Hi MelissaN,
Thank you for keeping me up to date!
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- Créé par
- rembrandtcasino
- Représentant du casino 12
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
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- Répondu par
- CondorGaming
- à Jun 15, 21, 11:44:05 AM
- Représentant du casino 51
- actif la dernière fois il y a environ 3 mois
Dear Rudimans,
Please note that your case has been checked multiple times by different departments, and the decision that has been made is final. You account remains closed due to Fraudulent behaviour and your winnings are being waived as well as your withdrawal request rejected.
We are sorry we can not provide you with information you wanted to hear.Kind regards,
b-Bets complaints teamChers Rudimans,
Veuillez noter que votre dossier a été vérifié plusieurs fois par différents services et que la décision qui a été prise est définitive. Votre compte reste fermé en raison d'un comportement frauduleux et vos gains sont annulés ainsi que votre demande de retrait rejetée.
Nous sommes désolés de ne pas pouvoir vous fournir les informations que vous souhaitiez entendre.Cordialement,
Équipe des plaintes de b-Bets3.4/ 5
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- Répondu par
- Rudimans
- à Jun 17, 21, 04:10:58 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Dear CondorGaming,
Can you provide me with clear details, what type of Fraudulent behavior you are referring to? I would be glad to hear such things from you as there were no clear reasons spelled in a message.
Cher CondorGaming,
Pouvez-vous me fournir des détails clairs sur quel type de comportement frauduleux vous faites référence ? Je serais heureux d’entendre de telles choses de votre part car il n’y avait aucune raison claire expliquée dans un message.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Jun 17, 21, 05:02:52 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Rudimans,
The casino couldn't share the info about the Fraudulent activity with you. We received the feedback regarding your case from the casino rep and we can tell you that there is nothing further we can do for you. If you are not satisfied with their decision you can file a complaint to their regulatory body. This is the next step.
Salut Rudimans,
Le casino n'a pas pu partager les informations sur l'activité frauduleuse avec vous. Nous avons reçu des commentaires concernant votre cas de la part du représentant du casino et nous pouvons vous dire que nous ne pouvons rien faire de plus pour vous. Si vous n'êtes pas satisfait de leur décision, vous pouvez déposer une plainte auprès de leur organisme de réglementation. C'est la prochaine étape.
-
- Répondu par
- Rudimans
- à Jun 18, 21, 04:29:40 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Hi MelissaN,
Thank you very much!
I will try to do so.Salut MelissaN,
Merci beaucoup!
Je vais essayer de le faire. -
- Répondu par
- play3r211
- à Aug 17, 21, 07:46:07 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hi
On Saturday I made some deposits and on the 3 of them where I got also 50% bonus I managed to make like 2000 euros.I continued to play and after 2 canceled withdraws because they were verified my documents I ended up with 5k
I made yesterday the withdraw and I was waiting for the ending of the verification
Today I got the confirmation email and I just checked my account.
My 5k withdraw was cancelled
Money were gone and in my account I had 75 € bonus.50 deposit plus 25 bonus.
When I contacted them they said that I breached the terms.
As you see in the conversation with them they said that I have breached the terms betting more then 30% of the value of the deposit.
My bets were smaller then 2 euros until I completed the wagering.After that I made bigger bets like 10 euros or 20 but only when the wagering was complet.
I asked them for the betting history.
Does anybody knows what I need to do about this If?If you think that's a chance to get my money.
My username on the site is vict0r24B
Thank you
Salut
Samedi j'ai fait quelques dépôts et sur les 3 d'entre eux où j'ai eu aussi 50% de bonus j'ai réussi à faire environ 2000 euros. J'ai continué à jouer et après 2 retraits annulés car mes documents ont été vérifiés je me suis retrouvé avec 5k
J'ai effectué hier le retrait et j'attendais la fin de la vérification
Aujourd'hui, j'ai reçu l'e-mail de confirmation et je viens de vérifier mon compte.
Mon retrait de 5 000 $ a été annulé
L'argent avait disparu et sur mon compte j'avais 75 € de bonus, 50 de dépôt plus 25 de bonus.
Lorsque je les ai contactés, ils m'ont dit que j'avais violé les conditions.
Comme vous le voyez dans la conversation avec eux, ils ont dit que j'avais enfreint les conditions en pariant plus de 30 % de la valeur du dépôt.
Mes paris étaient inférieurs à 2 euros jusqu'à ce que je termine le pari. Après cela, j'ai fait des paris plus gros comme 10 euros ou 20 mais seulement lorsque le pari était terminé.
Je leur ai demandé l'historique des paris.
Est-ce que quelqu'un sait ce que je dois faire à ce sujet si ? Si vous pensez que c'est une chance d'avoir mon argent.
Mon nom d'utilisateur sur le site est vict0r24B
Merci
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 17, 21, 08:21:13 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi play3r211,
The casino rep has been notified. Keep an eye on this topic.
Salut play3r211,
Le représentant du casino a été informé. Gardez un œil sur ce sujet.
-
- Répondu par
- play3r211
- à Aug 17, 21, 10:11:38 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Now they modified the amount in my account where instead of 75 € I have 78.60 € and I didn't played anything.Something is very wrong with this site
Maintenant, ils ont modifié le montant de mon compte où au lieu de 75 € j'ai 78,60 € et je n'ai rien joué. Quelque chose ne va vraiment pas avec ce site
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 17, 21, 03:07:31 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
The casino rep forwarded your case to the relevant department and they are going to post a reply here as soon as they get the info.
