Sports et casino, fil de discussion sur l'assistance et les plaintes de DuckyLuck Casino

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Dernier message fait il y a environ 2 mois par JovanaV
SportsandCasino
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  • Original Anglais Traduction Français
    jem0521 wrote

    Hi Sydney, just wanted to confirm that I just received my withdrawal! So very appreciate for you reaching joy to them. Thank you again so much for everything you guys do!!!!!

    We're glad to hear that jem0521. Thanks for letting us know!

    jem0521 a écrit

    Bonjour Sydney, je voulais juste confirmer que je viens de recevoir mon retrait ! Je suis donc très reconnaissant que vous leur ayez apporté de la joie. Merci encore beaucoup pour tout ce que vous faites !!!!!

    Nous sommes heureux d'entendre cela jem0521 . Merci de nous en informer!

  • Original Anglais Traduction Français

    any update regarding this yet?

    une mise à jour à ce sujet pour le moment ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello undergroundeal,

    The Casino Representative says that you requested two chargebacks, one for $200 and one for $125. She says they are refunding all your deposits and that your account will not be reopened.

    Bonjour undergroundeal ,

    Le représentant du casino indique que vous avez demandé deux rétrofacturations, une de 200 $ et une de 125 $. Elle dit qu'ils remboursent tous vos dépôts et que votre compte ne sera pas rouvert.

  • Original Anglais Traduction Français

    The multiple free spin offers and bonuses I redeemed were all sent from YOUR CASINO sportsandcasino.  That's why I take issue with it.  If I had been redeeming on my own without being prompted by you  then I could certainly see the problem but when a casino sends like weekly free spins over and over to you then you assume it's not just play money and that you can actually redeem it.  At any rate, beating a dead horse.  I just Toni it was shady.  Water under the bridge.

    Les multiples offres de tours gratuits et bonus que j'ai utilisés ont tous été envoyés depuis VOTRE CASINO sportsandcasino. C'est pourquoi je suis en désaccord avec cela. Si j'avais échangé moi-même sans que vous y soyez invité, je pourrais certainement voir le problème, mais lorsqu'un casino vous envoie encore et encore des tours gratuits hebdomadaires, vous supposez qu'il ne s'agit pas seulement d'argent fictif et que vous pouvez réellement l'échanger. En tout cas, battre un cheval mort. J'ai juste Toni, c'était louche. L'eau sous le pont.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    I made two deposits almost two weeks ago via BCH to the SportsandCasino.com website and wallet address they generated. Both deposits were 25CAD in BCH. When the first arrived it did not get deposited so I sent customer service a link to the Blockchain and the hash, etc. They deposited the amount of dollars in USD but converted it CAD so instead of getting 24.xxx I got 19.xxx. They first said they didn't know how to fix the problem and then told me I was a liar and it was correct. Stupidly, I deposited again hours later after waiting hours in frustration and they did the exact same thing. So basically I dad roughly 25 percent of my funds taken, hours wasted and unnecessary anger. The amount between the two was roughly $10CAD I wasn't privy to. They tried to do this again a few days ago, with the same issue, as their site generates you different addresses and they try to put the onus on you for not completing the transfer properly. I work as a computer programmer and I also work closely with cryptocurrencies, I mine, etc. I also have been an avid gambler for over 10 years. The first time I complained they started to mess with my account, being petty with something as simple as cashback, elite  membership, rude and neglected customer support, as I likely was flagged, and also not receiving any comp points since. I am pretty done with their site as it has only been troublesome. I gamble with one reason in mind, that is getting what I deserve without having to spend hours talking to support over how the blockchain supposedly makes up numbers and other childish maneuvers. That is all, I hope this is resolved, not really about the money, but I hate seeing and being a part of situations with people and environments that are full of unmoral and unreasonable characteristics that the world has far too much of. Sad world. Lastly the blockchain doesn't lie...

