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Dernier message fait il y a environ 29 jours par JovanaV
cindygreco
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, thank you for the update. I see in my account that management has split the withdrawal into two separate transactions. I'm hoping this means there is progress, but I have not received any of the funds yet.

    I will post an update once as I recieve the first payment.

    Thanks for your help.

    Bonjour, merci pour la mise à jour. Je vois sur mon compte que la direction a divisé le retrait en deux transactions distinctes. J'espère que cela signifie qu'il y a des progrès, mais je n'ai pas encore reçu de fonds.

    Je publierai une mise à jour une fois que je recevrai le premier paiement.

    Merci pour votre aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello I'm not sure if I contact you on here or I think that's an email you left in there cindy@wages.com but my name is Steven Doyle and I've been having some issues with a withdrawal from Ruby Slots I can't get any answers from them in I made a withdrawal on December 3 could you please let me know what my next step should be thank you. My login name there is Deadeye39 

    Bonjour, je ne sais pas si je vous contacte ici ou je pense que c'est un e-mail que vous avez laissé ici cindy@wages.com mais je m'appelle Steven Doyle et j'ai eu quelques problèmes avec un retrait de Ruby Slots, je peux' Je n'ai pas obtenu de réponses de leur part. J'ai effectué un retrait le 3 décembre. Pourriez-vous s'il vous plaît me faire savoir quelle devrait être ma prochaine étape, merci. Mon nom de connexion est Deadeye39

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Deadeye39,

    Thanks for reaching out. We are going to notify the casino rep. He'll look into your account and get back to you. Please keep an eye on this topic. 

    Salut Deadeye39,

    Merci de nous avoir contactés. Nous allons informer le représentant du casino. Il examinera votre compte et vous répondra. Veuillez garder un œil sur ce sujet.

  • Original Anglais Traduction Français

    Awesome thank you guys very much

    Génial merci beaucoup les gars

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Deadeye39,

    We're on it, I've located your payout details confirmation and submitted it to the requisite department on your behalf. We should have an update in your account shortly leading to a review for approval on the requested withdrawal. Once the withdrawal is approved we can move forward on getting the payment out the door for you.

    Best wishes and happy holidays,

    Nick and Ruby Slots

    Salut Deadeye39,

    Nous y sommes, j'ai localisé la confirmation des détails de votre paiement et je l'ai soumise au service requis en votre nom. Nous devrions bientôt avoir une mise à jour dans votre compte menant à un examen pour approbation du retrait demandé. Une fois le retrait approuvé, nous pouvons procéder au paiement pour vous.

    Meilleurs vœux et joyeuses fêtes,

    Machines à sous Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks a lot Nick. 

    @Deadeye39 - please keep us posted. 

    Merci beaucoup Nick.

    @Deadeye39 - veuillez nous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks again guys I really do appreciate this 

    Merci encore les gars, j'apprécie vraiment ça

  • Original Anglais Traduction Français

    Update: I have now received 1/2 of the total amount of the payment.

    Hope to recieve the rest soon. I will update when that happens

    Mise à jour : j'ai maintenant reçu la moitié du montant total du paiement.

    J'espère recevoir le reste bientôt. Je mettrai à jour quand cela arrivera

  • Original Anglais Traduction Français
    n88ake wrote:

    Update: I have now received 1/2 of the total amount of the payment.

    Hope to recieve the rest soon. I will update when that happens

    Great news. Please keep us posted. heart

    n88ake a écrit :

    Mise à jour : j'ai maintenant reçu la moitié du montant total du paiement.

    J'espère recevoir le reste bientôt. Je mettrai à jour quand cela arrivera

    Bonne nouvelle. S'il-vous-plaît nous garder en alertes. heart

  • Original Anglais Traduction Français

    Does anyone Have any information on the withdrawal now when I log onto rubyslots and look up my withdraw amount now it's not there no more?

    Quelqu'un a-t-il des informations sur le retrait maintenant, lorsque je me connecte à Rubyslots et que je recherche le montant de mon retrait, il n'est plus là ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Deadeye39,

    We have an approval... :) It's now been escalated for payment and should go out the door quite soon.

    Good news all around.

    Best,

    Nick and Ruby Slots 

    Salut Deadeye39,

    Nous avons une approbation... :) Le paiement a maintenant été transmis et devrait être envoyé très bientôt.

