I think it's ridiculous that players can't get a bonus round of spins after loosing clean deposit
Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes du casino illimité
- Créé par
- Limitless_Casino
- Représentant du casino 65
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
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LuFERMÉ [en raison de l'inactivité du soum...
4 571il y a environ 2 mois -
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LuTournois du Casino MrPacho
3 297il y a environ 2 mois -
Bonjour, j'ai gagné une grosse somme d'argent 11072 USD. Je n'arrive pas à joindre le casino, j'ai soumis tous les documents mais ils ne me répondent pas comment je peux retirer l'argent....
LuRÉSOLU : Norsewin.com
11 540il y a environ 2 mois
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- Répondu par
- Kellie072087
- à May 31, 23, 06:10:40 PM
- Full Member 205
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
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- Répondu par
- Mahanas
- à Jun 06, 23, 03:00:34 PM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I have been trying to have ya'll verify my account for over two weeks now and have had zero luck getting anyone to help me! The credit card I used when I first opened my account was lost when I lost my wallet. I have since had it replaced and have made many more new deposits with my new card. I keep being told I have to send in a selfi of my old card but I can't as my wallet was LOST. I have provided pictures of my new card, my ID and my current utilities bill five different times but still no luck. How can we get this fixed and taken care of??? I really enjoy the site and I've spent a fair amount of money but if I have no way of ever claiming any winnings I'm just throwing my money away! Please HELP...
Chad Mahana
J'essaie de vous faire vérifier mon compte depuis plus de deux semaines maintenant et je n'ai eu aucune chance de trouver quelqu'un pour m'aider ! La carte de crédit que j'ai utilisée lors de l'ouverture de mon compte a été perdue lorsque j'ai perdu mon portefeuille. Depuis, je l'ai fait remplacer et j'ai effectué beaucoup plus de nouveaux dépôts avec ma nouvelle carte. On me dit sans cesse que je dois envoyer un selfie de mon ancienne carte, mais je ne peux pas car mon portefeuille a été PERDU. J'ai fourni des photos de ma nouvelle carte, de ma pièce d'identité et de ma facture de services publics actuelle à cinq reprises, mais toujours sans succès. Comment pouvons-nous résoudre ce problème et en prendre soin ??? J'apprécie vraiment le site et j'ai dépensé pas mal d'argent, mais si je n'ai aucun moyen de réclamer des gains, je jette mon argent par les fenêtres ! S'il vous plaît, AIDEZ...
Tchad Mahana
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 07, 23, 04:57:57 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Mahanas,
Sorry to hear that you are having problem to verify your account again. Could you please send us your Casino Username via private message and we will get in touch with Mikey regarding this issue. Once we get a response we will let you know.
Keep an eye on this thread for any updates.
Thank you.
Bonjour Mahanas ,
Désolé d'apprendre que vous rencontrez des problèmes pour vérifier à nouveau votre compte. Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé et nous contacterons Mikey concernant ce problème. Une fois que nous aurons une réponse, nous vous le ferons savoir.
Gardez un œil sur ce fil pour toute mise à jour.
Merci.
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 09, 23, 07:00:35 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Mahanas,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.
Thank you in advance.
Bonjour Mahanas ,
Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci d'avance.
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- Répondu par
- therealpeteg
- à Jun 09, 23, 03:59:20 PM
- Sr. Newbie 44
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
This site has always been fair and good to me. As long as you follow the rules and everything there is no issue
Ce site a toujours été juste et bon avec moi. Tant que vous suivez les règles et tout, il n'y a pas de problème
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- Répondu par
- Anchi
- à Jun 14, 23, 02:59:39 PM
- Admin 13534
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
Hello Mahanas,
We will be closing this complaint due to inactivity of the submitter.
Bonjour Mahanas,
Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité de l'auteur de la plainte.
-
- Répondu par
- goon1018
- à Jun 18, 23, 08:23:54 AM
- Newbie 10
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
I have a complaint. I took advantage of a bonus on Limitless. I deposited $50 and got my bonus. I proceeded to play slots and eventually met the play through requirement and ended up with almost $300 as my real balance. Well, after that, my balance was brought down to just under $250. I am guessing because I was capped as to how much I could win with the bonus. No problem. I then wanted to withdraw $150 of those winnings but was rejected with the explanation that only my original $50 deposit was withdrawable. I didn't understand why since I had played through the wagering requirements, but again, I thought ok, I will just withdraw my original $50 and play with the remaining $200. Well, after I withdrew my $50, Limitless took away all of the rest of my balance! I don't understand why that happened. I was going to continue to play with the balance and probably deposit more money when I played through that, but now I have nothing. Limitless will lose me as a customer because of this. This is completely unfair. I spent hours on your website gambling and this is how I am rewarded? I really liked your site and the games. You really shouldn't show a customer's balance as being "real" if part or most of it is restricted and not withdrawable. Don't tell me that it is in the Terms and Conditions either. Those are barely understandable and anyone who gambles on legitimate casino websites assume that if you play through wagering requirement that the remaining amount is the gambler's to with as they please. I will not be a customer any longer if I don't receive my $208.41 balance I had after withdrawing $50 on June 17, 2023. My username is goon1018. I expect to see the amount returned with 72 hours.