    Salut

    J'ai effectué deux dépôts il y a près de deux semaines via BCH sur le site Web SportsandCasino.com et l'adresse de portefeuille qu'ils ont générée. Les deux dépôts étaient de 25CAD en BCH. Lorsque le premier est arrivé, il n'a pas été déposé, j'ai donc envoyé au service client un lien vers la Blockchain et le hachage, etc. Ils ont déposé le montant en dollars en USD mais l'ont converti en CAD, donc au lieu d'obtenir 24,xxx, j'ai obtenu 19,xxx. Ils ont d'abord dit qu'ils ne savaient pas comment résoudre le problème, puis m'ont dit que j'étais un menteur et que c'était correct. Bêtement, j'ai déposé à nouveau quelques heures plus tard après avoir attendu des heures de frustration et ils ont fait exactement la même chose. Donc, en gros, mon père a pris environ 25 pour cent de mes fonds, des heures perdues et une colère inutile. Le montant entre les deux était d'environ 10 $ CAD dont je n'étais pas au courant. Ils ont essayé de recommencer il y a quelques jours, avec le même problème, car leur site vous génère des adresses différentes et ils essaient de vous faire porter la responsabilité de ne pas effectuer correctement le transfert. Je travaille comme programmeur informatique et je travaille également en étroite collaboration avec les crypto-monnaies, je les exploite, etc. Je suis également un joueur passionné depuis plus de 10 ans. La première fois que je me suis plaint, ils ont commencé à gâcher mon compte, en se montrant mesquins avec quelque chose d'aussi simple qu'un cashback, un abonnement élite, un support client grossier et négligé, car j'ai probablement été signalé, et en ne recevant aucun point complémentaire depuis. J'en ai assez de leur site car cela n'a été que gênant. Je joue avec une seule raison en tête : obtenir ce que je mérite sans avoir à passer des heures à discuter avec le support technique de la façon dont la blockchain est censée inventer des chiffres et d'autres manœuvres enfantines. C'est tout, j'espère que cela sera résolu, pas vraiment à propos d'argent, mais je déteste voir et faire partie de situations avec des personnes et des environnements pleins de caractéristiques immorales et déraisonnables dont le monde a beaucoup trop. Monde triste. Enfin la blockchain ne ment pas...

  • Original Anglais Traduction Français
    justknoo wrote

    Hi

    I made two deposits almost two weeks ago via BCH to the SportsandCasino.com website and wallet address they generated. Both deposits were 25CAD in BCH. When the first arrived it did not get deposited so I sent customer service a link to the Blockchain and the hash, etc. They deposited the amount of dollars in USD but converted it CAD so instead of getting 24.xxx I got 19.xxx. They first said they didn't know how to fix the problem and then told me I was a liar and it was correct. Stupidly, I deposited again hours later after waiting hours in frustration and they did the exact same thing. So basically I dad roughly 25 percent of my funds taken, hours wasted and unnecessary anger. The amount between the two was roughly $10CAD I wasn't privy to. They tried to do this again a few days ago, with the same issue, as their site generates you different addresses and they try to put the onus on you for not completing the transfer properly. I work as a computer programmer and I also work closely with cryptocurrencies, I mine, etc. I also have been an avid gambler for over 10 years. The first time I complained they started to mess with my account, being petty with something as simple as cashback, elite  membership, rude and neglected customer support, as I likely was flagged, and also not receiving any comp points since. I am pretty done with their site as it has only been troublesome. I gamble with one reason in mind, that is getting what I deserve without having to spend hours talking to support over how the blockchain supposedly makes up numbers and other childish maneuvers. That is all, I hope this is resolved, not really about the money, but I hate seeing and being a part of situations with people and environments that are full of unmoral and unreasonable characteristics that the world has far too much of. Sad world. Lastly the blockchain doesn't lie...

    Hello justknoo,

    If you want us to get in touch with the Casino Representative, please send me your casino username to private message inbox.

    justknoo a écrit

    Salut

    J'ai effectué deux dépôts il y a près de deux semaines via BCH sur le site Web SportsandCasino.com et l'adresse de portefeuille qu'ils ont générée. Les deux dépôts étaient de 25 CAD en BCH. Lorsque le premier est arrivé, il n'a pas été déposé, j'ai donc envoyé au service client un lien vers la Blockchain et le hachage, etc. Ils ont déposé le montant en dollars en USD mais l'ont converti en CAD, donc au lieu d'obtenir 24,xxx, j'ai obtenu 19,xxx. Ils ont d'abord dit qu'ils ne savaient pas comment résoudre le problème, puis m'ont dit que j'étais un menteur et que c'était correct. Bêtement, j'ai déposé à nouveau quelques heures plus tard après avoir attendu des heures de frustration et ils ont fait exactement la même chose. Donc, en gros, mon père a pris environ 25 pour cent de mes fonds, des heures perdues et une colère inutile. Le montant entre les deux était d'environ 10 $ CAD dont je n'étais pas au courant. Ils ont essayé de recommencer il y a quelques jours, avec le même problème, car leur site vous génère des adresses différentes et ils essaient de vous faire porter la responsabilité de ne pas effectuer correctement le transfert. Je travaille comme programmeur informatique et je travaille également en étroite collaboration avec les crypto-monnaies, je les exploite, etc. Je suis également un joueur passionné depuis plus de 10 ans. La première fois que je me suis plaint, ils ont commencé à gâcher mon compte, en se montrant mesquins avec quelque chose d'aussi simple qu'un cashback, un abonnement élite, un support client grossier et négligé, car j'ai probablement été signalé, et en ne recevant aucun point complémentaire depuis. J'en ai assez de leur site car cela n'a été que gênant. Je joue avec une seule raison en tête : obtenir ce que je mérite sans avoir à passer des heures à discuter avec le support technique de la façon dont la blockchain est censée inventer des chiffres et d'autres manœuvres enfantines. C'est tout, j'espère que cela sera résolu, pas vraiment à propos d'argent, mais je déteste voir et faire partie de situations avec des personnes et des environnements pleins de caractéristiques immorales et déraisonnables dont le monde a beaucoup trop. Monde triste. Enfin la blockchain ne ment pas...