    Bonne nouvelle partout.

    Meilleur,

    Machines à sous Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français

    Really that's awesome so if they actually go through maybe Ruby Slots is finally turn things around that would be awesome because I really like playing there. 

    Vraiment, c'est génial, donc s'ils passent par Ruby Slots, peut-être qu'ils changeront enfin les choses, ce serait génial parce que j'aime vraiment y jouer.

  • Original Anglais Traduction Français

    One thing that has me little confused is anytime I have made a withdrawal in the past in my casino account he always has shown me that my withdraw either hasn't been approved yet or it's in processing but it always shows the amount in what's going on with it well now he and Ruby sloth casino count my withdrawal now is nowhere to be found that shouldn't happen for one there needs to be proof of a withdrawal being processed that's like proof that I had money in my account correct.   JUST SAYING?? hmm

    Une chose qui me rend un peu confus, c'est que chaque fois que j'ai effectué un retrait dans le passé sur mon compte de casino, il m'a toujours montré que mon retrait n'avait pas encore été approuvé ou qu'il était en cours de traitement, mais il indique toujours le montant de ce qui se passe. avec cela, maintenant, lui et Ruby Sloth Casino comptent que mon retrait est maintenant introuvable, ce qui ne devrait pas se produire car il doit y avoir une preuve qu'un retrait est en cours de traitement, c'est comme une preuve que j'avais de l'argent sur mon compte correct. JE DIT JUSTE ?? Hmm

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi mellisa this is Deadeye39 I have question about the withdraw process and why I can not see my withdraw funds and the status of the process is that normal??

    Salut Mellisa, c'est Deadeye39. J'ai des questions sur le processus de retrait et pourquoi je ne peux pas voir mes fonds de retrait et l'état du processus est-ce normal ??

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Deadeye39,

    The casino rep said in his previous post that it was escalated to their payments and it should be sorted soon. Hope they are going to sort it out soon. 

    Salut Deadeye39,

    Le représentant du casino a déclaré dans son message précédent que le problème avait été transmis à leurs paiements et que cela devrait être réglé bientôt. J'espère qu'ils vont bientôt régler le problème.

  • Original Anglais Traduction Français

    What I was trying to ask is in your experience when your logged in and in the withdraw column where it shows your previous amount withdrawn it shows the status like dates and times  approved or processed or if you wanted to cancel your withdraw like my dum **s always does(cuz it takes to long) now there is nothing $000.0?? Maybe I'm wrong very possible but I'm just trying to figure this out. Sorry to be a bother!

    Ce que j'essayais de demander, c'est dans votre expérience lorsque vous êtes connecté et dans la colonne de retrait où il indique votre montant précédent retiré, il indique le statut comme les dates et heures approuvées ou traitées ou si vous souhaitez annuler votre retrait comme mon idiot ** c'est toujours le cas (parce que cela prend trop de temps) maintenant il n'y a rien de 000,0 $ ?? Peut-être que je me trompe très probablement, mais j'essaie juste de comprendre cela. Désolé d'être un ennui !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Deadeye39,

    Yes, it should show that the withdrawal is approved or processed. However, the casino rep confirmed it was approved and it should reach you soon. 

    Salut Deadeye39,

    Oui, cela doit montrer que le retrait est approuvé ou traité. Cependant, le représentant du casino a confirmé qu'il avait été approuvé et qu'il devrait vous parvenir bientôt.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Nick into everybody else that help me with my withdrawal from Ruby Slots I am very very grateful and I appreciate everything you guys did and the payment did come through it was like 2300 yesterday morning so I made the withdraw on 12/02/2020 and 19 days later on 12/20/2020 It was wired into my bank account and Ruby slot support team was totally on it they were totally nice definitely have to give RUBY SLOTS CASINO 10 out of 5 stars no doubt so I do believe that Ruby Slots is definitely trying to turn things around and get rid of that bad names they have so they're worth giving a second try to. I will continue to deposit and play there. Deadeye39 2020 the vision year!! I'm out!!!