J'ai une réclamation. J'ai profité d'un bonus sur Limitless. J'ai déposé 50 $ et j'ai reçu mon bonus. J'ai commencé à jouer aux machines à sous et j'ai finalement satisfait aux exigences de jeu et j'ai fini avec près de 300 $ comme solde réel . Eh bien, après cela, mon solde a été ramené à un peu moins de 250 $. Je suppose que c'est parce que j'étais limité au montant que je pouvais gagner avec le bonus. Aucun problème. J'ai ensuite voulu retirer 150 $ de ces gains, mais j'ai été rejeté en expliquant que seul mon dépôt initial de 50 $ était retirable. Je ne comprenais pas pourquoi puisque j'avais respecté les conditions de mise, mais encore une fois, je me suis dit : ok, je vais simplement retirer mes 50 $ d'origine et jouer avec les 200 $ restants. Eh bien, après avoir retiré mes 50 $, Limitless a retiré tout le reste de mon solde ! Je ne comprends pas pourquoi c'est arrivé. J'allais continuer à jouer avec le solde et probablement déposer plus d'argent lorsque j'aurais joué, mais maintenant je n'ai plus rien. Limitless va me perdre en tant que client à cause de cela. C'est complètement injuste. J'ai passé des heures à jouer sur votre site et c'est ainsi que je suis récompensé ? J'ai vraiment aimé votre site et les jeux. Vous ne devriez vraiment pas montrer le solde d'un client comme étant « réel » si une partie ou la majeure partie de celui-ci est restreinte et non retirable. Ne me dites pas non plus que c'est dans les Conditions Générales. Celles-ci sont à peine compréhensibles et quiconque joue sur des sites Web de casino légitimes suppose que si vous jouez selon des conditions de mise, le montant restant appartient au joueur à sa guise. Je ne serai plus client si je ne reçois pas mon solde de 208,41 $ que j'avais après avoir retiré 50 $ le 17 juin 2023. Mon nom d'utilisateur est goon1018. Je m'attends à voir le montant restitué dans 72 heures.
-
- Répondu par
- THEE QUEEN
- à Jun 19, 23, 01:22:15 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Help me understand this LIMITLESS CASINO please I've been playing since July 26, 2022 the same month you guys opened I've deposited and have had friends and family join as well I have every confusing email so either the casino finds a reason not to pay I've played through hundreds of dollars hundreds of dollars were taken because of the 50 dollar minimum on withdrawals and for whatever reason I'm being sent in circles for a deposit
Aidez-moi à comprendre ce CASINO SANS LIMITE, s'il vous plaît. Je joue depuis le 26 juillet 2022, le même mois où vous avez ouvert. J'ai déposé et des amis et de la famille se sont également joints à moi. J'ai tous les e-mails déroutants, donc soit le casino trouve une raison de ne pas le faire. payer J'ai joué des centaines de dollars des centaines de dollars ont été retirés à cause du minimum de 50 dollars sur les retraits et pour une raison quelconque, on me fait tourner en rond pour un dépôt
4.2/ 5
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- Répondu par
- MilicaLCB
- à Jun 19, 23, 02:53:32 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
-
- Répondu par
- MilicaLCB
- à Jun 19, 23, 02:54:12 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
@ THEE QUEEN,
If you would like us to ask for updates on your case, please PM me your casino account username.
@ TOI REINE ,
Si vous souhaitez que nous vous demandions des mises à jour sur votre cas, veuillez m'envoyer par MP votre nom d'utilisateur de votre compte casino.
-
- Répondu par
- Limitless_Casino
- à Jun 19, 23, 04:58:23 AM
- Représentant du casino 65
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hello goon1018,
We hope that you're well and safe.
Please note that we have reviewed your account and grievance.
From what we can see, your withdrawal request was processed correctly. Upon meeting your wagering requirements, yes, your balance was reduced from $302.22 to $247.45, which was your max cashout limit. At this moment, the entire bonus amount still has to be removed before a cashout can be processed. Given that you have deposited $49.49 and received $249.92 worth of bonus amount, the amount of $249.92 has to be removed in total before the withdrawal can be processed. This is because the bonus amount serves for wagering purposes only and it cannot be withdrawn.
Given that $41.51 was already deducted, $208.41 still had to be removed prior to finalizing the withdrawal request.
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7 TERMS APPLIED TO BONUSES AND PROMOTIONS
7.1. Overall Bonus and Promotion Rules
g. "The Player understands that deposit bonuses cannot be withdrawn, as they are for wagering purposes only. The bonus amount is defined as extra funds added by the Casino."
We hope that the explanation as to what occurred is clear and understandable.
Please let us know if any additional information is required.
Kind Regards,
Limitless Casino Management
Bonjour goon1018,
Nous espérons que vous allez bien et que vous êtes en sécurité.
Veuillez noter que nous avons examiné votre compte et votre grief.
D'après ce que nous pouvons constater, votre demande de retrait a été traitée correctement. Une fois vos conditions de mise remplies, oui, votre solde a été réduit de 302,22 $ à 247,45 $, ce qui correspondait à votre limite de retrait maximale. À l’heure actuelle, la totalité du montant du bonus doit encore être supprimée avant qu’un retrait puisse être effectué. Étant donné que vous avez déposé 49,49 $ et reçu 249,92 $ de bonus, le montant de 249,92 $ doit être supprimé au total avant que le retrait puisse être traité. En effet, le montant du bonus sert uniquement à des fins de mise et ne peut pas être retiré.