    Bonjour justknoo ,

    Si vous souhaitez que nous contactions le représentant du casino, veuillez m'envoyer votre nom d'utilisateur du casino dans la boîte de réception de messages privés .

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello justknoo,

    Thank you for providing us with your casino username. 

    We've sent an email to the Casino Representative. Keep you posted.

    Bonjour justknoo ,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino.

    Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello justknoo,

    The Casino Representative says this issue happened due to the crypto fluctuation and fees. She will request this case to be revised.

    Keep you updated.

    Bonjour justknoo ,

    Le représentant du casino affirme que ce problème est dû à la fluctuation des cryptomonnaies et aux frais. Elle demandera que ce dossier soit révisé.

    Te tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi was wondering if you could find out for me why Duckyluck says I can't receive bonuses from them? I've only withdrew once and deposited multiple times. When I ask, they tell me because I don't need them?!?! Huh???? 

    My yser name is Mividaj55 

    Thanks! 

    Salut, je me demandais si vous pouviez découvrir pour moi pourquoi Duckyluck dit que je ne peux pas recevoir de bonus de leur part ? Je n'ai retiré qu'une seule fois et déposé plusieurs fois. Quand je demande, ils me disent parce que je n'en ai pas besoin ?!?! Hein????

    Mon nom est Mividaj55

    Merci!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Mividaj55. We hope you’re having a wonderful time with our ever-growing library of games! We offer promotions for our recreational players so that they have a better chance to win. They system identified you as a skillful player that does not need the assistance of bonuses in order to win, therefore it removed promotion eligibility from your account.

    Salut Mividaj55. Nous espérons que vous passerez un merveilleux moment avec notre bibliothèque de jeux en constante évolution ! Nous proposons des promotions à nos joueurs récréatifs afin qu'ils aient de meilleures chances de gagner. Le système vous a identifié comme un joueur habile qui n'a pas besoin de l'aide de bonus pour gagner, il a donc supprimé l'éligibilité à la promotion de votre compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    What is this crap? I haven't even played at this casino in awhile and I have only withdrawn twice but been loyal to them and their sister site for nearly two years! So some "system" decides I need to be treated unfairly? Read the clip from their comical email I received from both sites:
    As you know, we provide extremely generous bonuses at SportsandCasino so that our casual players can stretch their deposits and have more chances to win.
    That said, it seems that you are a skilled player who does not require the assistance of bonuses to win. As such, we will be removing bonus eligibility from your account.
    You still have full access to all games in our library, and keep in mind that without having to meet bonus requirements, you can now withdraw without being tied to pesky terms any time you have a win!

     

    C'est quoi cette merde ? Je n'ai même pas joué sur ce casino depuis un moment et je ne me suis retiré que deux fois, mais je leur suis fidèle, ainsi qu'à leur site sœur, depuis près de deux ans ! Donc un « système » décide que je dois être traité injustement ? Lisez le clip de leur e-mail comique que j'ai reçu des deux sites :
    Comme vous le savez, nous offrons des bonus extrêmement généreux sur SportsandCasino afin que nos joueurs occasionnels puissent étendre leurs dépôts et avoir plus de chances de gagner.
    Cela dit, il semble que vous soyez un joueur expérimenté qui n’a pas besoin de l’aide de bonus pour gagner. En tant que tel, nous supprimerons l’éligibilité aux bonus de votre compte.
    Vous avez toujours un accès complet à tous les jeux de notre bibliothèque, et gardez à l'esprit que sans avoir à remplir les conditions de bonus, vous pouvez désormais retirer sans être lié à des conditions embêtantes à chaque fois que vous gagnez !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Ra2377ven,

    Thanks for sharing your experience with us.