    Salut Nick à tous ceux qui m'aident avec mon retrait de Ruby Slots, je suis très très reconnaissant et j'apprécie tout ce que vous avez fait et le paiement a été effectué, il était environ 23h00 hier matin, j'ai donc effectué le retrait le 12/02/2020 et 19 jours plus tard, le 20/12/2020, il a été connecté à mon compte bancaire et l'équipe d'assistance de Ruby Slot était totalement impliquée, ils étaient totalement gentils, je dois certainement donner à RUBY SLOTS CASINO 10 étoiles sur 5 sans aucun doute, donc je crois que Ruby Slots essaie définitivement de changer les choses et de se débarrasser de leur mauvaise réputation, donc cela vaut la peine de faire un deuxième essai. Je continuerai à y déposer et à y jouer. Deadeye39 2020 l'année de la vision !! Je suis dehors!!!

    0.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Glad to hear the payment was settled. Thanks very much for letting us know. heart

    Heureux d'apprendre que le paiement a été réglé. Merci beaucoup de nous l'avoir fait savoir. heart

  • Original Anglais Traduction Français

    Your welcome and thank you guys and gals for always having are backs and helping us get what we deserve.

    Bienvenue et merci les gars et les filles d'être toujours là et de nous aider à obtenir ce que nous méritons.

  • Original Anglais Traduction Français

    Payment received. I consider this issue resolved. Thank you.

    Paiement reçu. Je considère ce problème résolu. Merci.

  • Original Anglais Traduction Français
    n88ake wrote:

    Payment received. I consider this issue resolved. Thank you.

    Glad to hear that. Thanks very much for letting us know. heart

    n88ake a écrit :

    Paiement reçu. Je considère ce problème résolu. Merci.

    Content de l'entendre. Merci beaucoup de nous l'avoir fait savoir. heart

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Cindy this is Steve I'm having problems with rubyslots once again you give me a run around on a withdrawal I requested on 1/2 2021 I really thought that things were changing with them I had a withdrawal previously and of course I had to contact you guys but they didn't go through and sent me the money via wired to my bank so they keep saying the same thing for me not to worry it will be approved shortly and be sent out for payout and every time I talk to them it's the same exact story Word for Word which is weird anyways if you could look into this for me I would appreciate it my login name is Deadeye39 thank you 

    Salut Cindy, c'est Steve, j'ai encore une fois des problèmes avec Rubyslots, tu me fais un tour sur un retrait que j'ai demandé le 1/2 2021, je pensais vraiment que les choses changeaient avec eux, j'ai déjà eu un retrait et bien sûr je devais le faire vous ont contacté, mais ils ne sont pas passés par là et m'ont envoyé l'argent par virement bancaire à ma banque, donc ils continuent de dire la même chose pour que je ne m'inquiète pas, il sera approuvé sous peu et sera envoyé pour paiement et chaque fois que je leur parle c'est exactement la même histoire Word for Word, ce qui est bizarre de toute façon, si vous pouviez examiner cela pour moi, j'apprécierais que mon nom de connexion soit Deadeye39, merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Deadeye39,

    We've sent an email to the Casino Representative and asked him to check what's going on with your withdrawal. Keep you posted.

    Bonjour Deadeye39,

    Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino et lui avons demandé de vérifier ce qui se passe avec votre retrait. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you I really appreciate your help. Thanks

    Merci, j'apprécie vraiment votre aide. Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Deadeye39,

    Sorry to hear about the situation, let me see what I can do to move things along on this end. 

    Best wishes,

    Nick and Ruby Slots

    Salut Deadeye39,

    Désolé d'entendre parler de la situation, laissez-moi voir ce que je peux faire pour faire avancer les choses de ce côté.

    Meilleurs vœux,

    Machines à sous Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for the help. 

    Merci pour l'aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    I wanted to share this conversation I had with ruby slots casinos about my withdraw request of $1400 on 1/02/2021. P.S I have had the exact same messages the last 4times I contacted them!!li

    Je voulais partager cette conversation que j'ai eue avec les casinos Ruby Slots au sujet de ma demande de retrait de 1 400 $ le 02/01/2021. PS j'ai eu exactement les mêmes messages les 4 dernières fois où je les ai contactés !!li

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for sharing this with us, Deadeye39.

    We'll check with the casino rep if there is anything he can do about your issue. 

    Merci d'avoir partagé cela avec nous, Deadeye39.

    Nous vérifierons auprès du représentant du casino s'il peut faire quelque chose pour résoudre votre problème.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey all,

    Good news Deadeye39, I pushed your approval through last week and payment went out via Bitcoin yesterday. In theory you should have that already. 

    Let us know!