Étant donné que 41,51 $ avaient déjà été déduits, il restait 208,41 $ à retirer avant de finaliser la demande de retrait.
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7 CONDITIONS APPLIQUÉES AUX BONUS ET PROMOTIONS
7.1. Règles générales de bonus et de promotion
g. "Le joueur comprend que les bonus de dépôt ne peuvent pas être retirés, car ils sont uniquement destinés à des fins de mise. Le montant du bonus est défini comme les fonds supplémentaires ajoutés par le casino."
Nous espérons que l’explication de ce qui s’est passé est claire et compréhensible.
Veuillez nous faire savoir si des informations supplémentaires sont nécessaires.
Cordialement,
Gestion de casino illimitée
4.2/ 5
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- Répondu par
- MilicaLCB
- à Jun 21, 23, 03:10:16 AM
- Modérateur 1517
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
@ THEE QUEEN,
we are still waiting for your account details.
@ TOI REINE ,
nous attendons toujours les détails de votre compte.
-
- Répondu par
- Berks
- à Jun 22, 23, 07:05:57 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Bonjour TOI LA REINE ,
Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité du demandeur.
-
- Répondu par
- 2Late4Me
- à Jun 29, 23, 02:37:05 PM
- Hero Member 952
- actif la dernière fois il y a environ 6 jours
I attempted for the 3rd time with a problem to redeem an LCB bonus. This time I was told that Limitless did not have that coupon and could not process it. Last time I was told I was not eligible for any no deposit bonuses, but all I can get is 1 chip. And I play almost every day and have made several deposits, including this morning following all the rules, and qualify for 111LCB-JUNE which will expire on 6/30/23. I don't understand why, each time I attempt to redeem LCB bonuses with the casino, I am always denied. They were my favorite casino. And I do not feel that the chat rep is not thoroughly are even interested to help me sort it out, by continuously repeating the same comment.
The Chat Session
Alfred
Thank you for visiting Live Support! What can we do for you today?
Hello, I need help with redeeming a bonus from LCB
Hello and Welcome to Limitless Casino! Please, give me a moment.
Do you have a coupon code?
111LCB-JUNE
I just made a $22 deposit earlier played and lost
We don't have that coupon
Its on thr LCB site. Do you want a screenshot
We don't need a screenshot, if it is on lcb site, and we don't have it in the system, there is no option to process it.
What? You have a casino rep there for this casino. This is the 3rd time you all have done this to me
You can send an email to support@limitlesscasino.com
Alfred how are all the codes there and everytime i follow rules this happens
We are really sorry because we don't have that coupon
okay i ll contact your rep on the site for lcb
thats fine i'll just have go to them
I understand, but we can't process a coupon that we don't have in the system just because it is on LCB site.
Alfred is typing now...Can you please help me or help me understand.
Thank you
2Late4Me
Casino Username: ********
J'ai tenté pour la 3ème fois avec problème de récupérer un bonus LCB. Cette fois, on m'a dit que Limitless n'avait pas ce coupon et ne pouvait pas le traiter. La dernière fois, on m’a dit que je n’étais éligible à aucun bonus sans dépôt, mais tout ce que je peux obtenir, c’est 1 jeton. Et je joue presque tous les jours et j'ai effectué plusieurs dépôts, dont ce matin en suivant toutes les règles, et je me qualifie pour le 111LCB-JUNE qui expirera le 30/06/23. Je ne comprends pas pourquoi, chaque fois que je tente d'échanger des bonus LCB auprès du casino, je suis toujours refusé. C'était mon casino préféré. Et je n'ai pas l'impression que le représentant du chat n'est même pas vraiment intéressé à m'aider à régler le problème, en répétant continuellement le même commentaire.
La séance de discussion
Alfred
Merci d'avoir visité le support en direct ! Que pouvons-nous faire pour vous aujourd'hui ?
Bonjour, j'ai besoin d'aide pour utiliser un bonus de LCB
Bonjour et bienvenue sur Limitless Casino ! S'il vous plaît, donnez-moi un moment.
Avez-vous un code promo ?
111LCB-JUIN
Je viens de faire un dépôt de 22 $ plus tôt, j'ai joué et j'ai perdu
Nous n'avons pas ce coupon
C'est sur le site LCB. Voulez-vous une capture d'écran
Nous n'avons pas besoin d'une capture d'écran, si elle se trouve sur le site lcb et que nous ne l'avons pas dans le système, il n'y a aucune option pour la traiter.
Quoi? Vous avez un représentant de casino pour ce casino. C'est la 3ème fois que vous me faites tous ça
Vous pouvez envoyer un e-mail à support@limitlesscasino.com
Alfred, comment sont tous les codes là-bas et chaque fois que je suis les règles, cela arrive
Nous sommes vraiment désolés car nous n'avons pas ce coupon
ok, je vais contacter votre représentant sur le site pour LCB
c'est bien, je vais juste devoir aller vers eux
Je comprends, mais nous ne pouvons pas traiter un coupon que nous n'avons pas dans le système simplement parce qu'il se trouve sur le site LCB.
Alfred est en train de taper maintenant...Pouvez-vous s'il vous plaît m'aider ou m'aider à comprendre.