    As per the rep's statement above, it seems the system identified you as a skillful player that does not need the assistance of bonuses to win, therefore it removed promotion eligibility from your account. 

     

    Bonjour Ra2377ven ,

    Merci de partager votre expérience avec nous.

    Selon la déclaration du représentant ci-dessus, il semble que le système vous ait identifié comme un joueur habile qui n'a pas besoin de l'aide de bonus pour gagner, il a donc supprimé l'éligibilité à la promotion de votre compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    SportsandCasino.com have really been disappointing in my first withdrawal with them in wagered the bonus and was able to withdrawal in couple days but after making a deposit and winning 700$ I now am considered skillful and can't receive bonuses but my withdrawal I made last Tuesday has now taken longer than the first one in don't understand I keep getting told different things and feel like they are trying to get out of paying me

    SportsandCasino.com a été vraiment décevant lors de mon premier retrait avec eux en misant le bonus et j'ai pu retirer en quelques jours, mais après avoir effectué un dépôt et gagné 700 $, je suis maintenant considéré comme habile et je ne peux pas recevoir de bonus mais j'ai effectué mon retrait. Mardi dernier a maintenant pris plus de temps que le premier. Je ne comprends pas. On me dit toujours des choses différentes et j'ai l'impression qu'ils essaient de ne plus me payer.

  • Original Anglais Traduction Français

    this is not only in the crap casino so also at casinoroyalclub I've been waiting for my money for almost a month now I've filed a complaint otherwise you can't get your money

    ce n'est pas seulement dans le casino de merde mais aussi au casinoroyalclub J'attends mon argent depuis presque un mois maintenant j'ai déposé une plainte sinon tu ne peux pas récupérer ton argent

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Kinggod93,

    If you would like us to contact the casino representative regarding your withdrawal please send us your casino username via private message.

     

    Hello casinohasser,

    If you have some issue with the Sports and Casino that you want us to assist you with, please send your casino username via private message as well and we will contact the casino on your behalf. 

    Bonjour Kinggod93 ,

    Si vous souhaitez que nous contactions le représentant du casino concernant votre retrait, veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé .

    Bonjour casinohasser ,

    Si vous rencontrez un problème avec les sports et le casino pour lesquels vous souhaitez que nous vous aidions, veuillez également envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé et nous contacterons le casino en votre nom.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Kinggod93 and casinohasser

    We have not received your casino usernames in PM. Please let us know if you would need any further assistance from us.

    Bonjour Kinggod93 et casinohasser ,

    Nous n'avons pas reçu vos noms d'utilisateur de casino par MP . Veuillez nous faire savoir si vous avez besoin d'une aide supplémentaire de notre part.

  • Original Anglais Traduction Français

    hi, I would like to know when the Sports&Casino withdrawal will be processed?
    waiting for a week already (operator in the chat promised to process the withdrawal yesterday), thank you.

     

    salut, j'aimerais savoir quand le retrait Sports&Casino sera traité ?
    j'attends déjà une semaine (l'opérateur dans le chat a promis de traiter le retrait hier), merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi AndrewStreak,

    Can you send us your account username via private message, so we can reach out to Casino Representative regarding your withdrawal.

    Bonjour AndrewStreak ,

    Pouvez-vous nous envoyer le nom d'utilisateur de votre compte par message privé , afin que nous puissions contacter le représentant du casino concernant votre retrait.

  • Original Anglais Traduction Français
    Berks wrote

    Hi AndrewStreak,

    Can you send us your account username via private message, so we can reach out to Casino Representative regarding your withdrawal.

    thanks , done already

    Berks a écrit

    Bonjour AndrewStreak,

    Pouvez-vous nous envoyer le nom d'utilisateur de votre compte par message privé, afin que nous puissions contacter le représentant du casino concernant votre retrait.

    merci, c'est déjà fait

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi AndrewStreak,

    Thanks for your credentials. We have sent an email to Casino Representative in hopes that we will get a quick response. Keep you posted.

    Bonjour AndrewStreak ,

    Merci pour vos informations d'identification. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du Casino dans l'espoir d'obtenir une réponse rapide. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Withdrawal was processed in the evening , thank you very much Berks !

    Le retrait a été traité dans la soirée, merci beaucoup Berks !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi  AndrewStreak,

    That's a great news. Enjoy your winnings! wink

    We will consider this case as RESOLVED.