Le représentant du casino a transmis votre dossier au service concerné et il publiera une réponse ici dès qu'il aura l'information.
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- Répondu par
- play3r211
- à Aug 17, 21, 08:20:46 PM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
I got this answer from them.
That I have placed bets in value of 40 €,80 € etc.
Those are not bets.I was buying free spins.Value of the bet was 0.40 for example not 40 euro.
Maybe the rep will follow this.They are looking on the excel file not at the game.
I was playing the game Power of Thor megaways
J'ai reçu cette réponse de leur part.
Que j'ai placé des paris d'une valeur de 40 €, 80 € etc.
Ce ne sont pas des paris. J'achetais des tours gratuits. La valeur du pari était de 0,40, par exemple et non de 40 euros.
Peut-être que le représentant suivra cela. Ils recherchent le fichier Excel et non le jeu.
Je jouais au jeu Power of Thor megaways
-
- Répondu par
- Fiekie247
- à Aug 18, 21, 01:01:01 AM
- Hero Member 750
- actif la dernière fois il y a environ 9 mois
Play3r211 - I know its a lot of money, but I would rather just move on like I did a couple of months ago from 1000 or 2000 euros.
Its not worht the fight with these people, especially that Rembrandt!
After I opened a complaint here they blocked my account
They will do anything, I mean absolutely anything or accuse you of anything so they do not have to pay, I submited them with proof and they are denying it!
I hope you will find a different resolution, I am done with this group!
Play3r211 - Je sais que c'est beaucoup d'argent, mais je préfère simplement passer de 1 000 ou 2 000 euros, comme je l'ai fait il y a quelques mois.
Ça ne vaut pas la peine de se battre avec ces gens, surtout avec ce Rembrandt !
Après avoir déposé une plainte ici, ils ont bloqué mon compte
Ils feront n'importe quoi, je veux dire absolument n'importe quoi ou vous accuseront de n'importe quoi pour ne pas avoir à payer, je leur ai soumis des preuves et ils le nient !
J'espère que vous trouverez une résolution différente, j'en ai fini avec ce groupe !
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- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 18, 21, 02:59:07 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for the heads up, play3r211. The rep will follow up on this. Let's see what they say.
Merci pour l'avertissement, play3r211. Le représentant fera le suivi à ce sujet. Voyons ce qu'ils disent.
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- Répondu par
- play3r211
- à Aug 18, 21, 03:57:37 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hi man
For me it's a lot of money
It's the first time when I'm getting a big amount like this
And keep in mind that I us up like 9000
So I would hate if this will remain unsolved considering that from what I know I'm wright
Salut mec
Pour moi, c'est beaucoup d'argent
C'est la première fois que je reçois une grosse somme comme celle-ci
Et garde à l'esprit que je nous lève comme 9000
Donc je détesterais que cela reste non résolu étant donné que d'après ce que je sais, je suis en droit
-
- Répondu par
- play3r211
- à Aug 19, 21, 05:00:58 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
I have an update now from them
Maybe the rep from here can check also and see where is the mistake.
I will attach here the excel and the email received from them and my replay.
They have sent me the excel where I see all the games that I have every played on 24bettle.
euros
I was buying the feature on the game.What it means is that I have bought a feature with free spins with 40 € or 80 € or 120 € but the bet was 0.40 for example for the 40 € feature and 0.80 for the 80 € or 1.20 for the 120 € feature.The site doesn't alow the bet over the 22% of the deposited amount.My bet is less than that.Also on the game that you told me in the previous email that I made this bets up to 120 € you can see in my printscreens that the maximum bet is 100 € the feature is 10000 €.
I didn't broke your terms.
After the wagering was completed I made bets of 20 € 40 € even 50 € but this were mostly on Sunday Monday
If you check the excel you can make this mistake but if you look at the actual replay of my session just from Saturday because I have completed then my wagering you will understand.I hope that my explanation will help the representative of 24bettle.
J'ai une mise à jour maintenant de leur part
Peut-être que le représentant d'ici pourra également vérifier et voir où se trouve l'erreur.
Je joindrai ici l'excel et le mail reçu de leur part ainsi que mon replay.
Ils m'ont envoyé le fichier Excel où je vois tous les jeux auxquels j'ai joué sur 24bettle.
euros
J'achetais la fonctionnalité sur le jeu. Cela signifie que j'ai acheté une fonctionnalité avec des tours gratuits à 40 € ou 80 € ou 120 € mais la mise était de 0,40 par exemple pour la fonctionnalité 40 € et de 0,80 pour la fonctionnalité 80 € ou 1,20 pour la fonctionnalité 120 €. Le site n'autorise pas la mise au-delà des 22% du montant déposé. Ma mise est inférieure à cela. Également sur le jeu dont vous m'avez dit dans l'e-mail précédent que j'avais fait cette mise jusqu'à 120 €, vous pouvez voir sur mes écrans d'impression que la mise maximale est de 100 €, la fonctionnalité est de 10 000 €.
Je n'ai pas rompu vos conditions.
Une fois les paris terminés, j'ai fait des paris de 20 €, 40 € voire 50 €, mais c'était principalement le dimanche lundi.
Si vous vérifiez Excel, vous pouvez faire cette erreur, mais si vous regardez la rediffusion de ma session juste à partir de samedi parce que j'ai terminé, alors mes paris, vous comprendrez.J'espère que mon explication aidera le représentant de 24bettle.
