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Dernier message fait il y a environ 1 mois par JovanaV
cindygreco
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  • cindygreco
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  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry to hear it hasn't been sorted out yet. Thank you for letting us know. We'll notify the casino rep to update us regarding your case. We'll keep you posted. 

    Désolé d'apprendre que cela n'a pas encore été réglé. Merci de nous en avoir informé. Nous informerons le représentant du casino pour nous tenir au courant de votre cas. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi MissKaron,

    We got a reply from the casino regarding your payouts. You've probably received this emails stating that:

    The first two transactions will be combined and sent to the processor in 72 hours. Once we have the tracking numbers next week you will receive an email with the delivery details. By the end of next week the other two amounts will also be combined and sent.We are not able to send more than $2500 via check, therefore , we will send them one after the other.

    Please do let us know when the money hit your account. 

    Bonjour Miss Karon,

    Nous avons reçu une réponse du casino concernant vos paiements. Vous avez probablement reçu cet e-mail indiquant que :

    Les deux premières transactions seront regroupées et envoyées au processeur dans 72 heures. Une fois que nous aurons les numéros de suivi la semaine prochaine, vous recevrez un e-mail avec les détails de livraison. D'ici la fin de la semaine prochaine, les deux autres montants seront également combinés et envoyés. Nous ne sommes pas en mesure d'envoyer plus de 2 500 $ par chèque, nous les enverrons donc l'un après l'autre.

    Veuillez nous informer lorsque l'argent arrive sur votre compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cindy: re Bingo-Knights Casino

    I have a 112.75 dollar withrawal via check pending since March 31,2017.  user=PacerFive

    I'm not getting answers through the LiveChat. Please help.

    Bonjour Cindy : concernant Bingo-Knights Casino

    J'ai un retrait de 112,75 dollars par chèque en attente depuis le 31 mars 2017. utilisateur = PacerFive

    Je ne reçois pas de réponses via le LiveChat. S'il vous plaît, aidez-moi.

  • Original Anglais Traduction Français

    I;ve been waiting to receive a $132.00  Bitcoin withdrawal for a month now from Dreams Casino the same outfit as this casino.

    My June 6th request got a Mgrs. approval on June 28th but no payment as of yet!!

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Acct. - quball

    06/28/2017 08:28 AM Manager Withdrawal Approved! -$88.00
    06/28/2017 08:28 AM Manager Withdrawal Requested -$88.00
    06/28/2017 08:28 AM Bitcoin Withdrawal Declined $88.00
    06/28/2017 08:28 AM Bitcoin Withdrawal Approved! -$132.00

    J'attends depuis un mois maintenant de recevoir un retrait Bitcoin de 132,00 $ de Dreams Casino, la même tenue que ce casino.

    Ma demande du 6 juin a reçu une réponse de Mgrs. approbation le 28 juin mais pas de paiement pour l'instant !!

    -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------

    Compte. - Quball

    28/06/2017 08:28 Retrait du manager approuvé ! -88,00 $
    28/06/2017 08h28 Retrait du gestionnaire demandé -88,00 $
    28/06/2017 08h28 Retrait de Bitcoin refusé 88,00 $
    28/06/2017 08:28 Retrait Bitcoin approuvé ! -132,00 $

    0.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    HI qubal,

    Your message will be forwarded to the casino. Please bear in mind that the whole casino group has a  warning sign. You can find more info HERE

    Salut Qubal,

    Votre message sera transmis au casino. N'oubliez pas que l'ensemble du groupe casino dispose d'un panneau d'avertissement. Vous pouvez trouver plus d'informations ICI .

  • Original Anglais Traduction Français

    thanks

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino informed us that since you want to be paid via Bitcoin, they will be able to issue out the payment until next week. 

    Please let us know once you get the money. 

    Le casino nous a informé que puisque vous souhaitez être payé via Bitcoin, il pourra effectuer le paiement jusqu'à la semaine prochaine.

    S'il vous plaît laissez-nous savoir une fois que vous aurez reçu l'argent.

  • Original Anglais Traduction Français

    I doubt if I ever get paid by this group and I really don't care anymore. I'll never drop a dime into this group of casinos again!!  I'll stick with legitment RTG's Casinos that are happy to pay in a reasonable time frame when I win few bucks!