    Bonjour AndrewStreak ,

    C'est une excellente nouvelle. Profitez de vos gains ! wink

    Nous considérerons ce cas comme RÉSOLU.

  • Original Anglais Traduction Français
    Iwas was told to request a refund of my deposits made on 2/1/2023 in the amounts of 100.74 and 200.38 and on 2/2/2023 in the amount of 94.06. I am requesting these refunds due to the glitches I experienced on both days from those deposits on the game year of the rabbit. I tried to get this fixed with account manager william but got nowhere. The info and case number for that is #72489851
     
    The year of the rabbit game glitched. The jackpot bowl fills up with each wild you get, so that it will trigger the jackpot round. I played it down to 2.25 at 2.50 a spin and it was filled up then I deposited another 200 dollars and went back to play and the bowl reset and it never triggered the jackpot bonus round, that's not supposed to happen. The bowl doesn't reset until you get the jackpot bonus. I switched browsers because the slots were glitching and running slow and when I went back the bowl reset again. I want all the wagers I did on that slot returned to my balance. I'm attaching pics to show you what I meant. 
     
    I added up the waged amount during the glitch and it was 477.50 (that might be slightly over) and you will see in the attached image during all those plays there was one bonus round but it was the scatter/free spins round and that doesn't cause the coins in the pot for the jackpot bonus to deplete or reset. If the pot had ever reset due the jackpot bonus round being played you would see a win of one of the jackpots with the lowest being the mini 75 dollars on a 2.50 wagers or the mini 300 dollar jackpot on the 10.00 dollar wager and you won't see any of those wins during the year of the rabbit gameplay on 02/01/2023 or 02/02/2023 because the jackpot bonus was never triggered so the jackpot coin pot should still be filled as shown in the prior picture evidence that I provided. Please place the lost wagers due to your glitched software back into my balance or refund my deposits. I played this same game back around the end of January and know how the jackpot round plays. I had even lost and then played again later and my jackpot coin pot coins never moved or depleted until the jackpot bonus round was triggered and completed. The manager William claimed to have tried the game and didn't see a glitch but he didn't play it the way I did. He played continuously without leaving. On that game when you leave the game to another game on the site or leave the site altogether the gold coins bowl is supposed to remain at the level you last played at when you come back.  The only time it is supposed to reset is when the bonus is triggered and he even stated this in his message back to me,  so if that's the case and the bonus never triggered during any of my play then why is my gold bowl with the coins level resetting? I was told they would process a refund of my deposits from the days I played and the game glitched within 10 days, they haven't and they haven't credited my account the lost wagers from the glitched bets. I didn't use any coupon code so had no playthrough or max cashout requirements. I am attaching proof of the glitches below
     