3.1/ 5
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- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 19, 21, 05:06:43 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for sharing this with us, play3r211. The casino rep will post an official reply here on the forum once she has all the necessary info from their relevant department.
Merci d'avoir partagé cela avec nous, play3r211. La représentante du casino publiera une réponse officielle ici sur le forum une fois qu'elle aura toutes les informations nécessaires provenant de son service concerné.
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- Répondu par
- play3r211
- à Aug 23, 21, 04:54:02 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hi again
Still no replay from the representative from here.
This is are the last discutions that I had with the support.
I asked the support where they this rule at the terms that I'm not allowed to buy free spins.How can they consider a bet value the feature when you buy free spins the bet is not that value as I have explained to them.
What I hate the most is the thing that you play against the casino and when you manage to make an withdraw they are searching for reasons not to pay your winnings.
Re-bonjour
Toujours pas de replay du représentant d'ici.
Ce sont les dernières discussions que j'ai eues avec le support.
J'ai demandé au support où était cette règle selon laquelle je ne suis pas autorisé à acheter des tours gratuits. Comment peuvent-ils considérer qu'un pari vaut la fonctionnalité lorsque vous achetez des tours gratuits, le pari n'est pas cette valeur comme je leur ai expliqué.
Ce que je déteste le plus, c'est le fait que vous jouez contre le casino et que lorsque vous parvenez à effectuer un retrait, ils cherchent des raisons pour ne pas payer vos gains.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 23, 21, 04:57:24 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for the update, play3r211. We asked the rep last week but still got no reply. We'll send another reminder today.
Merci pour la mise à jour, play3r211. Nous avons demandé au représentant la semaine dernière mais nous n'avons toujours pas reçu de réponse. Nous vous enverrons un autre rappel aujourd'hui.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 24, 21, 07:18:25 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hello all.
I have deicded to open an account on LuckyBull casino on 20.08.2021.
Have a lot of luck and with my 90Euros deposit won 3760 Euros. Sent all documents and wait for withdrawal approval.
Today(24.08.21) came mail:
Dear xxx
Hope you are doing fine,
Having checked your account I am more than happy to see and to inform you that your account has been fully verified on 23rd of August. Please be informed that your withdrawal request has also been processed today on 24th of August and the payout in the amount of 1000 euro should reach your bank account within 2 business days. The payout will go in installments as this is our Finance Department's decision which we have no power to affect on and can be read about in our Terms & Conditions. Next installment should be done around 7th of September.
Thank you for understanding and have a nice day!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!
What is that?
I have readed all T&C ,and didn't found any intormation that withdrawal can be instalmment because of any reason. And there is any reason. Sorry ,some department made this decision...but still didn't give a answer why? Also chat agents didn't tell me why
I haven't Reach a 5000euro winnigs like in their T&C is. This is only one situation when they can split my withdrawal...
Next payment on 7.09???? Is that also joke? Will they pay now my 3760 till December????
I'd like to get all od my winnigs ,because casino have any reason to Play so unfair against me.
Can someone help me with that?
Best regards, D.
Bonjour à tous.
J'ai décidé d'ouvrir un compte sur le casino LuckyBull le 20.08.2021.
J'ai beaucoup de chance et avec mon dépôt de 90 euros, j'ai gagné 3760 euros. Envoyez tous les documents et attendez l’approbation du retrait.
Aujourd'hui (24.08.21) est arrivé le courrier :
Cher xxx
J'espère que tu vas bien,
Après avoir vérifié votre compte, je suis plus qu'heureux de voir et de vous informer que votre compte a été entièrement vérifié le 23 août. Veuillez noter que votre demande de retrait a également été traitée aujourd'hui, le 24 août, et que le paiement d'un montant de 1 000 euros devrait parvenir sur votre compte bancaire dans les 2 jours ouvrables. Le paiement sera échelonné car il s'agit d'une décision de notre service financier sur laquelle nous n'avons aucun pouvoir d'influence et peut être consultée dans nos conditions générales. Le prochain versement devrait être effectué vers le 7 septembre.
Merci de votre compréhension et bonne journée !
Faites-nous savoir si vous avez d'autres questions, nous serons heureux de vous aider !
Qu'est-ce que c'est?
J'ai lu toutes les conditions générales et je n'ai trouvé aucune information selon laquelle le retrait peut être un versement pour quelque raison que ce soit. Et il y a une raison. Désolé, un service a pris cette décision... mais n'a toujours pas répondu, pourquoi ? De plus, les agents de chat ne m'ont pas dit pourquoi
Je n'ai pas atteint un gain de 5000 euros comme dans leurs conditions générales. Ce n'est qu'une situation dans laquelle ils peuvent partager mon retrait...
Prochain paiement le 7.09 ???? C'est aussi une blague ? Vont-ils payer maintenant mon 3760 jusqu'en décembre ????
J'aimerais récupérer tous mes gains, car le casino a une raison de jouer de manière si injuste contre moi.
Quelqu'un peut-il m'aider avec ça ?
Cordialement, D.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 24, 21, 07:30:58 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hello all.
I have deicded to open an account on LuckyBull casino on 20.08.2021.
Have a lot of luck and with my 90Euros deposit won 3760 Euros. Sent all documents and wait for withdrawal approval.