Merci
2Tard4Moi
Nom d'utilisateur du casino : ********
4.2/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 30, 23, 02:21:05 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello 2Late4Me,
Thank you for reaching out to us. We will notify Casino Rep and inquire about this matter to check what is happening with this promotion.
Keep an eye on this thread for any updates.
Thank you.
Bonjour 2Late4Me ,
Merci de nous avoir contactés. Nous informerons le représentant du Casino et nous renseignerons à ce sujet pour vérifier ce qui se passe avec cette promotion.
Gardez un œil sur ce fil pour toute mise à jour.
Merci.
-
- Répondu par
- Limitless_Casino
- à Jun 30, 23, 04:59:24 AM
- Représentant du casino 65
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hello 2Late4Me,
We hope that you're well.
Please note that the bonus you have inquired about is a no-deposit bonus for New signups only. You may see the details of the bonus offer here:
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/no-deposit-casinos/new-casino-limitlesscasino-com-and-no-deposit-codes/135Also, we have reviewed your account and we are happy to inform you that a Loyalty reward is waiting for you right now.
We wish you plenty of luck playing at Limitless Casino and should you need any assistance, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Limitless Casino Management
Bonjour 2Late4Me,
Nous espérons que vous allez bien.
Veuillez noter que le bonus que vous avez demandé est un bonus sans dépôt réservé aux nouvelles inscriptions. Vous pouvez voir les détails de l’offre de bonus ici :
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/no-deposit-casinos/new-casino-limitlesscasino-com-and-no-deposit-codes/135De plus, nous avons examiné votre compte et nous sommes heureux de vous informer qu'une récompense de fidélité vous attend dès maintenant.
Nous vous souhaitons beaucoup de chance en jouant sur Limitless Casino et si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter.
Cordialement,
Gestion de casino illimitée
4.2/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 30, 23, 05:08:06 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello 2Late4Me,
As Casino Rep clarified this case we will close this complaint and mark it as Resolved.
Bonjour 2Late4Me,
Comme le représentant du casino a clarifié ce cas, nous clôturerons cette plainte et la marquerons comme résolue.
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- Répondu par
- ManuCamacho
- à Jul 04, 23, 08:33:29 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
good morning. I need help to verify my account with this casino!
in reality I need both to verify my account and to change my e-mail, I asked for it, losing the password of my old e-mail. I sent my documents and the information needed to do both, but the casino says I need to send the lost email information, it doesn't make sense.
I ask for help from the LCB to solve the case.
PS: I've been trying for several days without success.
Old Email: ********@protonmail.com New Email: *********@proton.me Login: m*****
bonjour. J'ai besoin d'aide pour vérifier mon compte sur ce casino !
en réalité j'ai besoin à la fois de vérifier mon compte et de changer mon e-mail, je l'ai demandé, perdant le mot de passe de mon ancien e-mail. J'ai envoyé mes documents et les informations nécessaires pour faire les deux, mais le casino dit que je dois envoyer les informations perdues par e-mail, cela n'a aucun sens.
Je demande l'aide du LCB pour résoudre l'affaire.
PS : j'essaye depuis plusieurs jours sans succès.
Ancien e-mail : ********@protonmail.com Nouvel e-mail : *********@proton.me Connexion: m*****
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 04, 23, 08:44:37 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello ManuCamacho,
Thank you for bringing this issue to us. We will notify Casino Rep to inquire about this matter, so very soon we should get an update regarding this case.
Keep an eye on this thread.
Thank you.
Bonjour ManuCamacho ,
Merci de nous avoir signalé ce problème. Nous informerons Casino Rep pour nous renseigner à ce sujet, nous devrions donc très bientôt recevoir une mise à jour concernant cette affaire.
Gardez un œil sur ce fil.
Merci.
-
- Répondu par
- Limitless_Casino
- à Jul 04, 23, 09:51:49 AM
- Représentant du casino 65
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hello Manu,
I trust that you are well and having a nice day.
Thank you for reaching out to us here with your grievance.
We have contacted our Banking Department and inquired about your account. Please note that it has been reviewed and they require additional information in order to successfully complete your e-mail address change.
I'll share the request in full:"Hope that you are well and safe.
To secure that we, in fact, are in contact with the original account creator, we need to complete a re-verification process. We need you to provide:
- A selfie picture of you holding your ID document with a text note, containing:
a.“Limitless Casino”b. Current date
c. Username
This has to be written on a paper.
Please send the requested document from new email address you want to use. Also state your old email address.
Should you need any additional assistance, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Limitless Casino Management
Bonjour Manu,
J'espère que vous allez bien et que vous passez une bonne journée.
Merci de nous avoir contactés ici pour nous faire part de votre grief.
Nous avons contacté notre service bancaire et avons posé des questions sur votre compte. Veuillez noter qu'il a été examiné et qu'ils nécessitent des informations supplémentaires afin de finaliser avec succès votre changement d'adresse e-mail.
Je partagerai la demande dans son intégralité :"J'espère que vous allez bien et que vous êtes en sécurité.
Pour garantir que nous sommes effectivement en contact avec le créateur du compte d'origine, nous devons effectuer un processus de re-vérification. Nous avons besoin que vous fournissiez :
- Une photo selfie de vous tenant votre pièce d'identité avec une note textuelle contenant :
a.« Casino sans limites »b. Date actuelle
c. Nom d'utilisateur
Cela doit être écrit sur un papier.