    On m'a demandé de demander le remboursement de mes dépôts effectués le 01/02/2023 pour les montants de 100,74 et 200,38 et le 02/02/2023 pour un montant de 94,06. Je demande ces remboursements en raison des problèmes que j'ai rencontrés les deux jours à cause de ces dépôts sur l'année de jeu du lapin. J'ai essayé de résoudre ce problème avec le responsable de compte William, mais je n'ai abouti à rien. L'information et le numéro de dossier correspondant sont #72489851.
    L’année du jeu du lapin a eu un problème. Le bol du jackpot se remplit avec chaque joker que vous obtenez, de sorte qu'il déclenchera le tour du jackpot. Je l'ai joué jusqu'à 2,25 à 2,50 par tour et il a été rempli, puis j'ai déposé 200 dollars supplémentaires et je suis retourné jouer et le bol s'est réinitialisé et cela n'a jamais déclenché le tour de bonus du jackpot, ce n'est pas censé arriver. Le bol ne se réinitialise pas tant que vous n'obtenez pas le bonus du jackpot. J'ai changé de navigateur parce que les machines à sous fonctionnaient lentement et quand je suis revenu, le bol s'est réinitialisé à nouveau. Je veux que toutes les mises que j'ai faites sur cette machine à sous reviennent sur mon solde. Je joins des photos pour vous montrer ce que je voulais dire.
    J'ai additionné le montant misé pendant le problème et il était de 477,50 (cela pourrait être légèrement supérieur) et vous verrez dans l'image ci-jointe pendant toutes ces parties, il y a eu un tour de bonus mais c'était le tour de dispersion/tours gratuits et ce n'est pas le cas. Cela ne provoquera pas l'épuisement ou la réinitialisation des pièces dans le pot pour le bonus du jackpot. Si le pot avait déjà été réinitialisé en raison du tour de bonus du jackpot, vous verriez un gain de l'un des jackpots, le plus bas étant le mini 75 dollars sur une mise de 2,50 ou le mini jackpot de 300 dollars sur la mise de 10,00 dollars et vous gagnerez. Je n'ai vu aucun de ces gains au cours de l'année de jeu du lapin, le 01/02/2023 ou le 02/02/2023, car le bonus du jackpot n'a jamais été déclenché, donc le pot de pièces du jackpot doit toujours être rempli comme le montre l'image précédente, preuve que je fourni. Veuillez remettre les paris perdus à cause de votre logiciel défectueux sur mon solde ou rembourser mes dépôts. J'ai joué à ce même jeu vers la fin janvier et je sais comment se déroule le tour du jackpot. J'avais même perdu puis rejoué plus tard et mes pièces de jackpot n'avaient jamais bougé ou épuisé jusqu'à ce que le tour de bonus du jackpot soit déclenché et terminé. Le manager William a affirmé avoir essayé le jeu et n'avoir vu aucun problème, mais il n'y a pas joué comme je l'ai fait. Il jouait continuellement sans sortir. Sur ce jeu, lorsque vous quittez le jeu pour un autre jeu sur le site ou que vous quittez complètement le site, le bol de pièces d'or est censé rester au niveau auquel vous avez joué pour la dernière fois à votre retour. Le seul moment où il est censé se réinitialiser, c'est lorsque le bonus est déclenché et il l'a même déclaré dans son message, donc si c'est le cas et que le bonus ne s'est jamais déclenché pendant aucun de mes jeux, alors pourquoi mon bol d'or avec les pièces remise à niveau du niveau ? On m'a dit qu'ils traiteraient le remboursement de mes dépôts à partir des jours où j'ai joué et que le jeu a eu un problème dans les 10 jours, ils ne l'ont pas fait et ils n'ont pas crédité sur mon compte les paris perdus à cause des paris défectueux. Je n'ai utilisé aucun code promo, je n'avais donc aucune exigence de mise en jeu ou de retrait maximum. Je joins une preuve des problèmes ci-dessous
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bossdiva1016,

    Thanks for reaching out to us. We have already sent an email to Casino Rep regarding this issue, and hope that we will get a quick response. Keep an eye on this thread.

    Bonjour bossdiva1016 ,

    Merci de nous avoir contactés. Nous avons déjà envoyé un e-mail à Casino Rep concernant ce problème et espérons que nous obtiendrons une réponse rapide. Gardez un œil sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bossdiva1016,

    We still haven't received any response from Casino Rep. We will send them a reminder email in hopes that this case can be resolved as soon as possible. Keep you posted.

     

    Bonjour bossdiva1016 ,

    Nous n'avons toujours pas reçu de réponse du représentant du Casino. Nous leur enverrons un e-mail de rappel dans l'espoir que ce cas puisse être résolu le plus rapidement possible. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

     I won on 2/2/22 and made two withdrawls. One being $550 and the other $400. I have sent in all my documents for verification along with their required "selfie" I have chatted in every day about the pay out and they keep telling me 24-48 hours and nothing happens. It's getting to the point where I am thinking this site is a scam and it's very disappointing.

    J'ai gagné le 2/2/22 et effectué deux retraits. L'un coûte 550 $ et l'autre 400 $. J'ai envoyé tous mes documents pour vérification avec le "selfie" requis. J'ai discuté tous les jours du paiement et ils continuent de me le dire 24 à 48 heures et rien ne se passe. J'en arrive au point où je pense que ce site est une arnaque et c'est très décevant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello gamblingbabe,

    Could you please specify to which brand are you referring? 

    Have you made any successful withdrawals from the casino in the past? 

    Please send us your Casino Username via private message and we will try to reach out to Casino Rep in order to speed up the process. 

    Thank you.

    Bonjour gamebabe ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît préciser à quelle marque faites-vous référence ?

    Avez-vous déjà effectué des retraits réussis sur le casino ?

    Veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé et nous essaierons de contacter le représentant du casino afin d'accélérer le processus.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    I won on their site , completed the wager requirements and withdrew 2 payments of $550 and $450. I've contacted through chat every single day since I did the withdrawal and have been told something different each time. Yesterday I was told I was fully verified and my payout is in "auditing" today I was told my account has not been verified yet. SCAM site !!!! Stay away !!!!!