    Best wishes,

    Nick and Ruby Slots 

    Salut à tous,

    Bonne nouvelle Deadeye39, j'ai poussé votre approbation la semaine dernière et le paiement a été effectué via Bitcoin hier. En théorie, vous devriez déjà l'avoir.

    Faites le nous savoir!

    Meilleurs vœux,

    Machines à sous Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français

    I'm not quite sure what you are referring to I never withdrew bitcoin from Ruby slots it was wire transfer to my bank

    Je ne suis pas sûr de savoir à quoi vous faites référence. Je n'ai jamais retiré de bitcoin des machines à sous Ruby, c'était un virement bancaire vers ma banque.

  • Original Anglais Traduction Français

    Greetings Deadeye39,

    Your Ruby Slots account is set up for Bitcoin withdrawal by your request. If you would like to request a change of payout method it only requires submitting the necessary documentation for that payout method and requesting it become your new method of payout. Until then regardless of the means of withdrawal requested it will be disbursed as a Bitcoin payment. 

    Please check your Bitcoin wallet and confirm the payment has arrived and let us know.

    Best wishes,

    Nick and Ruby Slots

    Salutations Deadeye39,

    Votre compte Ruby Slots est configuré pour le retrait de Bitcoin à votre demande. Si vous souhaitez demander un changement de mode de paiement, il vous suffit de soumettre les documents nécessaires pour ce mode de paiement et de demander qu'il devienne votre nouveau mode de paiement. Jusque-là, quel que soit le moyen de retrait demandé, le retrait sera effectué sous forme de paiement Bitcoin.

    Veuillez vérifier votre portefeuille Bitcoin, confirmer que le paiement est arrivé et nous le faire savoir.

    Meilleurs vœux,

    Machines à sous Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français

    . Hello I have a couple questions and one concern I recently won a pretty large amount at Ruby Slots how do I go about withdrawing all of it I know you can only do 2500 a week so do they do that automatically or do I have to keep going back and doing the withdrawal process over again by picking either check bitcoin or wire transfer and do I have to wait for forever to get my payment or is it actually once a week. And is bitcoin withdraw faster then wire transfer? I made my withdraw on 3/08/2021 and still hasn't been looked at or approved what steps should I take. This is Deadeye39 sd199735@gmail.com

    . Bonjour, j'ai quelques questions et une préoccupation : j'ai récemment gagné une somme assez importante sur Ruby Slots, comment puis-je tout retirer ? Je sais que vous ne pouvez en faire que 2 500 par semaine, alors est-ce qu'ils le font automatiquement ou dois-je continuer ? en arrière et en recommençant le processus de retrait en choisissant soit un chèque Bitcoin, soit un virement bancaire et dois-je attendre une éternité pour recevoir mon paiement ou est-ce en fait une fois par semaine. Et le retrait du bitcoin est-il plus rapide que le virement bancaire ? J'ai effectué mon retrait le 3/08/2021 et les mesures que je dois prendre n'ont toujours pas été examinées ni approuvées. Ici Deadeye39 sd199735@gmail.com

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Deadeye39,

    We'll notify the casino rep about your post and ask him to get back to you. Bitcoin should be faster than any other payment method. You are still waiting for the verification to be done, right? 

    Salut Deadeye39,

    Nous informerons le représentant du casino de votre message et lui demanderons de vous répondre. Bitcoin devrait être plus rapide que tout autre moyen de paiement. Vous attendez toujours que la vérification soit effectuée, n'est-ce pas ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Deadeye39,

    Nice one, I'll see what I can do to get things moving for you. It's up to you, really. If you plan on playing some of it you can leave that cash balance in your account, anything you would like to withdraw it's best to request for withdrawal. It will be one payout at a time, yes, but there is an approval timeframe and having it all requested helps that process continue. From what I see here you should be good to go in terms of documentation, I've gone ahead and escalated your requested withdrawal for review and approval.

    Best,

    Nick and Ruby Slots

    Salut Deadeye39,

    Bien, je vais voir ce que je peux faire pour faire bouger les choses pour vous. C'est à vous de décider, vraiment. Si vous envisagez d'en jouer, vous pouvez laisser ce solde en espèces sur votre compte. Tout ce que vous souhaitez retirer, il est préférable de demander un retrait. Il s'agira d'un paiement à la fois, oui, mais il y a un délai d'approbation et le fait de demander tout cela aide à poursuivre le processus. D'après ce que je vois ici, vous devriez être prêt à partir en termes de documentation, je suis allé de l'avant et j'ai intensifié votre demande de retrait pour examen et approbation.