Veuillez envoyer le document demandé à partir de la nouvelle adresse e-mail que vous souhaitez utiliser. Indiquez également votre ancienne adresse email.
Si vous avez besoin d'une aide supplémentaire, n'hésitez pas à nous contacter.
Cordialement,
Gestion de casino illimitée
4.2/ 5
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- Répondu par
- ManuCamacho
- à Jul 04, 23, 01:21:25 PM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
documents sent, sent separately, because everything together is illegible. Thank you very much in advance
documents envoyés, envoyés séparément, car tout ensemble est illisible. Merci beaucoup d'avance
-
- Répondu par
- Kathygr104
- à Jul 04, 23, 01:31:24 PM
- Newbie 14
- actif la dernière fois il y a environ 7 mois
Thanks for updating us and I have always found limitless to be one of my favorite casinos to play.
Merci de nous avoir informés et j'ai toujours trouvé qu'illimité était l'un de mes casinos préférés pour jouer.
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 05, 23, 02:10:33 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Kathygr104,ManuCamacho,
We are glad that you are satisfied with the service from Limitless team.
Bonjour Kathygr104 , ManuCamacho ,
Nous sommes heureux que vous soyez satisfait du service de l'équipe Limitless.
-
- Répondu par
- ManuCamacho
- à Jul 05, 23, 07:38:27 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I was answered today, but they sent me the same email, asking me the same thing. I didn't understand.
On m'a répondu aujourd'hui, mais ils m'ont envoyé le même email, me demandant la même chose. Je n'ai pas compris.
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 05, 23, 08:16:29 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello ManuCamacho,
Please try again to reach out to them and be sure that you provided them with all the requirements. If it not works, we will ping Casino Rep in your behalf.
Keep us informed.
Thank you.
Bonjour ManuCamacho ,
Veuillez réessayer de les contacter et assurez-vous de leur avoir fourni toutes les exigences. Si cela ne fonctionne pas, nous enverrons une requête ping au représentant du Casino en votre nom.
Tenez-nous au courant.
Merci.
-
- Répondu par
- ManuCamacho
- à Jul 05, 23, 09:32:09 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I did that, I'm waiting for an answer, the problem is that they often don't explain exactly what they want... because to change an email you need all this obligation, I've never seen it in my life. I already sent several selfies
J'ai fait ça, j'attends une réponse, le problème c'est que souvent ils n'expliquent pas exactement ce qu'ils veulent... parce que pour changer un email il faut toute cette obligation, je n'ai jamais vu ça de ma vie. J'ai déjà envoyé plusieurs selfies
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 06, 23, 03:10:40 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello ManuCamacho,
Please let us know when you get some feedback. If there are some difficulties, we will ping Mikey in hopes that this issue will be resolved in shortest possible time.
Keep us informed.
Thank you.
Bonjour ManuCamacho ,
S'il vous plaît laissez-nous savoir lorsque vous recevez des commentaires. S'il y a des difficultés, nous enverrons une requête ping à Mikey dans l'espoir que ce problème soit résolu dans les plus brefs délais.
Tenez-nous au courant.
Merci.
-
- Répondu par
- ManuCamacho
- à Jul 06, 23, 08:49:42 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I received another email... they want me to take a selfie with my identification document and at the same time holding a paper with some handwritten details... I have NEVER seen anything like this in 7 years playing around here. So far so good, I sent a selfie holding my ID and a selfie with the paper, so they want both in the same photo, I even tried to take it but it's not legible. please help me with this
J'ai reçu un autre e-mail... ils veulent que je prenne un selfie avec ma pièce d'identité et en même temps je tiens un papier avec des détails manuscrits... Je n'ai JAMAIS vu quelque chose de pareil depuis 7 ans en jouant ici. Jusqu'ici tout va bien, j'ai envoyé un selfie avec ma carte d'identité et un selfie avec le papier, donc ils veulent les deux sur la même photo, j'ai même essayé de le prendre mais ce n'est pas lisible. S'il vous plait, j'ai besoin de votre aide avec ceci
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- Répondu par
- Berks
- à Jul 06, 23, 09:02:50 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello ManuCamacho,
We will ping Casino Rep in order to speed up the verification process.
Keep an eye on this thread for any updates.
Bonjour ManuCamacho ,
Nous enverrons une requête ping au représentant du casino afin d'accélérer le processus de vérification.
Gardez un œil sur ce fil pour toute mise à jour.
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- Répondu par
- bry60195
- à Jul 08, 23, 03:56:08 PM
- Jr. Member 65
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
I made the mistake of depositing with my debit card instead of Bitcoin as I have done for the last 7 or 8 months here. I have completed over 10 withdrawals with Limitless. I won just yesterday and sent al of my verification documents 3 times to the email they listed and also sent them to their support email. Im still trying to withdraw my funds. Im doing the same type of withdrawal which is Bitcoin so why is it so difficult to verify someones debit or credit card. I'm shocked how all of these casinos operate 24/7 365 days a year yet their banking or financial department is closed on weekends. That is the most ridiculous thing I have ever heard of and its just a way to hold peoples money longer and hopefully get them to reverse their withdrawals. DON'T EVER USE ANY DEBIT OR CREDIT CARD WHEN PLAYING AT ANY ONLINE CASINO. ALWAYS USE CRYPTO!