    Thanks for trying Melissa, I much appreciate your assistance!

    Thanks

    Je doute d'être un jour payé par ce groupe et je m'en fiche vraiment plus. Je ne lâcherai plus jamais un centime dans ce groupe de casinos !! Je m'en tiendrai aux casinos légitimes de RTG qui sont heureux de payer dans un délai raisonnable lorsque je gagne quelques dollars !

    Merci d'avoir essayé Melissa, j'apprécie beaucoup votre aide !

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Please don't give up now. They should pay you. You need to be a little bit more patient. Let's wait until next week and see if the money will be in your account. 

    S'il vous plaît, n'abandonnez pas maintenant. Ils devraient vous payer. Il faut être un peu plus patient. Attendons la semaine prochaine et voyons si l'argent sera sur votre compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    No payment as of today - Looks like they lied AGAIN!!

    Aucun paiement à ce jour - On dirait qu'ils ont ENCORE menti !!

  • Original Anglais Traduction Français
    quball wrote:

    No payment as of today - Looks like they lied AGAIN!!

    Oh, sorry to hear that. We're going to contact them again. As per their words, you should have been paid 10 days ago. We'll keep you posted. 

    quball a écrit :

    Aucun paiement à ce jour - On dirait qu'ils ont ENCORE menti !!

    Oh désole d'entendre ca. Nous allons les recontacter. Selon leurs propos, vous auriez dû être payé il y a 10 jours. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français
    quball wrote:

    No payment as of today - Looks like they lied AGAIN!!

    The casino emailed us today saying that they haven't been able to issue out the payment because they need to move you from Bitcoin to another withdrawal method. They tried to reach you but got no reply. Could you please contact them so it can be sorted out? 

    Thanks

    quball a écrit :

    Aucun paiement à ce jour - On dirait qu'ils ont ENCORE menti !!

    Le casino nous a envoyé un e-mail aujourd'hui nous informant qu'il n'avait pas été en mesure d'effectuer le paiement car il devait vous déplacer de Bitcoin vers une autre méthode de retrait. Ils ont essayé de vous joindre mais n'ont reçu aucune réponse. Pourriez-vous s'il vous plaît les contacter afin que cela puisse être réglé ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Here is my conversation with them this morning via live chat - 

     

    Thank you for contacting Dreams Casino. My name is 'Tom'. For your security, please verify the Email address, Username, and phone number on your account so that I can assist you further.

    quball: dmbxxxxxxx

    Tom: Welcome to Dreams casino. This is Tom, Can I have your E-mail id, username and phone number please?

    quball: quball

    quball: 309xxxxxxx

    Tom: Thank you for sharing the information. Please go ahead with your question, I am here to help you.

    quball: I have not received my payout or withdrawal from june 28th manger approval for $132.00

    quball: Reference #: LTK121660168194737X

    quball: Dear David, This is Annie Holmes with Dreams. Please contact us via Live Chat so that we can alert Finance again

    Tom: Just a moment.

    quball: ok

    Tom: Hay David ! I can see that your pay out is in process to send it to the processor as it was escalated to the manager. They are keep in touch with the finance department regarding your payout.

    Tom:

    quball: What does that mean?

    Tom: It was already escalated and will be reach to you any time.

    quball: Ok - Thanks

    quball: See ya later

    Voici ma conversation avec eux ce matin via le chat en direct -

    Merci d'avoir contacté Dreams Casino. Mon nom est Tom'. Pour votre sécurité, veuillez vérifier l'adresse e-mail, le nom d'utilisateur et le numéro de téléphone de votre compte afin que je puisse vous aider davantage.

    quball : dmbxxxxxxx

    Tom : Bienvenue au casino Dreams. Ici Tom, puis-je avoir votre identifiant e-mail, votre nom d'utilisateur et votre numéro de téléphone s'il vous plaît ?

    quball : quball

    quball : 309xxxxxxx

    Tom : Merci d'avoir partagé l'information. S'il vous plaît, posez votre question, je suis là pour vous aider.

    quball : Je n'ai pas reçu mon paiement ou mon retrait du 28 juin, avec l'approbation de la crèche pour 132,00 $.

    quball : Numéro de référence : LTK121660168194737X

    quball : Cher David, voici Annie Holmes avec Dreams. Veuillez nous contacter via Live Chat afin que nous puissions alerter à nouveau Finance

    Tom : Juste un instant.

    quball : ok

    Tom : Hay David ! Je vois que votre paiement est en cours d'envoi au processeur car il a été transmis au responsable. Ils restent en contact avec le service financier concernant votre paiement.