    Meilleur,

    Machines à sous Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français

    I do believe so yes thank you for looking into this

    Je crois, alors oui, merci d'avoir étudié cela

  • Original Anglais Traduction Français

    I think I understand what your saying about the withdraw there is a spot under withdraw that I think I can request another withdraw I just don't want to cancel out the one I have already requested for $2500 then I think I would have to start the process all over again. Thank you guys for your info and help. 

    Je pense que je comprends ce que vous dites à propos du retrait, il y a un endroit sous le retrait que je pense pouvoir demander un autre retrait. Je ne veux tout simplement pas annuler celui que j'ai déjà demandé pour 2 500 $, alors je pense que je devrais commencer le tout recommencer. Merci les gars pour vos informations et votre aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    I received an email today saying that I needed to fill out documentations again I've done this so many times I don't understand why they want me to do it again Plus they didn't say anything about that the last 10 times and I've chatted with them and now all of a sudden I need to show proof of documents. 

    J'ai reçu un e-mail aujourd'hui me disant que je devais remplir à nouveau les documents. Je l'ai fait tellement de fois que je ne comprends pas pourquoi ils veulent que je recommence. De plus, ils n'ont rien dit à ce sujet les 10 dernières fois et je J'ai discuté avec eux et maintenant, tout d'un coup, je dois montrer des preuves de documents.

  • Original Anglais Traduction Français

    Disregard that last post I went ahead and sent out all the requi

    Ignorez ce dernier message, j'ai continué et envoyé toutes les informations requises.

  • Original Anglais Traduction Français
    Deadeye39 wrote:

    Disregard that last post I went ahead and sent out all the requi

    Okay. Thanks for letting us know. It means that you don't have to submit the documents again? 

    Deadeye39 a écrit :

    Ignorez ce dernier message, j'ai continué et envoyé toutes les informations requises.

    D'accord. Merci de nous en informer. Cela signifie que vous n'avez pas besoin de soumettre à nouveau les documents ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey all,

    I will reiterate for the sake of clarity, all necessary documents and payout details are currently on file. I'm currently moving forward with getting review/approval on the first requested withdrawal. The request you've received Deadeye39 is an automated response to your withdrawal request and can be disregarded, if anything else is required myself or one of my team with contact you directly.

    As to the withdrawal requests, you can have as many requested withdrawals in the system as you would like in increments of $2500 maximum. There is no need to wait for the processing of the previous withdrawal to request the next unless you are planning to play the funds (you can also cancel a requested withdrawal at any time before approval if you would like to play those funds even if they have been requested for payout).

    I hope this clarifies things a bit.

    Best,

    Nick and Ruby Slots

    Salut à tous,

    Je répète par souci de clarté que tous les documents nécessaires et les détails de paiement sont actuellement versés au dossier. Je suis actuellement en train d'obtenir l'examen/l'approbation du premier retrait demandé. La demande que vous avez reçue Deadeye39 est une réponse automatisée à votre demande de retrait et peut être ignorée, si quelque chose d'autre est requis, moi-même ou un membre de mon équipe vous contactons directement.

    En ce qui concerne les demandes de retrait, vous pouvez avoir autant de retraits demandés dans le système que vous le souhaitez, par tranches de 2 500 $ maximum. Il n'est pas nécessaire d'attendre le traitement du retrait précédent pour demander le suivant, sauf si vous envisagez de jouer les fonds (vous pouvez également annuler un retrait demandé à tout moment avant l'approbation si vous souhaitez jouer ces fonds même s'ils ont été retirés). été demandé pour le paiement).

    J'espère que cela clarifie un peu les choses.

    Meilleur,

    Machines à sous Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for your help with everything I only have one question so the very first withdraw that I requested on 3/08/2021 andwe're way past the timeframe how come it hasn't been approved yet

    Merci pour votre aide pour tout, je n'ai qu'une seule question, donc le tout premier retrait que j'ai demandé le 3/08/2021 et nous avons largement dépassé le délai, comment se fait-il qu'il n'ait pas encore été approuvé

  • Original Anglais Traduction Français

    Well I guess it's my fault for playing at Ruby Slots I guess I should know better even though they have paid out every single time but I was kind of worried that if I won a lot of money that I probably going to have a hard time receiving my winnings but don't you think by now it would least be approved so do I just sit and wait do I try contacting them again what do you think I should do at this time. 