J'ai fait l'erreur de déposer avec ma carte de débit au lieu de Bitcoin comme je le fais depuis 7 ou 8 mois ici. J'ai effectué plus de 10 retraits avec Limitless. J'ai gagné hier et j'ai envoyé tous mes documents de vérification 3 fois à l'adresse e-mail indiquée et je les ai également envoyés à leur adresse e-mail d'assistance. J'essaie toujours de retirer mes fonds. Je fais le même type de retrait qui est Bitcoin, alors pourquoi est-il si difficile de vérifier la carte de débit ou de crédit de quelqu'un. Je suis choqué de voir que tous ces casinos fonctionnent 24 heures sur 24, 7 jours sur 7, 365 jours par an, alors que leur service bancaire ou financier est fermé le week-end. C’est la chose la plus ridicule dont j’ai jamais entendu parler et c’est juste un moyen de conserver l’argent des gens plus longtemps et, espérons-le, de les amener à annuler leurs retraits. N'UTILISEZ JAMAIS AUCUNE CARTE DE DÉBIT OU DE CRÉDIT LORSQUE VOUS JOUEZ DANS UN CASINO EN LIGNE. UTILISEZ TOUJOURS CRYPTO !
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- Répondu par
- Berks
- à Jul 09, 23, 05:25:57 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello bry60195,
We have to inform you that based on the experience of most Casinos, the verification process when depositing by credit card takes longer than when depositing with crypto currency. It is true that support agents work 24/7, but we also know that the finance department and documents department are not available on weekends.
Please let us know if you get verified during the next week. We will leave this complaint opened.
Thank you for your understanding and patience.
Bonjour bry60195 ,
Nous devons vous informer que, d'après l'expérience de la plupart des casinos, le processus de vérification lors d'un dépôt par carte de crédit prend plus de temps que lors d'un dépôt avec une crypto-monnaie. Il est vrai que les agents de support travaillent 24h/24 et 7j/7, mais on sait aussi que le service financier et le service documentaire ne sont pas disponibles le week-end.
Veuillez nous faire savoir si vous êtes vérifié au cours de la semaine prochaine. Nous laisserons cette plainte ouverte.
Merci de votre compréhension et de votre patience.
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- Répondu par
- Fiskrob
- à Jul 10, 23, 01:14:14 AM
- Newbie 10
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
I've played at Limitless for a little over a year now because to be honest I've found their games to be a lot of fun. However I received a player appreciation chip and met the playthrough balance only to be denied a withdrawal because I played a hand of blackjack. Nowhere in the terms of service does it prohibit blackjack for an appreciation chip and in fact I have personally withdrawn an appreciation chip using the game blackjack. Sent an email to payment department to direct me to the specific term detailing the non use of blackjack and could not provide. I don't like a casino using made up loopholes to withhold a measly fifty dollars because imagine what they would do to withhold fifty thousand. Not for me.
Je joue sur Limitless depuis un peu plus d'un an maintenant parce que, pour être honnête, j'ai trouvé leurs jeux très amusants. Cependant, j'ai reçu un jeton d'appréciation du joueur et j'ai atteint le solde de jeu, mais je me suis vu refuser un retrait parce que j'avais joué une main de blackjack. Nulle part dans les conditions de service, le blackjack n'est interdit pour un jeton d'appréciation et en fait, j'ai personnellement retiré un jeton d'appréciation en utilisant le jeu de blackjack. J'ai envoyé un e-mail au service des paiements pour me diriger vers la condition spécifique détaillant la non-utilisation du blackjack et je n'ai pas pu la fournir. Je n'aime pas qu'un casino utilise des failles inventées pour retenir une maigre cinquantaine de dollars, car imaginez ce qu'ils feraient pour retenir cinquante mille dollars. Pas pour moi.
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- Répondu par
- Ddbaker1976
- à Jul 13, 23, 02:43:39 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I have requested a withdrawal for $580.00from Limitless Casino for 3 weeks now, 5 emails to you, and you said it was approved! Have verification number and I never get a response. I would like to know the issue? I have been verified. So ???
J'ai demandé un retrait de 580,00 $ auprès de Limitless Casino depuis 3 semaines maintenant, 5 e-mails vous ont été envoyés, et vous avez dit qu'il avait été approuvé ! J'ai un numéro de vérification et je ne reçois jamais de réponse. J'aimerais connaître le problème ? J'ai été vérifié. Donc ???
4.2/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 13, 23, 02:56:02 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Ddbaker1976,
Could you please inform us which Casino You are referring to?
Thank you in advance.
Bonjour Ddbaker1976 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous indiquer à quel casino vous faites référence ?
Merci d'avance.
-
- Répondu par
- Ddbaker1976
- à Jul 13, 23, 03:18:53 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Limitless casino
Casino illimité
4.2/ 5
-
- Répondu par
- Ddbaker1976
- à Jul 13, 23, 03:22:30 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Limitless casino
3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsif
3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsif
As soon as we receive your reply, we will start the Instant Withdrawal procedure. We thank you for your continued patronage and are always available, should you need any assistance.