    J'ai gagné sur leur site, rempli les conditions de mise et retiré 2 paiements de 550 $ et 450 $. J'ai contacté par chat tous les jours depuis que j'ai effectué le retrait et on m'a dit quelque chose de différent à chaque fois. Hier, on m'a dit que j'étais entièrement vérifié et que mon paiement était en "audit". Aujourd'hui, on m'a dit que mon compte n'avait pas encore été vérifié. Site ARNAQUE !!!! Reste loin !!!!!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bossdiva1016! Our department in charge sent you an email explaining that there is not a glitch on this game. The pot of gold fills in as a to give the game an extra theme, but the bonus round is triggered randomly.. Please review the reply sent to you by the department in charge:

    "Thank you for your response to my previous email. I appreciate your thorough
    explanation of your concern and your instructions on how to test the game.

    I would like to clarify that the bonus round in the Year of the Rabbit is
    triggered randomly by one or more wild symbols appearing on the reels, and
    it is not dependent on how much the pot of gold coins is filled up. Each
    time a wild symbol appears on the reels, a set of coins is added to the pot
    of gold coins, but this is simply a feature of the game and not a
    requirement for triggering the bonus round. (attention-grabbing artwork and
    the sense of good fortune that comes with each spin.)

    Furthermore, I tested the game myself and can confirm that it is normal that
    the pot of gold coins is reset when you leave the slot and come back. This
    standard game feature is not indicative of a glitch or malfunction.

    While I understand your concerns about the bowl of gold coins and how it is
    affected when leaving the game and returning to it later, I can assure you
    that the game has been thoroughly tested, and there are no known glitches in
    the software. However, I will follow up with the game's developer to ensure
    everything is functioning correctly and address any issues that may have
    arisen.

    I apologize for any inconvenience you may have experienced and appreciate
    your patience as we investigate this matter. We value your feedback and will
    do our best to resolve any issues that may arise.

    Thank you for your continued loyalty, and please do not hesitate to contact
    us if you have any further concerns or questions."

    Please let us know if you have further questions. 

     

     

    Bonjour bossdiva1016 ! Notre service en charge vous a envoyé un email vous expliquant qu'il n'y a pas de bug sur ce jeu. La cagnotte se remplit comme un pour donner au jeu un thème supplémentaire, mais le tour de bonus se déclenche de manière aléatoire. Veuillez consulter la réponse qui vous a été envoyée par le service en charge :

    "Merci pour votre réponse à mon précédent e-mail. J'apprécie votre attention approfondie
    explication de votre souci et vos instructions pour tester le jeu.

    Je tiens à préciser que le tour de bonus de l'Année du Lapin est
    déclenché aléatoirement par un ou plusieurs symboles wild apparaissant sur les rouleaux, et
    cela ne dépend pas du niveau de remplissage du pot de pièces d'or. Chaque
    chaque fois qu'un symbole wild apparaît sur les rouleaux, un ensemble de pièces est ajouté au pot
    de pièces d'or, mais il s'agit simplement d'une caractéristique du jeu et non d'un
    condition requise pour déclencher le tour de bonus. (œuvres d'art accrocheuses et
    le sentiment de bonne fortune qui accompagne chaque tour.)

    De plus, j'ai testé le jeu moi-même et je peux confirmer qu'il est normal que
    le pot de pièces d'or est réinitialisé lorsque vous quittez la machine à sous et revenez. Ce
    la fonctionnalité de jeu standard n’indique pas un problème ou un dysfonctionnement.

    Même si je comprends vos inquiétudes concernant le bol de pièces d'or et son fonctionnement,
    affecté en quittant le jeu et en y revenant plus tard, je peux vous assurer
    que le jeu a été minutieusement testé et qu'il n'y a aucun problème connu dans
    les logiciels. Cependant, je ferai un suivi auprès du développeur du jeu pour m'assurer
    tout fonctionne correctement et résout tous les problèmes qui pourraient survenir
    surgi.

    Je m'excuse pour tout inconvénient que vous avez pu rencontrer et appréciez
    votre patience pendant que nous enquêtons sur cette affaire. Nous apprécions vos commentaires et le ferons
    faisons de notre mieux pour résoudre tous les problèmes qui pourraient survenir.

    Merci pour votre fidélité et n'hésitez pas à nous contacter
    nous si vous avez d'autres préoccupations ou questions.

    Veuillez nous faire savoir si vous avez d'autres questions.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello gamblingbabe! If you can provide us with your username for us to find your account and help you with your withdrawals. You can send it via private message if you like. 