Today(24.08.21) came mail:
Dear xxx
Hope you are doing fine,
Having checked your account I am more than happy to see and to inform you that your account has been fully verified on 23rd of August. Please be informed that your withdrawal request has also been processed today on 24th of August and the payout in the amount of 1000 euro should reach your bank account within 2 business days. The payout will go in installments as this is our Finance Department's decision which we have no power to affect on and can be read about in our Terms & Conditions. Next installment should be done around 7th of September.
Thank you for understanding and have a nice day!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!
What is that?
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I haven't Reach a 5000euro winnigs like in their T&C is. This is only one situation when they can split my withdrawal...
Next payment on 7.09???? Is that also joke? Will they pay now my 3760 till December????
I'd like to get all od my winnigs ,because casino have any reason to Play so unfair against me.
Can someone help me with that?
Best regards, D.
Bonjour à tous.
J'ai décidé d'ouvrir un compte sur le casino LuckyBull le 20.08.2021.
J'ai beaucoup de chance et avec mon dépôt de 90 euros, j'ai gagné 3760 euros. Envoyez tous les documents et attendez l’approbation du retrait.
Aujourd'hui (24.08.21) est arrivé le courrier :
Cher xxx
J'espère que tu vas bien,
Après avoir vérifié votre compte, je suis plus qu'heureux de voir et de vous informer que votre compte a été entièrement vérifié le 23 août. Veuillez noter que votre demande de retrait a également été traitée aujourd'hui, le 24 août, et que le paiement d'un montant de 1 000 euros devrait parvenir sur votre compte bancaire dans les 2 jours ouvrables. Le paiement sera échelonné car il s'agit d'une décision de notre service financier sur laquelle nous n'avons aucun pouvoir d'influence et peut être consultée dans nos conditions générales. Le prochain versement devrait être effectué vers le 7 septembre.
Merci de votre compréhension et bonne journée !
Faites-nous savoir si vous avez d'autres questions, nous serons heureux de vous aider !
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Je n'ai pas atteint un gain de 5000 euros comme dans leurs conditions générales. Ce n'est qu'une situation dans laquelle ils peuvent partager mon retrait...
Prochain paiement le 7.09 ???? C'est aussi une blague ? Vont-ils payer maintenant mon 3760 jusqu'en décembre ????
J'aimerais récupérer tous mes gains, car le casino a une raison de jouer de manière si injuste contre moi.
Quelqu'un peut-il m'aider avec ça ?
Cordialement, D.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 24, 21, 07:34:04 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Forever Young,
Thanks for bringing this to our attention. It is stated that all withdrawals that exceed €5,000 will be divided into installments, but your withdrawal amount is less than that so you should get the whole amount at once. Please private message me your casino username and we're going to notify the casino rep and see what's going on and why their finance decided to divide your withdrawal.
Salut Forever Young,
Merci d'avoir porté cela à notre attention. Il est indiqué que tous les retraits supérieurs à 5 000 € seront divisés en plusieurs versements, mais le montant de votre retrait est inférieur à cela, vous devriez donc recevoir la totalité du montant en une seule fois. Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous allons informer le représentant du casino et voir ce qui se passe et pourquoi leurs finances ont décidé de diviser votre retrait.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 24, 21, 07:44:15 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
We received your account details and notified the casino rep. Keep an eye on this topic for an update.
Nous avons reçu les détails de votre compte et informé le représentant du casino. Gardez un œil sur ce sujet pour une mise à jour.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 24, 21, 10:25:55 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
After asking about one hour ago about a reason to split my withdrawal,and telling them that I haven't Reach 5000euro winnigs,got this email for a whole:
Dear xxx,
Thank you very much for your e-mail!
Kindly be informed that after our internal investigations made when reviewing your payout request our relevant department has decided to split your payout in installments.
Please note that there is a number of factors that our relevant department needs to consider when reviewing each payout request and unfortunately there are no more details I am able to provide you with regarding this matter.
However, your payout is approved and I can assure you that there is no need to worry!
Thank you for your understanding!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!
THIS IS RIDICCIOLOUS!!!
Playing since 10 years on online casinos but didn't have something like that.
Après avoir demandé il y a environ une heure une raison pour partager mon retrait et leur avoir dit que je n'avais pas atteint 5000 euros de gains, j'ai reçu cet e-mail pour l'ensemble :
Cher xxx,
Merci beaucoup pour votre mail!
Veuillez noter qu'après nos enquêtes internes effectuées lors de l'examen de votre demande de paiement, notre service concerné a décidé de diviser votre paiement en plusieurs versements.
Veuillez noter qu'il existe un certain nombre de facteurs que notre service concerné doit prendre en compte lors de l'examen de chaque demande de paiement et, malheureusement, je ne suis pas en mesure de vous fournir plus de détails à ce sujet.
Cependant, votre paiement est approuvé et je peux vous assurer qu’il n’y a pas lieu de s’inquiéter !
Merci pour votre compréhension!
Faites-nous savoir si vous avez d'autres questions, nous serons heureux de vous aider !
C'EST RIDICCIOLE !!!
Je joue depuis 10 ans sur les casinos en ligne mais je n'avais rien de tel.
-
- Répondu par
- Cat50
- à Aug 24, 21, 11:02:51 AM
- Superstar Member 6644
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
I really hope everyone gets their issue resolved.
J'espère vraiment que tout le monde trouvera une solution à son problème.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 24, 21, 11:52:32 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
As I see the casino representant was over 2 months(!) ago here... Don't believe that someone reply on my and other cases...
Comme je vois, le représentant du casino était ici il y a plus de 2 mois (!)... Ne croyez pas que quelqu'un réponde à mon cas et à d'autres...