    Eh bien, je suppose que c'est de ma faute si je joue sur Ruby Slots. Je suppose que je devrais le savoir même s'ils ont payé à chaque fois, mais j'avais un peu peur que si je gagnais beaucoup d'argent, j'aurais probablement du mal à le recevoir. mes gains, mais ne pensez-vous pas qu'à présent, ils seraient au moins approuvés, alors je m'assois et j'attends, j'essaie de les contacter à nouveau, que pensez-vous que je devrais faire à ce moment-là.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Deadeye39,

    I hope the casino rep will ask for your withdrawal since he is acquaintanted with your withdrawal history. Their withdrawal is very slow as we can notice. 

    Salut Deadeye39,

    J'espère que le représentant du casino vous demandera votre retrait puisqu'il connaît votre historique de retrait. Leur retrait est très lent comme on peut le constater.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello I was wondering if you could help me. I play at CooCat Casino and am a VIP2 level member. My username is Sumbitc922. I have been sending documents, many of the same ones they have already requested and received on several occasions since January when I requested the first of my now 6 pending withdrawls.. I am verified now apparently but have yet to have processed a single one of my withdrawls. Last night I was playing and won a substantial amount and need to know the best way to go about it. I mean it's been months and I have been extremely patient but my patience is turning into concern that I'm being scammed and won't ever receive my winnings. Could you help me please? My name is jake

    Bonjour, je me demandais si vous pouviez m'aider. Je joue sur CooCat Casino et je suis membre de niveau VIP2. Mon nom d'utilisateur est Sumbitc922. J'ai envoyé des documents, dont bon nombre sont les mêmes qu'ils ont déjà demandés et reçus à plusieurs reprises depuis janvier, lorsque j'ai demandé le premier de mes 6 retraits en attente. Je suis apparemment vérifié maintenant, mais je n'ai pas encore traité un seul des mes retraits. Hier soir, je jouais et j'ai gagné une somme substantielle et j'ai besoin de connaître la meilleure façon de s'y prendre. Je veux dire, cela fait des mois et j'ai été extrêmement patient, mais ma patience se transforme en crainte d'être victime d'une arnaque et de ne jamais recevoir mes gains. Pourrais-tu m'aider s'il te plait? Je m'appelle Jake

  • Original Anglais Traduction Français

    so is that a good thing that he knows me by my withdraw history??

    alors est-ce une bonne chose qu'il me connaisse grâce à mon historique de retrait ??

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi 7474tjones,

    Sorry to hear about your issue. The casino rep has been notified. Keep an eye on this topic. 

    Salut 7474tjones,

    Désolé d'entendre parler de votre problème. Le représentant du casino a été informé. Gardez un œil sur ce sujet.

  • Original Anglais Traduction Français


    I received another email today about my document that I couldn't go further unless I had the proper documents approved which I did it again I sent in the proper paperwork that they needed and everything whose address credit cards and my identification. Now I wonder is this because of a mess up or something else going on sorry to bug you guys about my issues I was just kind of letting you guys know what was going on. Thank you Deadeye39 Waiting on a withdrawal since 3/8/2021 from Ruby Slots


    J'ai reçu un autre e-mail aujourd'hui concernant mon document indiquant que je ne pouvais pas aller plus loin à moins d'avoir les documents appropriés approuvés. Je l'ai refait. J'ai envoyé les documents appropriés dont ils avaient besoin et tout ce dont ils avaient besoin, dont l'adresse, les cartes de crédit et ma pièce d'identité. Maintenant, je me demande si c'est à cause d'un problème ou de quelque chose d'autre. Désolé de vous déranger à propos de mes problèmes, j'étais juste en train de vous faire savoir ce qui se passait. Merci Deadeye39 En attente d'un retrait depuis le 8/03/2021 de Ruby Slots

  • Original Anglais Traduction Français

    Greetings Deadeye39,

    I've said it before and I'll say it again, your documents are complete and there is no need to submit them again. In fact I've had the first of your requested withdrawals approved and I'll see what we can do to get it out the door for you as soon as possible. Just hang tight, be patient, and we'll get some cash in your pocket.