    À M:

    Quball : Qu'est-ce que ça veut dire ?

    Tom : Le problème a déjà été signalé et vous parviendra à tout moment.

    quball : Ok - Merci

    quball : à plus tard

    0.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for sharing this. Have you already changed your withdrawal method from bitcoin? According to their words earlier today, they've been waiting for you to provide them with payment details. 

    Merci d'avoir partagé cela. Avez-vous déjà changé votre méthode de retrait du bitcoin ? Selon leurs propos tenus plus tôt dans la journée, ils attendaient que vous leur fournissiez les détails de paiement.

  • Original Anglais Traduction Français

    I have no other withdrawal option but bitcoin!

    Je n’ai pas d’autre option de retrait que le Bitcoin !

  • Original Anglais Traduction Français
    quball wrote:

    I have no other withdrawal option but bitcoin!

    Hm! Please wait for them to contact you again and I'm sure they're going to find a way to pay you out. 

    quball a écrit :

    Je n’ai pas d’autre option de retrait que le Bitcoin !

    Hum ! Veuillez attendre qu'ils vous recontactent et je suis sûr qu'ils trouveront un moyen de vous payer.

  • Original Anglais Traduction Français

    again I spoke with live support today about bitcoin --

    Thank you for contacting Dreams Casino. My name is 'Kimo'. For your security, please verify the Email address, Username, and phone number on your account so that I can assist you further.

    quball: hi - do you accept Bitcoin as a deposit and withdrawal method?

    Kimo: Hello

    Kimo: Yes we do

    quball: ok tkx

    encore une fois, j'ai parlé avec l'assistance en direct aujourd'hui de Bitcoin --

    Merci d'avoir contacté Dreams Casino. Je m'appelle « Kimo ». Pour votre sécurité, veuillez vérifier l'adresse e-mail, le nom d'utilisateur et le numéro de téléphone de votre compte afin que je puisse vous aider davantage.

    quball : salut - acceptez-vous Bitcoin comme méthode de dépôt et de retrait ?

    Kimo : Bonjour

    Kimo : Oui, nous le faisons

    quball : ok, merci

    0.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Still No Payment !!

    Toujours aucun paiement !!

  • Original Anglais Traduction Français
    quball wrote:

    Still No Payment !!

    Did you get in touch with them? 

    quball a écrit :

    Toujours aucun paiement !!

    Avez-vous pris contact avec eux ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I talked to support 2 times and both times they said Bitcoin is still used for deposits and withdrawals !!

    As for when they will pay - I just get same standard answer" its being prosessed "!!!!!!!!!

    J'ai parlé au support 2 fois et à chaque fois, ils ont dit que Bitcoin était toujours utilisé pour les dépôts et les retraits !!

    Quant à savoir quand ils paieront, je reçois juste la même réponse standard : "c'est en cours de traitement" !!!!!!!!!

  • Original Anglais Traduction Français
    quball wrote:

    I talked to support 2 times and both times they said Bitcoin is still used for deposits and withdrawals !!

    As for when they will pay - I just get same standard answer" its being prosessed "!!!!!!!!!

    Hm! Okay! We'll contact them to check what's going on with your payment. 

    quball a écrit :

    J'ai parlé au support 2 fois et à chaque fois, ils ont dit que Bitcoin était toujours utilisé pour les dépôts et les retraits !!

    Quant à savoir quand ils paieront, je reçois juste la même réponse standard : "c'est en cours de traitement" !!!!!!!!!

    Hum ! D'accord! Nous les contacterons pour vérifier ce qui se passe avec votre paiement.

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino promised that your payment will go through today. Hope they'll keep the promise. Please update us when you get the money. 