-
- Répondu par
- play3r211
- à Aug 24, 21, 11:54:55 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
I lost my hope that they will answer here.
At least they told you that all is good with your withdraw.
From what I know they have this rule in their terms and conditions
J'ai perdu l'espoir qu'ils répondront ici.
Au moins, ils vous ont dit que tout allait bien avec votre retrait.
D'après ce que je sais, ils ont cette règle dans leurs termes et conditions
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 24, 21, 12:10:11 PM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
This rule should be active when you Reach 5000Euro withdrawals in one month...
There is absolutely any other rule/paragraph in their's T&C about spliting withdrawal just like that ..
Cette règle devrait être active lorsque vous atteignez 5000 euros de retraits en un mois...
Il y a absolument n'importe quelle autre règle/paragraphe dans leurs conditions générales concernant le fractionnement du retrait comme ça.
-
- Répondu par
- Fiekie247
- à Aug 24, 21, 12:26:21 PM
- Hero Member 750
- actif la dernière fois il y a environ 9 mois
What gets to me is this part
"Please note that there is a number of factors that our relevant department needs to consider when reviewing each payout request"
If you approve the first request, why do you need to review the 2nd payment?Its the same person, from the same winnings, nothing further to check?
It really still drives me crazy that casinos need to keep withdrawals pending for 48 hours!
And dont bother with the casino rep, as he was absent for the entire week my complaint against this group was open...
Ce qui m'interpelle, c'est cette partie
"Veuillez noter qu'il existe un certain nombre de facteurs que notre service concerné doit prendre en compte lors de l'examen de chaque demande de paiement"
Si vous approuvez la première demande, pourquoi devez-vous revoir le 2ème paiement ? C'est la même personne, avec les mêmes gains, rien d'autre à vérifier ?
Cela me rend toujours fou que les casinos doivent garder les retraits en attente pendant 48 heures !
Et ne vous embêtez pas avec le représentant du casino, comme il était absent toute la semaine, ma plainte contre ce groupe était ouverte...
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 24, 21, 03:40:16 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Forever Young wrote:
As I see the casino representant was over 2 months(!) ago here... Don't believe that someone reply on my and other cases...
The casino rep forwarded your case to the finance department and they will reply here. We are in touch with the rep. We'll get the answers.
Forever Young a écrit :Comme je vois, le représentant du casino était ici il y a plus de 2 mois (!)... Ne croyez pas que quelqu'un réponde à mon cas et à d'autres...
Le représentant du casino a transmis votre dossier au service financier et il vous répondra ici. Nous sommes en contact avec le représentant. Nous obtiendrons les réponses.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 24, 21, 03:41:50 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
play3r211 wrote:
I lost my hope that they will answer here.
At least they told you that all is good with your withdraw.
From what I know they have this rule in their terms and conditions
The casino rep's advised us today that she is still waiting for the final answer from the finance team. Hope we'll get the update soon.
play3r211 a écrit :J'ai perdu l'espoir qu'ils répondront ici.
Au moins, ils vous ont dit que tout allait bien avec votre retrait.
D'après ce que je sais, ils ont cette règle dans leurs termes et conditions
La représentante du casino nous a informés aujourd'hui qu'elle attend toujours la réponse finale de l'équipe financière. J'espère que nous recevrons bientôt la mise à jour.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 25, 21, 09:24:12 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
What wondering me is why casino rep. was not active since 2 months but is still on contact with you .
Sorry but some kind of answers don't need days or weeks. Are they FBI?
Hope to see the answer soon but don't believe in that.
P.s. my withdrawal (sent yesterday) still didn't arrived . From any other casinos Takes max.8 hours. (If it's made on evning I have it another day morning on bank account,if made morning on evning is on my bank account)
Regards
D.
Ce qui m'étonne, c'est pourquoi le représentant du casino. n'était plus actif depuis 2 mois mais est toujours en contact avec vous.
Désolé, mais certaines réponses ne nécessitent pas des jours ou des semaines. S'agit-il du FBI ?
J'espère voir la réponse bientôt, mais n'y croyez pas.
Ps mon retrait (envoyé hier) n'est toujours pas arrivé. Depuis n'importe quel autre casino. Prend maximum 8 heures. (Si c'est fait le soir, je l'ai un autre jour matin sur mon compte bancaire, si c'est fait le matin, c'est sur mon compte bancaire)
Salutations
D.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 26, 21, 04:31:00 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hello all
Sorry for post after post but I'd like to say that 1000euro have arrived to my bank account today morning. There are still 2670Euro's ,wich in my opinion should be paid directlly not on 07.09(!). Waiting for response from Casino rep.
Best regards
D.
Bonjour à tous
Désolé pour post après post mais je voudrais vous dire que 1000 euros sont arrivés sur mon compte bancaire aujourd'hui matin. Il reste encore 2670 euros qui, à mon avis, devraient être payés directement et non le 07.09 (!). En attente de réponse du représentant du Casino.
Cordialement
D.
-
- Répondu par
- play3r211
- à Aug 26, 21, 05:04:30 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
I'm glad to hear that.
Maybe they will transfer the rest of the money next time
Je suis content de l'entendre.
Peut-être qu'ils transféreront le reste de l'argent la prochaine fois
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 26, 21, 05:06:50 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for the update, Forever Young.
We've chatted with the casino rep this morning and she advised us that she is still waiting for the finance response. Hope we'll have the update soon.
