Tried emailing banking@casinoextreme.com & banking@casinoextreme.eu but emails gets ignored only auto generated do not reply. Support chat is jus copy & paste the same & closes the chat without asking ....drivers license & selfie sent over
Salut ! J'ai envoyé un e-mail de vérification dimanche dernier et je n'ai toujours pas vérifié. J'ai essayé d'envoyer un e-mail à banking@casinoextreme.com et banking@casinoextreme.eu, mais les e-mails sont ignorés, seuls les e-mails générés automatiquement ne répondent pas. Le chat d'assistance consiste simplement à copier et coller la même chose et ferme le chat sans demander... permis de conduire et selfie envoyés
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- Répondu par
- dcates1122
- à Sep 18, 22, 02:38:08 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
My point exactly . Very crooked and shady business practice in my opinion. It's a set up to do someone the way they did me. And holding a person accountable to bonus terms even after completing the bonus makes zero sense. Because your basically still under that bonus and like it's still active on the account. Once you complete a bonus on a legitimate site like bovada or something , it's your money. What you do with those funds doesn't matter . And it doesn't even allow you to click or play the games restricted. The even more messed up part is, I had more money BEFORE I played blackjack. So. This is a joke to me. It's like someone being off probation and signed the papers and everything but still make you come in to take a urine test and if you don't you go back to jail even though you signed the papers to be off probation.
Mon point exactement . Pratique commerciale très tordue et louche à mon avis. C'est une façon de faire à quelqu'un ce qu'il m'a fait. Et tenir une personne responsable des conditions du bonus même après avoir terminé le bonus n’a aucun sens. Parce que vous êtes toujours sous ce bonus et comme s'il était toujours actif sur le compte. Une fois que vous avez complété un bonus sur un site légitime comme bovada ou quelque chose du genre, c'est votre argent. Ce que vous faites avec ces fonds n'a pas d'importance. Et cela ne vous permet même pas de cliquer ou de jouer aux jeux restreints. Le plus fou, c'est que j'avais plus d'argent AVANT de jouer au blackjack. Donc. C'est une blague pour moi. C'est comme si quelqu'un était en liberté conditionnelle et signait les papiers et tout, mais vous obligeait quand même à venir faire un test d'urine et si vous ne le faisiez pas, vous retourniez en prison même si vous aviez signé les papiers pour être libéré de la probation.
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- Répondu par
- dcates1122
- à Sep 18, 22, 02:39:11 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I think something is going on over there at casino extreme. They got a good rep everywhere and now they are F***ing people over .
Je pense qu'il se passe quelque chose là-bas, au Casino Extreme. Ils ont eu une bonne réputation partout et maintenant ils sont foutus de gens.
4.6/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 18, 22, 07:54:36 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello dcates1122,
Here you can see the terms of the coupon you used:
Casino Extreme t&c:"Once a bonus is claimed, the terms of that bonus step into effect immediately. These terms remain in full effect until a new Fund Action (Deposit or Bonus) is processed to your account and after the bonus has been cleared from your balance. Bonus Terms will remain in effect after Wagering has been met. Bonus Terms will remain in effect after a Withdrawal is processed. Bonus Terms will remain in effect after Playable Balance drops below $/€ 1. Depositing on top of your existing bonus balance does not void the Bonus Terms. Any violations of the terms while they are in effect, may result in all winnings being voided as per the Terms & Conditions."
The problem is that you have played BJ after you finished the wagering, which is not non-progressive game, and is not allowed in this Casino to be played with this bonus.
Bonjour dcates1122,
Ici vous pouvez voir les termes du coupon que vous avez utilisé :
Conditions générales de Casino Extrême :"Une fois qu'un bonus est réclamé, les conditions de ce bonus entrent en vigueur immédiatement. Ces conditions restent pleinement en vigueur jusqu'à ce qu'une nouvelle action de fonds (dépôt ou bonus) soit traitée sur votre compte et après que le bonus ait été effacé de votre solde. Bonus Les conditions resteront en vigueur une fois la mise remplie. Les conditions du bonus resteront en vigueur après le traitement d'un retrait. Les conditions du bonus resteront en vigueur une fois que le solde jouable sera tombé en dessous de 1 $/€. Le dépôt en plus de votre solde de bonus existant n'est pas nul. les conditions du bonus. Toute violation des conditions pendant qu'elles sont en vigueur peut entraîner l'annulation de tous les gains conformément aux conditions générales.