    Cheers

    Le casino a promis que votre paiement serait effectué aujourd'hui. J'espère qu'ils tiendront leur promesse. Veuillez nous tenir au courant lorsque vous recevrez l'argent.

    Acclamations

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Melissa for all you have done for me!!

    I'll let you know if it comes.

    Merci Mélissa pour tout ce que tu as fait pour moi !!

    Je te ferai savoir si ça vient.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    The casino promised that your payment will go through today. Hope they'll keep the promise. Please update us when you get the money. 

    Cheers

     The Casino did not follow thru on their promise as of today.

    MelissaN a écrit :

    Le casino a promis que votre paiement serait effectué aujourd'hui. J'espère qu'ils tiendront leur promesse. Veuillez nous tenir au courant lorsque vous recevrez l'argent.

    Acclamations

    Le Casino n'a pas tenu sa promesse à ce jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hm! Thanks for letting us know. We'll contact them again to see what seems to be the issue with your payouts.

    Hum ! Merci de nous en informer. Nous les recontacterons pour voir quel semble être le problème avec vos paiements.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    The casino promised that your payment will go through today. Hope they'll keep the promise. Please update us when you get the money. 

    Cheers

     This just shows that the "Virtual group of Casinos" is really very Untrustworthy - Anyone who deposits in this group of rogue casinos can kiss there deposts and any withdrawal attempt "GOODBYE"!!! My attempt to collect a " Very Small Sum" of $132.00 is a very telling example!!

    MelissaN a écrit :

    Le casino a promis que votre paiement serait effectué aujourd'hui. J'espère qu'ils tiendront leur promesse. Veuillez nous tenir au courant lorsque vous recevrez l'argent.

    Acclamations

    Cela montre simplement que le "groupe virtuel de casinos" est vraiment très peu fiable - Quiconque dépose dans ce groupe de casinos malhonnêtes peut y embrasser les dépôts et toute tentative de retrait "au revoir" !!! Ma tentative de collecter une « très petite somme » de 132,00 $ en est un exemple très révélateur !!

  • Original Anglais Traduction Français

    That's the reason why the whole group is on our warning list. They have extremely long payouts. You need to pay a closer attention when choosing a casino to play in. We'll let you know as soon as they email us. 

    C'est la raison pour laquelle l'ensemble du groupe figure sur notre liste d'avertissement. Ils ont des paiements extrêmement longs. Vous devez être plus attentif lorsque vous choisissez un casino dans lequel jouer. Nous vous le ferons savoir dès qu'ils nous enverront un e-mail.

  • Original Anglais Traduction Français

    No payment yet!

    Pas encore de paiement !

  • Original Anglais Traduction Français
    quball wrote:

    No payment yet!

    So sorry to hear that. It's getting frustrating though. You should have got your payment on 28th Aug, as they promised! We'll get n touch with them again to see what happened. 

    quball a écrit :

    Pas encore de paiement !

    Je suis tellement désolé d'entendre cela. Cela devient frustrant cependant. Vous auriez dû recevoir votre paiement le 28 août, comme ils l'avaient promis ! Nous les recontacterons pour voir ce qui s'est passé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Melissa - I just now got this message from my Bitcoin wallet   ---

    "You just received 0.03284 BTC (worth $132.65 USD) from an external Bitcoin account."

    Merci Melissa - Je viens de recevoir ce message de mon portefeuille Bitcoin ---

    "Vous venez de recevoir 0,03284 BTC (d'une valeur de 132,65 USD) d'un compte Bitcoin externe."

  • Original Anglais Traduction Français

    Ignore that last post from me - The payment I received was from Sloto Cash not Dreams - It seems the amountb was the same that dreams owes me!!

    Dear David XXXXXXXX
    Your Payout of $ 120.73 USD for Account ID QuBall has been processed. Method: Manual-Bitcoinhttps://blockchain.info/tx/ 9a814e911dbe9db0c5d2e1558d1fad 88bbe759b3f97f70f720c61c9795f0 a23e

    We thank you for your continued business and are always available if you should have any questions.