Merci pour la mise à jour, Forever Young.
Nous avons discuté avec la représentante du casino ce matin et elle nous a informé qu'elle attendait toujours la réponse des finances. J'espère que nous aurons bientôt la mise à jour.
-
- Répondu par
- Fiekie247
- à Aug 26, 21, 05:13:40 AM
- Hero Member 750
- actif la dernière fois il y a environ 9 mois
Forever Young wrote:
Hello all
Sorry for post after post but I'd like to say that 1000euro have arrived to my bank account today morning. There are still 2670Euro's ,wich in my opinion should be paid directlly not on 07.09(!). Waiting for response from Casino rep.
Best regards
D.
Glad you received some of the money which means they eventually pay after making alot of noise.
but wait what? Your Next withdrawal will only be processed on the 7th of September? I thought withdrawals are pending for 48 hours maximum? Why are they paying in almost 2 weeks?
Forever Young a écrit :Bonjour à tous
Désolé pour post après post mais je voudrais vous dire que 1000 euros sont arrivés sur mon compte bancaire aujourd'hui matin. Il reste encore 2670 euros qui, à mon avis, devraient être payés directement et non le 07.09 (!). En attente de réponse du représentant du Casino.
Cordialement
D.
Heureux que vous ayez reçu une partie de l'argent, ce qui signifie qu'ils finissent par payer après avoir fait beaucoup de bruit.
mais attends quoi ? Votre prochain retrait ne sera traité que le 7 septembre ? Je pensais que les retraits étaient en attente pendant 48 heures maximum ? Pourquoi paient-ils dans presque 2 semaines ?
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 26, 21, 05:34:10 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
play3r211 wrote:
I'm glad to hear that.
Maybe they will transfer the rest of the money next time
I Hope that you will get your's winnigs also.
I don't think that they will transfer on 07.09.2021 2760 Euros... Of course nodbody from live chat or email support also don't know that ..It is very mysterious thing and only finance department know that ;)
Sorry ,I'm a little bit ironic.. but this whole case is mysterious and ridicciolous in my opinion...
Best regards
D.
play3r211 a écrit :Je suis content de l'entendre.
Peut-être qu'ils transféreront le reste de l'argent la prochaine fois
J'espère que vous obtiendrez également vos gains.
Je ne pense pas qu'ils transféreront 2760 euros le 07.09.2021... Bien sûr, personne du chat en direct ou du support par e-mail ne le sait pas non plus. C'est une chose très mystérieuse et seul le service financier le sait ;)
Désolé, je suis un peu ironique... mais toute cette affaire est mystérieuse et ridicule à mon avis...
Cordialement
D.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 26, 21, 05:38:28 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Fiekie247 wrote:
Forever Young wrote:
Hello all
Sorry for post after post but I'd like to say that 1000euro have arrived to my bank account today morning. There are still 2670Euro's ,wich in my opinion should be paid directlly not on 07.09(!). Waiting for response from Casino rep.
Best regards
D.
Glad you received some of the money which means they eventually pay after making alot of noise.
but wait what? Your Next withdrawal will only be processed on the 7th of September? I thought withdrawals are pending for 48 hours maximum? Why are they paying in almost 2 weeks?
Look at my first post... They have splitted my whole withdrawal (3670 Euros) ,but I don't know what was the reason.. nobody from their support can answer me...It was finance department decision... And in their T&C is clearly that they can do that (split) if WITHDRAWAL IS OVER 5000 EUROS. mine wasn't.
I was only informed that "next part of withdrawal"(they also didn't tell how much is that) will be "around 07.09.2021.
Is that normal? I don't think so ..
That's why I have asked here of help ,because In my opinion they should pay my whole withdrawal directlly!!!
Best regards
D.
Fiekie247 a écrit :Forever Young a écrit :Bonjour à tous
Désolé pour post après post mais je voudrais vous dire que 1000 euros sont arrivés sur mon compte bancaire aujourd'hui matin. Il reste encore 2670 euros qui, à mon avis, devraient être payés directement et non le 07.09 (!). En attente de réponse du représentant du Casino.
Cordialement
D.
Heureux que vous ayez reçu une partie de l'argent, ce qui signifie qu'ils finissent par payer après avoir fait beaucoup de bruit.
mais attends quoi ? Votre prochain retrait ne sera traité que le 7 septembre ? Je pensais que les retraits étaient en attente pendant 48 heures maximum ? Pourquoi paient-ils dans presque 2 semaines ?
Regardez mon premier message... Ils ont partagé la totalité de mon retrait (3670 Euros), mais je ne sais pas quelle en était la raison.. personne de leur support ne peut me répondre... C'était une décision du ministère des Finances... Et dans leurs conditions générales, il est clairement indiqué qu'ils peuvent le faire (diviser) si le RETRAIT EST SUPÉRIEUR À 5 000 EUROS. le mien ne l'était pas.
J'ai seulement été informé que "la prochaine partie du retrait" (ils n'ont pas non plus dit combien cela coûte) aurait lieu "vers le 07.09.2021".
Est-ce normal? Je ne pense pas ..
C'est pourquoi j'ai demandé de l'aide ici, car à mon avis, ils devraient payer la totalité de mon retrait directement !!!
Cordialement
D.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 26, 21, 09:17:29 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Another update:
Have Ask them once again via email about T&C and/or parapgraphs wich allow them to split my withdrawal. Because as I said before can make that only if you wan't to withdrawal 5000 or more.