Kind Regards,
Limitless Accounts
24/73734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsifAs soon as we receive your reply, we will start the Instant Withdrawal procedure. We thank you for your continued patronage and are always available, should you need any assistance.Kind Regards,Limitless Accounts
24/7 Customer Customer
As soon as we receive your reply, we will start the Instant Withdrawal procedure. We thank you for your continued patronage and are always available, should you need any assistance.
Kind Regards,
Limitless Accounts
24/7 CustomerCasino illimité
3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsif
3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsif
Dès que nous recevrons votre réponse, nous lancerons la procédure de retrait instantané. Nous vous remercions pour votre soutien continu et sommes toujours disponibles si vous avez besoin d'aide.
Cordialement,
Comptes illimités
24h/24 et 7j/7 3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsifDès que nous recevrons votre réponse, nous lancerons la procédure de retrait instantané. Nous vous remercions pour votre soutien continu et sommes toujours disponibles si vous avez besoin d'aide.Cordialement,Comptes illimités
Client Client 24h/24 et 7j/7
Dès que nous recevrons votre réponse, nous lancerons la procédure de retrait instantané. Nous vous remercions pour votre soutien continu et sommes toujours disponibles si vous avez besoin d'aide.
Cordialement,
Comptes illimités
Client 24h/24 et 7j/74.2/ 5
-
- Répondu par
- Ddbaker1976
- à Jul 13, 23, 03:23:33 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Limitless casino
Here is the email where it was approved
3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsif
3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsif
As soon as we receive your reply, we will start the Instant Withdrawal procedure. We thank you for your continued patronage and are always available, should you need any assistance.
Kind Regards,
Limitless Accounts
24/73734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsifAs soon as we receive your reply, we will start the Instant Withdrawal procedure. We thank you for your continued patronage and are always available, should you need any assistance.Kind Regards,Limitless Accounts
24/7 Customer Customer
As soon as we receive your reply, we will start the Instant Withdrawal procedure. We thank you for your continued patronage and are always available, should you need any assistance.
Kind Regards,
Limitless Accoun
24/7 CustomerCasino illimité
Voici l'e-mail où il a été approuvé
3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsif
3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsif
Dès que nous recevrons votre réponse, nous lancerons la procédure de retrait instantané. Nous vous remercions pour votre soutien continu et sommes toujours disponibles si vous avez besoin d'aide.
Cordialement,
Comptes illimités
24h/24 et 7j/7 3734XUtZZc7o4s2JdQUhH6e4KFDDCJTsifDès que nous recevrons votre réponse, nous lancerons la procédure de retrait instantané. Nous vous remercions pour votre soutien continu et sommes toujours disponibles si vous avez besoin d'aide.Cordialement,Comptes illimités
Client Client 24h/24 et 7j/7
Dès que nous recevrons votre réponse, nous lancerons la procédure de retrait instantané. Nous vous remercions pour votre soutien continu et sommes toujours disponibles si vous avez besoin d'aide.
Cordialement,
Compte illimité
Client 24h/24 et 7j/74.2/ 5
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- Répondu par
- Ddbaker1976
- à Jul 13, 23, 03:30:52 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Limitless casino
And have email where it was approved
Casino illimité
Et ayez un e-mail où il a été approuvé
4.2/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 13, 23, 03:34:59 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Ddbaker1976,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can check with Casino Rep your status?
Thank you in advance.
Bonjour Ddbaker1976 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions vérifier votre statut auprès du représentant du casino ?
Merci d'avance.
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 13, 23, 04:14:59 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Ddbaker1976,
Thank you for sharing your account details with us. We will ping Casino Rep in order to help you with this issue.
Keep an eye on this thread for any updates.
Thank you.
Bonjour Ddbaker1976 ,
Merci d'avoir partagé les détails de votre compte avec nous. Nous enverrons une requête ping au représentant du Casino afin de vous aider à résoudre ce problème.
Gardez un œil sur ce fil pour toute mise à jour.
Merci.
-
- Répondu par
- Ddbaker1976
- à Jul 13, 23, 04:28:14 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
-
- Répondu par
- Limitless_Casino
- à Jul 13, 23, 06:41:00 AM
- Représentant du casino 65
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hello Ddbaker1976,
We hope that you are well and safe.
Please note that we have reviewed your account regarding the $580.00 withdrawal request.
The withdrawal request was submitted on June 17th, at 06:00, Casino time. It was denied 4 minutes later as the cashout limit from the bonus you were playing with is set to $50.00.
https://limitlesscasino.com/terms?class=bling
Once the initial request was denied, your funds were returned to your account and the excess balance was removed. $50.00 was left which you could have withdrawn. From that moment, you have decided to continue playing and unfortunately, as Lady Luck was not on your side, you have depleted your balance.
Thank you for your understanding and should you need any additional assistance, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Limitless Casino Management
Bonjour Ddbaker1976,
Nous espérons que vous allez bien et que vous êtes en sécurité.
Veuillez noter que nous avons examiné votre compte concernant la demande de retrait de 580,00 $.
La demande de retrait a été soumise le 17 juin, à 06h00, heure du Casino. Il a été refusé 4 minutes plus tard car la limite de retrait du bonus avec lequel vous jouiez est fixée à 50,00 $.
https://limitlesscasino.com/terms?class=bling
Une fois la demande initiale refusée, vos fonds ont été restitués sur votre compte et le solde excédentaire a été supprimé. Il restait 50,00 $ que vous auriez pu retirer. A partir de ce moment, vous avez décidé de continuer à jouer et malheureusement, comme Dame Chance n'était pas de votre côté, vous avez épuisé votre solde.