     

    Website:
    http://slotocash.im
    Email:
    support@slotocash.im
    Phone:
    +1 866 890 6745
    Thank you for your patronage.
    -The Staff at Slotocash Casino-

    Transaction View information about a bitcoin transaction
    9a814e911dbe9db0c5d2e1558d1fad88bbe759b3f97f70f720c61c9795f0a23e
    1PZcNzqF5MYbuEPtGcRMsdu6VNDynkqVWw (0.044031 BTC - Output)
    1NC5B53bCCxGGYJ5etdx7eC5XGSWyxZ4q4 - (Unspent) 0.010903 BTC
    1GxsPn9CHqyZzyjcEQBch748AtAeenDgD7 - (Spent) 0.03284 BTC
    40 Confirmations

    Ignorez ce dernier message de ma part - Le paiement que j'ai reçu provenait de Sloto Cash et non de Dreams - Il semble que le montant soit le même que celui que Dreams me doit !!

    Cher David XXXXXXXXX
    Votre paiement de 120,73 USD pour l'ID de compte QuBall a été traité. Méthode : Manuel-Bitcoinhttps://blockchain.info/tx/ 9a814e911dbe9db0c5d2e1558d1fad 88bbe759b3f97f70f720c61c9795f0 a23e

    Nous vous remercions de votre confiance et sommes toujours disponibles si vous avez des questions.

    Site web:
    http://slotocash.im
    E-mail:
    support@slotocash.im
    Téléphone:
    +1 866 890 6745
    Merci pour votre parrainage.
    -Le personnel du casino Slotocash-

    Transaction Afficher les informations sur une transaction Bitcoin
    9a814e911dbe9db0c5d2e1558d1fad88bbe759b3f97f70f720c61c9795f0a23e
    1PZcNzqF5MYbuEPtGcRMsdu6VNDynkqVWw (0,044031 BTC - Sortie)
    1NC5B53bCCxGGYJ5etdx7eC5XGSWyxZ4q4 - (non dépensé) 0,010903 BTC
    1GxsPn9CHqyZzyjcEQBch748AtAeenDgD7 - (Dépensé) 0,03284 BTC
    40 confirmations

  • Original Anglais Traduction Français

    This is the update we got from the casino: 

    We did try to issue the payment to the player yet the crypto address registered for him is no longer valid, we get the error when trying to issue out the payment.

    They want you to contact them. I'll send you a PM with the email address you should contact. You also need to provide them with your personal details. Please check your forum inbox. 

    Voici la mise à jour que nous avons reçue du casino :

    Nous avons essayé d'émettre le paiement au joueur, mais l'adresse crypto enregistrée pour lui n'est plus valide, nous obtenons l'erreur lorsque nous essayons d'émettre le paiement.

    Ils veulent que vous les contactiez. Je t'enverrai un MP avec l'adresse email à contacter. Vous devez également leur fournir vos informations personnelles. Veuillez vérifier la boîte de réception de votre forum.

  • Original Anglais Traduction Français

    Have sent them 2 emails in last 2 days with no reply!

    Je leur ai envoyé 2 e-mails au cours des 2 derniers jours sans réponse !

  • Original Anglais Traduction Français
    quball wrote:

    Have sent them 2 emails in last 2 days with no reply!

    Okay. Hope they're going to respond soon. You know they are very slow in processing payouts. 

    quball a écrit :

    Je leur ai envoyé 2 e-mails au cours des 2 derniers jours sans réponse !

    D'accord. J'espère qu'ils répondront bientôt. Vous savez qu’ils sont très lents à traiter les paiements.

  • Original Anglais Traduction Français

    To my Suprise they did it!!

    Hello David,

     

    Hope this email finds you well. Apologies for the delays. Your withdrawal has been processed to your last updated bitcoin address.

     

    Kind regards,

     

    Finance Team-EEA

    À ma grande surprise, ils l'ont fait !!

    Bonjour David,

    J'espère que tu trouvera ce courriel à ta convenance. Toutes mes excuses pour les retards. Votre retrait a été traité vers votre dernière adresse Bitcoin mise à jour.

    Cordialement,

    Équipe Finance-AEE

  • Original Anglais Traduction Français

    Awesome! That's good news. Thanks for letting us know. heart

    Génial! C'est une bonne nouvelle. Merci de nous en informer. heart

  • Original Anglais Traduction Français

    I would not have received it without your help!