This answer came for a while:
Thank you for your e-mail.
Please note that each requested payout is being reviewed by our relevant department and according to that they decide in what way the payout will be transferred and in what time span will each installment go after going through their internal investigation and considering all factors that they need to, and this is unfortunately something we are not able to interfere with.
However, what I can assure you of is that you are going to get your winnings paid out in the time frame our relevant department has provided for you, so I would kindly ask you for a bit more of your patience and understanding.
Have a good day!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!That means for me that every player ,WHO deposit his money to one of the casino group can have some problems as me. Because the holy Finance department can splitt it without any reason ...
Also the agent here didn't answered since 2 days ... This is not the way to get customers ,so to loose them...
Best regards
D.
Autre mise à jour :
Demandez-leur à nouveau par e-mail les conditions générales et/ou les paragraphes qui leur permettent de partager mon retrait. Parce que comme je l'ai déjà dit, vous ne pouvez faire cela que si vous ne souhaitez pas retirer 5 000 ou plus.
Cette réponse est venue depuis un moment :
Merci pour ton e-mail.
Veuillez noter que chaque paiement demandé est examiné par notre service concerné et qu'en conséquence, ils décident de la manière dont le paiement sera transféré et dans quel délai chaque versement sera effectué après avoir passé en revue leur enquête interne et pris en compte tous les facteurs dont ils ont besoin. , et c'est malheureusement quelque chose dans lequel nous ne pouvons pas intervenir.
Cependant, ce que je peux vous assurer, c'est que vous recevrez vos gains dans le délai que notre service compétent vous a fourni, je vous demanderais donc un peu plus de patience et de compréhension.
Passe une bonne journée!
Faites-nous savoir si vous avez d'autres questions, nous serons heureux de vous aider !Cela signifie pour moi que chaque joueur qui dépose son argent dans l'un des groupes de casino peut avoir des problèmes comme moi. Parce que le sacré ministère des Finances peut le diviser sans aucune raison...
De plus, l'agent ici n'a pas répondu depuis 2 jours... Ce n'est pas le moyen d'attirer des clients, donc de les perdre...
Cordialement
D.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Aug 26, 21, 11:37:28 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
They are unvelivable
Thank you for your e-mail.
Kindly note that your payout has been split out in installments by the decision of our relevant department and due to our terms and condition.
Unfortunately, we do not have the information on the number of installments there will be or the amount of money they will consist of, since this decision is made by the relevant department once it is time to process the next installment. I can tell you that your next installment should take place approximately two weeks after the previous one was done. We will try our best to respect this time frame of two weeks when it comes to processing your installments. Your next installment should be processed around the 7th of September.
Please note, our relevant department is doing as best as they can to fulfill your request as soon as possible.
Thank you for your patience and understanding.
Enjoy your day!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!Have the casino rep. already answer? Or it will be on October 2036?
Best regards
D.
Ils sont insupportables
Merci pour ton e-mail.
Veuillez noter que votre paiement a été fractionné par décision de notre service concerné et en raison de nos conditions générales.
Malheureusement, nous ne disposons pas d'informations sur le nombre de versements qu'il y aura ni sur le montant d'argent qui les composera, puisque cette décision est prise par le service compétent une fois qu'il est temps de traiter le prochain versement. Je peux vous dire que votre prochain versement devrait avoir lieu environ deux semaines après le précédent. Nous ferons de notre mieux pour respecter ce délai de deux semaines pour le traitement de vos versements. Votre prochain versement devrait être traité vers le 7 septembre.
Attention, notre service concerné fait son possible pour répondre à votre demande dans les plus brefs délais.
Merci pour votre patience et votre compréhension.
Profitez de votre journée !
Faites-nous savoir si vous avez d'autres questions, nous serons heureux de vous aider !Demandez au représentant du casino. déjà répondu ? Ou ce sera en octobre 2036 ?
Cordialement
D.
-
- Répondu par
- play3r211
- à Aug 28, 21, 02:17:12 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hi
So this is the last email that I got from them.
I have attached here the printscreen.
I didn't find anywhere on 24bettlecasino the rule that they consider buying free spin a bet.
I see the representative from 24bettle doesn't say anything for almost 2 weeks.
Salut
C'est donc le dernier email que j'ai reçu d'eux.
J'ai joint ici la copie d'écran.
Je n'ai trouvé nulle part sur 24bettlecasino la règle selon laquelle ils considèrent l'achat de tours gratuits comme un pari.
Je vois que le représentant de 24bettle ne dit rien depuis presque 2 semaines.
3.1/ 5
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 28, 21, 02:20:20 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for the update, play3r211. Don't know why the rep hasn't got the answer yet. We'll try to get in touch again on Monday.
Merci pour la mise à jour, play3r211. Je ne sais pas pourquoi le représentant n'a pas encore eu la réponse. Nous essaierons de vous recontacter lundi.
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- Répondu par
- Forever Young
- à Sep 03, 21, 10:24:58 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
It's really nice that we got answers to our questions from @condor gaming .
If anyone have some info what is going there (in their company) please Let other know.
Best Regards.
D.
C'est vraiment bien que nous ayons obtenu des réponses à nos questions de la part de @condor gaming.
Si quelqu'un a des informations sur ce qui se passe là-bas (dans son entreprise), veuillez le faire savoir aux autres.
Cordialement.
D.
-
- Répondu par
- play3r211
- à Sep 03, 21, 10:37:04 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Yes
I have like 3 weeks in this moment without no answer here.