    Best wishes,

    Nick and Ruby Slots

    Salutations Deadeye39,

    Je l'ai déjà dit et je le répète, vos documents sont complets et il n'est pas nécessaire de les soumettre à nouveau. En fait, j'ai fait approuver le premier de vos retraits demandés et je verrai ce que nous pouvons faire pour vous le faire parvenir le plus rapidement possible. Tenez bon, soyez patient, et nous mettrons de l'argent dans votre poche.

    Meilleurs vœux,

    Machines à sous Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français
    7474tjones wrote:

    Hello I was wondering if you could help me. I play at CooCat Casino and am a VIP2 level member. My username is Sumbitc922. I have been sending documents, many of the same ones they have already requested and received on several occasions since January when I requested the first of my now 6 pending withdrawls.. I am verified now apparently but have yet to have processed a single one of my withdrawls. Last night I was playing and won a substantial amount and need to know the best way to go about it. I mean it's been months and I have been extremely patient but my patience is turning into concern that I'm being scammed and won't ever receive my winnings. Could you help me please? My name is jake

    Greetings Jake,

    I've reviewed the situation and I've got good news and bad news for you, the good news is two of your initial withdrawal requests have been approved. I'll see what can be done on my end to get those out the door in a timely fashion.

    Now the bad news and this pleases me not at all to convey, your most recent win exciting as it is was won using comps points that you cashed. Unfortunately the rules on comp points are 30/60 playthrough and a 1x max cashout with a minimum of $100. What this means is you have most definitely won here, however the actual cash value of the win on your $60 comps redemption is $100. No more no less.

    This is not the message I was hoping to write when I first saw your account I assure you, I love to see good people win big. But it is the facts I'm afraid. I have submitted the details to the LCB staff for review and confirmation on their end.

    But there is still quite a bit to smile about here, it'll require a bit of patience on your end as you've selected physical check as your method of payment, but you most definitely have some cash coming to you.

    Best wishes,

    Nick and Cool Cat

    7474tjones a écrit :

    Bonjour, je me demandais si vous pouviez m'aider. Je joue sur CooCat Casino et je suis membre de niveau VIP2. Mon nom d'utilisateur est Sumbitc922. J'ai envoyé des documents, dont bon nombre sont les mêmes qu'ils ont déjà demandés et reçus à plusieurs reprises depuis janvier, lorsque j'ai demandé le premier de mes 6 retraits en attente. Je suis apparemment vérifié maintenant, mais je n'ai pas encore traité un seul des mes retraits. Hier soir, je jouais et j'ai gagné une somme substantielle et j'ai besoin de connaître la meilleure façon de s'y prendre. Je veux dire, cela fait des mois et j'ai été extrêmement patient, mais ma patience se transforme en crainte d'être victime d'une arnaque et de ne jamais recevoir mes gains. Pourrais-tu m'aider s'il te plait? Je m'appelle Jake

    Salutations Jake,

    J'ai examiné la situation et j'ai une bonne et une mauvaise nouvelle pour vous. La bonne nouvelle est que deux de vos demandes de retrait initiales ont été approuvées. Je vais voir ce qui peut être fait de mon côté pour les faire sortir en temps opportun.

    Maintenant, la mauvaise nouvelle et cela ne me plaît pas du tout de la transmettre, votre victoire la plus récente, aussi excitante soit-elle, a été remportée en utilisant les points comps que vous avez encaissés. Malheureusement, les règles sur les points comp sont un jeu de 30/60 et un retrait maximum de 1x avec un minimum de 100 $. Cela signifie que vous avez très certainement gagné ici, mais la valeur en espèces réelle du gain sur votre échange de 60 $ de récompenses est de 100 $. Ni plus ni moins.

    Ce n’est pas le message que j’espérais écrire lorsque j’ai vu votre compte pour la première fois. Je vous l’assure, j’aime voir les bonnes personnes gagner gros. Mais ce sont les faits qui me font peur. J'ai soumis les détails au personnel du LCB pour examen et confirmation de leur côté.

    Mais il y a encore pas mal de raisons de sourire ici, cela vous demandera un peu de patience car vous avez sélectionné le chèque physique comme mode de paiement, mais vous avez très certainement de l'argent liquide à votre disposition.

    Meilleurs vœux,

    Nick et Cool Cat

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