    Thanks Again!!

    Je ne l'aurais pas reçu sans votre aide !

    Merci encore!!

  • Original Anglais Traduction Français
    quball wrote:

    I would not have received it without your help!

    Thanks Again!!

    That's why we are here! Glad we could help! Enjoy!

    Cheers! money

    quball a écrit :

    Je ne l'aurais pas reçu sans votre aide !

    Merci encore!!

    C'est pourquoi nous sommes ici ! Heureux d'avoir pu vous aider ! Apprécier!

    Acclamations! money

  • Original Anglais Traduction Français

    My name is Glenda Schmidt  My payer ID is glsnda6001.  I requested  a withdrawal on 1/22/18. I played a $100 free chip and met the playthrough requirements and sent in all documents. I have still not received a reply from Palace of Chance.

    Je m'appelle Glenda Schmidt. Mon identifiant de payeur est glsnda6001. J'ai demandé un retrait le 22/01/18. J'ai joué un jeton gratuit de 100 $, j'ai satisfait aux conditions de mise et j'ai envoyé tous les documents. Je n'ai toujours pas reçu de réponse de Palace of Chance.

    0.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    glenda Schmidt wrote:

    My name is Glenda Schmidt My payer ID is glsnda6001. I requested a withdrawal on 1/22/18. I played a $100 free chip and met the playthrough requirements and sent in all documents. I have still not received a reply from Palace of Chance.

    Hello Glenda,

    Sorry to hear that. Unfortunately, they are very slow with processing withdrawals. We've sent them an email regarding your withdrawal. Keep you posted.

    Glenda Schmidt a écrit :

    Je m'appelle Glenda Schmidt. Mon identifiant de payeur est glsnda6001. J'ai demandé un retrait le 22/01/18. J'ai joué un jeton gratuit de 100 $, j'ai satisfait aux conditions de mise et j'ai envoyé tous les documents. Je n'ai toujours pas reçu de réponse de Palace of Chance.

    Bonjour Glenda,

    Désolé d'entendre ça. Malheureusement, ils sont très lents dans le traitement des retraits. Nous leur avons envoyé un e-mail concernant votre retrait. Vous tenir au courant.

    0.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Glenda,

    We sent another reminder to the casino. Keep you posted.

    Bonjour Glenda,

    Nous avons envoyé un autre rappel au casino. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Glenda,

    The casino informed us that you didn't send the documents they require and that's the reason for the delay. Please get in touch with them and send the required docs again. Please keep us posted. 

    Bonjour Glenda,

    Le casino nous a informé que vous n'avez pas envoyé les documents requis et c'est la raison du retard. Veuillez les contacter et leur renvoyer les documents requis. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    I want to tell all who play at these casino's "watch your credits" I have seen right before my eyes as I'm playing a large number of credits disappear . this has happend twice at ruby slots. the first time was $ 150 this time it was $50 . im looking right at my credits as they vanish so beware of theifs

    Je veux dire à tous ceux qui jouent dans ces casinos : « surveillez vos crédits ». J'ai vu sous mes yeux alors que je jouais, un grand nombre de crédits disparaître. cela s'est produit deux fois sur les machines à sous Ruby. la première fois, c'était 150 $, cette fois, c'était 50 $. je regarde mes crédits alors qu'ils disparaissent alors méfiez-vous des voleurs

  • Original Anglais Traduction Français

    Are you referring to bonus money balance or deposited money balance? I know RTG casinos do not accept 2 in a row no deposit bonus without a single deposit between them.

    Faites-vous référence au solde d’argent bonus ou au solde d’argent déposé ? Je sais que les casinos RTG n'acceptent pas 2 bonus sans dépôt consécutifs sans un seul dépôt entre eux.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Deric L. Nichols, can you please private message me your Ruby Slots casino username so that we can notify them of your issue? 

    Bonjour Deric L. Nichols, pouvez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino Ruby Slots afin que nous puissions les informer de votre problème ?

    0.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I know you ask for our username at the casino we are filing the complaint about, but I cannot figure out how to make this message private. I'm happy to share this information, I would just like to do it privately. Please let me know how to get this information to you guys.