Just what they sent me on the email and it was the same answer without show me in they terms that I can't buy free spins and why they consider a bet buying free spins
Oui
J'ai environ 3 semaines en ce moment sans aucune réponse ici.
Exactement ce qu'ils m'ont envoyé par e-mail et c'était la même réponse sans me montrer en termes précis que je ne peux pas acheter de tours gratuits et pourquoi ils considèrent un pari en achetant des tours gratuits.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Sep 03, 21, 10:49:55 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
On other forum found that they have probablly financial problems that's why so many ridicciolous actions.
Sur d'autres forums, ils ont découvert qu'ils avaient probablement des problèmes financiers, c'est pourquoi tant d'actions ridicules.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Sep 03, 21, 04:35:15 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
We are still waiting for the casino rep. Still no reply. They might have financial problems that's why they have slow cashout times and tiny installments. Let's see if they provide an explanation in the end.
Nous attendons toujours le représentant du casino. Toujours pas de réponse. Ils peuvent avoir des problèmes financiers, c'est pourquoi ils ont des délais de retrait lents et des versements minuscules. Voyons s'ils fournissent une explication à la fin.
-
- Répondu par
- play3r211
- à Sep 03, 21, 10:19:56 PM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
That for me it would not be a problem with smaller amounts but they took all my money
Que pour moi, ce ne serait pas un problème avec des montants plus petits mais ils ont pris tout mon argent
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Sep 10, 21, 10:34:09 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hello all.
As there is any answer from Casino rep. Here and we are all ignored. I have to decided to move this case to IBAS.
It was also sent my "second installment" on 07.09 and till now (10.09) didn't get money from them... They are now "investigating case" of missing money "and finance department give answer as soon as posiblle" :D
This is imposiblle how not competent they are and how they playing with their own rules.
Best regards
D.
Bonjour à tous.
Comme il y a une réponse du représentant du casino. Ici et nous sommes tous ignorés. Je dois décider de déplacer cette affaire vers IBAS.
Mon "deuxième versement" a également été envoyé le 07.09 et jusqu'à présent (10.09), je n'ai pas reçu d'argent de leur part... Ils "enquêtent maintenant sur un cas" d'argent manquant "et le service financier donne une réponse dès que possible" :D
C'est impossible à quel point ils ne sont pas compétents et comment ils jouent avec leurs propres règles.
Cordialement
D.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Sep 10, 21, 03:11:40 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Forever Young,
Thanks for the update. The casino rep was taking a few days off, she informed us yesterday that she was going to check with her team but we got nothing. Really don't know what's going on with these guys. We never had such issues before. They were super efficient and always get back to their players here on the forum.
Salut Forever Young,
Merci pour la mise à jour. La représentante du casino prenait quelques jours de congés, elle nous a informé hier qu'elle allait vérifier auprès de son équipe mais nous n'avons rien obtenu. Je ne sais vraiment pas ce qui se passe avec ces gars. Nous n’avons jamais eu de tels problèmes auparavant. Ils ont été super efficaces et répondent toujours à leurs joueurs ici sur le forum.
-
- Répondu par
- play3r211
- à Sep 10, 21, 03:36:07 PM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
In my opinion the representative doesn't have an answer because they don't have the rules on the site.For my case or for the case with the withdraw in small parts.Maybe they have financial problems but when this is the case you can't just made up some rules saying that you consider a bet buying free spins.
A mon avis le représentant n'a pas de réponse car il n'a pas les règles sur le site. Pour mon cas ou pour le cas du retrait en petites parties. Peut-être qu'ils ont des problèmes financiers mais quand c'est le cas vous pouvez Je n'ai pas simplement inventé des règles disant que vous considérez comme un pari l'achat de tours gratuits.
-
- Répondu par
- Forever Young
- à Oct 07, 21, 07:56:07 AM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hello toegheter.
Today got my last installment (760Euro).
Summary:
Total withdrawal od 3760 took over 6 weeks . I have got first 1000 Euros ,after 2 weeks another 1000 Euros,then after 2 weeks 1000Euros and Today (over 2 weeks from last payment) 760Euros.
Anyway decided to make a self-exclusion from LuckyBull and all sister casinos. That cost me top much stress...
Wouldn't recommended this casino group for anyone ,who want to have his withdrawal quick. But at the end I have got all my money.
Best Regards
D.
Bonjour Toegheter.
Aujourd'hui, j'ai reçu mon dernier versement (760 euros).
Résumé:
Le retrait total de 3760 a pris plus de 6 semaines. J'ai reçu d'abord 1 000 euros, après 2 semaines encore 1 000 euros, puis après 2 semaines 1 000 euros et aujourd'hui (plus de 2 semaines à compter du dernier paiement) 760 euros.
Quoi qu'il en soit, nous avons décidé de nous exclure de LuckyBull et de tous les casinos frères. Cela m'a coûté beaucoup de stress...
Je ne recommanderais pas ce groupe de casino à tous ceux qui souhaitent un retrait rapide. Mais à la fin, j'ai récupéré tout mon argent.
Cordialement
D.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Oct 07, 21, 08:14:05 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for the update, Forever Young. Yes, it took too long for the withdrawal of less than 4000$. You finally got it, that's great news.
Merci pour la mise à jour, Forever Young. Oui, cela a pris trop de temps pour un retrait de moins de 4000$. Vous l'avez enfin reçu, c'est une excellente nouvelle.
Réponse rapide
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
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