Merci de votre compréhension et si vous avez besoin d'aide supplémentaire, n'hésitez pas à nous contacter.
Cordialement,
Gestion de casino illimitée
4.2/ 5
-
- Répondu par
- Patrucktm
- à Jul 13, 23, 08:49:51 PM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Yea I'm having an issue with limitless taking their sweet time to approve me I first submitted my documents 2 weeks ago. My balance was 300 dollars. They stalled until I played the entire thing down gone.
Today I won 1000 dollars. And they are acting like they never received my documents EVEN THOUGH my account had been completely unlocked for withdrawal and they had already validated my account.
They are preying on people and hoping that I'll play the money down before they get around. To validating my account and it's disgusting.
.you people are fucked up. And you need to stop doing this shit. All5 of your sister casinos have approved me already and so have you and now you find reasons to stall
.username is PatruckTM and it's 8:50 on Thursday.
Oui, j'ai un problème avec le fait que les illimités prennent leur temps pour m'approuver. J'ai soumis mes documents pour la première fois il y a 2 semaines. Mon solde était de 300 dollars. Ils ont calé jusqu'à ce que je minimise le tout.
Aujourd'hui, j'ai gagné 1000 dollars. Et ils agissent comme s'ils n'avaient jamais reçu mes documents MÊME SI mon compte avait été complètement déverrouillé pour le retrait et qu'ils avaient déjà validé mon compte.
Ils s'attaquent aux gens et espèrent que je minimiserai l'argent avant qu'ils ne se déplacent. De valider mon compte et c'est dégoûtant.
.vous êtes foutus. Et tu dois arrêter de faire ces conneries. Tous les 5 de vos casinos frères m'ont déjà approuvé, tout comme vous et maintenant vous trouvez des raisons de prendre du retard.
.username est PatruckTM et il est 8h50 jeudi.
-
- Répondu par
- Kellie072087
- à Jul 13, 23, 11:26:58 PM
- Full Member 205
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
Limitless will not give me my withdrawal due to when I submitted I withdrawal request and they sent the email for me to confirm I would reply to confirm and I wasn't able to confirm because of an issue with their server apparently ..because my reply emails were not able to be received..this is ridiculous!!! I've played and received withdrawals from this site before !! They told me I had to verify my account again and use a different email ..so I did and now I asked where my withdrawal is and I get sent the same generic email over and over in the new email I verified!!! This is wrong in all ways!!!!!! Especially since I've been a player here for a while depositing and withdrawing from them before ..several times !! Someone help pleae
Limitless ne me donnera pas mon retrait en raison du moment où j'ai soumis ma demande de retrait et ils m'ont envoyé l'e-mail pour confirmer que je répondrais pour confirmer et je n'ai pas pu confirmer à cause d'un problème avec leur serveur apparemment .. parce que ma réponse les e-mails n'ont pas pu être reçus..c'est ridicule !!! J'ai déjà joué et reçu des retraits sur ce site !! Ils m'ont dit que je devais vérifier à nouveau mon compte et utiliser un e-mail différent..c'est ce que j'ai fait et maintenant j'ai demandé où se trouve mon retrait et je reçois le même e-mail générique encore et encore dans le nouvel e-mail que j'ai vérifié !!! C'est faux à tous points de vue !!!!! D'autant plus que je suis un joueur ici depuis un certain temps, en déposant et en retirant avant .. plusieurs fois !! Que quelqu'un m'aide, s'il te plaît
-
- Répondu par
- Kellie072087
- à Jul 13, 23, 11:28:42 PM
- Full Member 205
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
I tried to email pitboss, support, payments And all emails were blocked
J'ai essayé d'envoyer un e-mail à Pitboss, au support, aux paiements et tous les e-mails ont été bloqués
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 14, 23, 02:50:46 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Kellie072087,
Could you pleas send us your Casino Username via private message so we can react and reach out to Casino Rep in order to inquire about this verification matter?
Thank you in advance.
Bonjour Kellie072087 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions réagir et contacter le représentant du casino afin de nous renseigner sur cette question de vérification ?
Merci d'avance.
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 14, 23, 02:53:19 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Patrucktm,
Thank you for bringing this to our attention. We will ping Casino Rep in order to help you and if it's possible to speed up this process.
Keep an eye on this thread for any updates.
Bonjour Patrucktm ,
Merci d'avoir porté cela à notre attention. Nous enverrons une requête ping au représentant du Casino afin de vous aider et s'il est possible d'accélérer ce processus.
Gardez un œil sur ce fil pour toute mise à jour.
-
- Répondu par
- Patrucktm
- à Jul 14, 23, 05:57:33 AM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Already resolved. More surprised than I care to admit. Limitless handled it faster than anyone else has lol
Déjà résolu. Plus surpris que je ne veux l’admettre. Limitless l'a géré plus vite que quiconque mdr
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 14, 23, 06:25:05 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Kellie072087
- à Jul 14, 23, 01:05:27 PM
- Full Member 205
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
I pm'ed my username
J'ai envoyé mon nom d'utilisateur en MP
Réponse rapide
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
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