    I have been waiting almost two months for a measly $100 payout that I requested via check.  They only provide 2 options for payout- wire transfer or check. None of the banks I bank with accept international wire transfers, which is why I requested the payout via check. 

    Over the past two months I have gone back and forth with them. Reassurance after reassurance it's being processed, asking me for my information again and again - even though all my documentation was sent and approved, telling me that they cannot send a check to the banks I bank with - why would they be sending the check to my bank?  Just one thing after another, someone always reading from a script and giving me the same responses over and over. 

    I finally gave up and came to you guys. Had I known about you guys I would've never played there.  I know better now. This money was actually won at least a good 6 months ago, before I found LCB, and just sat in my account until I finally went to withdraw it almost two months ago. Since then it's been a nightmare. 

    What blows my mind the most, is all this over $100???  I don't know how they stay in business. 

    Anyway, I have screenshots of all the chats I've had with them, as I've learned to document and save any correspondence I have with online casinos. Please let me know how I can private message this information to you guys. 

    I hope you can help!  You guys are fantastic and I am so grateful for the service you provide. 

    Sincerely, 

    Melissa

    Je sais que vous demandez notre nom d'utilisateur au casino pour lequel nous déposons la plainte, mais je n'arrive pas à comprendre comment rendre ce message privé. Je suis heureux de partager cette information, j'aimerais juste le faire en privé. S'il vous plaît laissez-moi savoir comment vous faire parvenir ces informations.

    J'attends depuis près de deux mois un maigre paiement de 100 $ que j'ai demandé par chèque. Ils ne proposent que 2 options de paiement : virement bancaire ou chèque. Aucune des banques avec lesquelles je fais affaire n'accepte les virements électroniques internationaux, c'est pourquoi j'ai demandé le paiement par chèque.

    Au cours des deux derniers mois, j'ai fait des allers-retours avec eux. Rassurance après assurance, le traitement est en cours, me demandant mes informations encore et encore - même si tous mes documents ont été envoyés et approuvés, me disant qu'ils ne peuvent pas envoyer de chèque aux banques avec lesquelles je fais mes opérations bancaires - pourquoi enverraient-ils le chèque à mon banque? Juste une chose après l'autre, quelqu'un lisant toujours un script et me donnant les mêmes réponses encore et encore.

    J'ai finalement abandonné et je suis venu vers vous les gars. Si j'avais connu vous, je n'aurais jamais joué là-bas. Je sais mieux maintenant. Cet argent a en fait été gagné il y a au moins 6 bons mois, avant que je trouve LCB, et est resté sur mon compte jusqu'à ce que je vienne finalement le retirer il y a presque deux mois. Depuis, c'est un cauchemar.

    Ce qui m'étonne le plus, est-ce que tout cela dépasse 100 $ ??? Je ne sais pas comment ils restent en affaires.

    Quoi qu'il en soit, j'ai des captures d'écran de toutes les discussions que j'ai eues avec eux, car j'ai appris à documenter et à sauvegarder toute correspondance que j'ai avec les casinos en ligne. S'il vous plaît laissez-moi savoir comment je peux vous envoyer ces informations par message privé.

    J'espère que tu peux aider! Vous êtes fantastiques et je suis très reconnaissant pour le service que vous fournissez.

    Sincèrement,

    Mélisse

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi MSharp1121,

    Sorry to hear that you are experiencing an issue at Ruby Slots Casino. In order to private message me your casino username, please click HERE. Once we receive that info from you, we will ask the Casino Rep to look into your case.
    Please be advised that this casino group is on our warning list due to slow delayed payments, delayed withdrawal tactics and voided winnings. You can see the complete review page here

    Bonjour MSharp1121,

    Désolé d'apprendre que vous rencontrez un problème sur Ruby Slots Casino. Afin de m'envoyer en message privé votre nom d'utilisateur du casino, veuillez cliquer ICI . Une fois que nous aurons reçu ces informations de votre part, nous demanderons au représentant du casino d'examiner votre cas.
    Veuillez noter que ce groupe de casino figure sur notre liste d'avertissement en raison de retards de paiement lents, de tactiques de retrait retardées et de gains annulés . Vous pouvez voir la page d'évaluation complète ici .