Le problème est que vous avez joué à BJ après avoir terminé la mise, ce qui n'est pas un jeu non progressif et n'est pas autorisé dans ce casino à jouer avec ce bonus.
4.6/ 5
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- Répondu par
- pd77
- à Sep 18, 22, 08:53:06 AM
- Jr. Member 63
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
I've seen that exact bonus at Yabby, it's a horrible bonus unless you're depositing the minimum $20. But if you deposit the minimum your max cash out is $300. No matter how much you deposit your bonus is 150 free spins @.25. It's just where this group has headed after their "transition" a few months back. Almost every bonus has a max cash out , it's worse at limitless, the max co is 10x, not very limitless is you ask me.
J'ai vu exactement ce bonus chez Yabby, c'est un bonus horrible à moins que vous ne déposiez le minimum de 20 $. Mais si vous déposez le minimum, votre retrait maximum est de 300 $. Quel que soit le montant que vous déposez, votre bonus est de 150 tours gratuits à 0,25. C’est exactement là où ce groupe s’est dirigé après sa « transition » il y a quelques mois. Presque tous les bonus ont un retrait maximum, c'est pire en illimité, le co maximum est de 10x, pas très illimité, me demandez-vous.
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- Répondu par
- Cb4aubs
- à Sep 19, 22, 03:02:58 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 mois
Hiya! I emailed over my verification last Sunday & still not verified. Tried emailing banking@casinoextreme.com & banking@casinoextreme.eu but emails gets ignored only auto generated do not reply. Support chat is jus copy & paste the same & closes the chat without asking ....drivers license & selfie sent over.
Salut ! J'ai envoyé un e-mail de vérification dimanche dernier et je n'ai toujours pas vérifié. J'ai essayé d'envoyer un e-mail à banking@casinoextreme.com et banking@casinoextreme.eu, mais les e-mails sont ignorés, seuls les e-mails générés automatiquement ne répondent pas. Le chat d'assistance consiste simplement à copier et coller la même chose et ferme le chat sans demander... permis de conduire et selfie envoyés.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 19, 22, 03:09:19 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Cb4aubs,
Can you send us please your Casino Username via private message, and we will contact Casino representative about your case.
Bonjour Cb4aubs ,
Pouvez-vous nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé , et nous contacterons le représentant du casino au sujet de votre cas.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 19, 22, 06:15:08 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi Purple7,
Can you please send us your Casino username via private message, so that we can contact Casino representative about your concern.
Salut Purple7 ,
Pouvez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du Casino par message privé, afin que nous puissions contacter le représentant du Casino au sujet de votre préoccupation.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 19, 22, 06:37:45 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi Purple7,
Thanks for sharing your account details. We will ping Casino representative and get back to your when we get some updates. Please keep us posted.
Salut Purple7 ,
Merci d'avoir partagé les détails de votre compte. Nous enverrons une requête ping au représentant du Casino et reviendrons vers vous lorsque nous recevrons des mises à jour. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 19, 22, 06:56:43 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi Cb4aubs,
Thanks for sharing your Casino username. We will contact Casino representative regarding your verification issue. Please keep an eye on this thread.
Bonjour Cb4aubs ,
Merci d'avoir partagé votre nom d'utilisateur Casino. Nous contacterons le représentant du Casino concernant votre problème de vérification. Veuillez garder un œil sur ce fil.
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- Répondu par
- Cb4aubs
- à Sep 19, 22, 01:53:59 PM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 mois
Now after almost 2 weeks to get verified & request a withdrawal they tell me it's been denied due to having an active bonus while claiming a bonus. Well unfortunately this isn't possible...You can't claim an active bonus while one is active... you have to cancel the active one 1st to be able to. I didn't have an active bonus
Maintenant, après presque 2 semaines pour être vérifié et demander un retrait, ils me disent que celui-ci a été refusé en raison d'un bonus actif lors de la réclamation d'un bonus. Eh bien, malheureusement, ce n'est pas possible... Vous ne pouvez pas réclamer un bonus actif alors qu'un bonus est actif... vous devez d'abord annuler le bonus actif pour pouvoir le faire. Je n'avais pas de bonus actif
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