    0.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I sent 3 sets of documents and completed third party verification at slots of vegas request over a 2 week period i contacted live chat to ask if a authorization agreement was needed for my account because all my deposits have been bitcoin deposits i was told that it was not needed . during this 2 week period i contacted support to verify receipt of my documents everytime i sent them each time i would get transfered during the chat multiple times being told different instructions by each agent . I tried logging in and got a error i tried changing password  and still wasnt able to log in after 5 tries a chat window popped up a agent came on said my account was closed then hung up on me didnt let me get 1 word in . i had a pending withdraw of $750 and my balance was $2000 now i cant even open a live chat window to ask why this has happened . the only plausible  reason has been a lack of communication . please help

    J'ai envoyé 3 séries de documents et effectué une vérification par un tiers sur demande de Slots of Vegas sur une période de 2 semaines. J'ai contacté le chat en direct pour demander si un accord d'autorisation était nécessaire pour mon compte car tous mes dépôts étaient des dépôts Bitcoin, on m'a dit que c'était le cas. pas besoin . pendant cette période de 2 semaines, j'ai contacté le support pour vérifier la réception de mes documents à chaque fois que je les envoyais, à chaque fois que j'étais transféré plusieurs fois pendant le chat, chaque agent me communiquait des instructions différentes. J'ai essayé de me connecter et j'ai eu une erreur. J'ai essayé de changer le mot de passe et je n'ai toujours pas pu me connecter après 5 tentatives. Une fenêtre de discussion est apparue, un agent est arrivé et m'a dit que mon compte était fermé, puis il a raccroché au nez et ne m'a pas laissé entrer 1 mot. J'avais un retrait en attente de 750 $ et mon solde était de 2 000 $. Maintenant, je ne peux même pas ouvrir une fenêtre de chat en direct pour demander pourquoi cela s'est produit. la seule raison plausible est un manque de communication. s'il vous plaît, aidez

    0.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi sharsharr25, 

    We've emailed the Casino Rep regarding the issue you are having at Slots of Vegas casino. Let's wait for their response. 

    Also, please be advised that this casino group is on our warning list due to slow delayed payments, delayed withdrawal tactics and voided winnings. You can see the complete info on the review page HERE

    Salut Sharsharr25,

    Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino concernant le problème que vous rencontrez au casino Slots of Vegas. Attendons leur réponse.

    Veuillez également noter que ce groupe de casino figure sur notre liste d'avertissement en raison de retards de paiement lents, de tactiques de retrait retardées et de gains annulés. Vous pouvez voir les informations complètes sur la page de révision ICI .

  • Original Anglais Traduction Français

    Aug 2019 16:08
    I was contacted today by Tawni from slots of vegas about my account cloeure now  tthe reason being given is multiple accounts . In my account history there will be a chat when i contacted slots of vegas suppourt to ask if i had a account cause it had been along time since i played there and if so what username then i asked slots of vegas if everything was ok with my account and if i can deposit . I was told sharsharr25 was my username my account was good and i can deposit without problems . Im not redeeming multiple free chips ive got back to back bitcoin deposits and i contacted slots of vegas customer support for this exact reason and was told my account was good

    Août 2019 16:08
    J'ai été contacté aujourd'hui par Tawni de Slots of Vegas au sujet de la clôture de mon compte, la raison invoquée étant maintenant plusieurs comptes. Dans l'historique de mon compte, il y aura une discussion lorsque j'ai contacté le support de Slots of Vegas pour demander si j'avais un compte car cela faisait longtemps que je n'y avais pas joué et si oui, quel nom d'utilisateur, j'ai demandé à Slots of Vegas si tout allait bien avec mon compte et si je peux déposer. On m'a dit que sharsharr25 était mon nom d'utilisateur, que mon compte était bon et que je pouvais déposer sans problème. Je n'utilise pas plusieurs jetons gratuits, j'ai reçu des dépôts Bitcoin consécutifs et j'ai contacté le support client de Slots of Vegas pour cette raison exacte et on m'a dit que mon compte était bon.

    0.7/ 5

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