    Bonjour gamebabe ! Si vous pouvez nous fournir votre nom d'utilisateur pour que nous puissions trouver votre compte et vous aider dans vos retraits. Vous pouvez l'envoyer par message privé si vous le souhaitez.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello gamblingbabe,

    Please send us your Casino Username  via private message so we can help you to resolve this issue as soon as possible.

    Thanks in advance.

    Bonjour gamebabe ,

    Veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions vous aider à résoudre ce problème dans les plus brefs délais.

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for your response. I informed them that I played the game before and seen that the pot does indeed remain filled until the bonus is triggered and in the attached picture you see the account manager stated that the pot fills up until the bonus triggers. They said it happens in other games. I plan on testing this on the other games they suggested on their casino but also test this same exact slot at another casino to see if it produces the same results when filling up and then leaving in regards to the bowl of gold coins. I will let you know what my findings are. 

    Merci pour votre réponse. Je les ai informés que j'avais déjà joué au jeu et que j'ai vu que le pot restait effectivement rempli jusqu'à ce que le bonus soit déclenché et sur la photo ci-jointe, vous voyez que le responsable du compte a déclaré que le pot se remplit jusqu'à ce que le bonus se déclenche. Ils ont dit que cela arrivait dans d’autres jeux. J'ai l'intention de tester cela sur les autres jeux qu'ils ont suggérés sur leur casino, mais aussi de tester exactement cette même machine à sous dans un autre casino pour voir si elle produit les mêmes résultats lors du remplissage puis du départ du bol de pièces d'or. Je vous ferai part de mes découvertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi  bossdiva1016,

    Thank you for wanting to share your experience with all members, thereby helping members to better understand the situation or problem.

    Feel free to let us know the results when you test the slots you mentioned.

    Thank you.

     

    Salut bossdiva1016 ,

    Merci de vouloir partager votre expérience avec tous les membres, aidant ainsi les membres à mieux comprendre la situation ou le problème.

    N'hésitez pas à nous faire part des résultats lorsque vous testerez les slots que vous avez mentionnés.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bossdiva1016! The department in charge has sent a new reply to your query, please view it below: 

    "Update regarding your query about the "Year of the Rabbit" slot game by
    Qora-Gaming and the gold pot feature in the game.

    I have contacted the game provider, who has provided some additional
    information that I hope will help you understand how the gold pot feature
    works. The gold pot is related to the game's Bonus feature, and the
    probability of winning the jackpot round increases the more spins a player
    has made without hitting it. However, hitting the bonus round on the first
    spin is still possible.

    I would like to clarify that the gold pot does not carry over between game
    sessions, meaning it is always empty at the start of each new game session.
    The purpose of the gold pot filling up is to create a perceived sense of
    progression for the player. 

    It's interesting to note that similar animations and mechanics are used in
    other popular slot games, especially those with Asian themes.

    After consulting with the game provider, we have determined that
    this was no glitch, and therefore no refund has to be issued.

    I hope this information helps clarify how the gold pot works in "Year of the
    Rabbit" and provides a better understanding of the game's mechanics. If you
    have any additional questions or concerns, please don't hesitate to reach
    out.

    Thank you for playing "Year of the Rabbit," and we hope you continue to
    enjoy the game.

    Let us know if you have further questions. 

    Bonjour bossdiva1016 ! Le service en charge a envoyé une nouvelle réponse à votre demande, veuillez la consulter ci-dessous :

    "Mise à jour concernant votre requête concernant la machine à sous "Year of the Rabbit" par
    Qora-Gaming et le pot d'or sont présents dans le jeu.

    J'ai contacté le fournisseur du jeu, qui m'a fourni des informations supplémentaires
    des informations qui, je l'espère, vous aideront à comprendre comment fonctionne le pot d'or
    travaux. Le pot d'or est lié à la fonctionnalité Bonus du jeu, et le
    la probabilité de gagner le tour du jackpot augmente avec le nombre de tours effectués par un joueur
    a fait sans le toucher. Cependant, en atteignant le tour de bonus le premier
    la rotation est toujours possible.

    Je tiens à préciser que le pot d'or n'est pas reporté d'une partie à l'autre.
    sessions, ce qui signifie qu'il est toujours vide au début de chaque nouvelle session de jeu.
    Le but du remplissage du pot d'or est de créer un sentiment de
    progression pour le joueur.

    Il est intéressant de noter que des animations et des mécanismes similaires sont utilisés dans
    d'autres jeux de machines à sous populaires, en particulier ceux avec des thèmes asiatiques.

    Après avoir consulté le fournisseur du jeu, nous avons déterminé que
    ce n’était pas un problème et aucun remboursement ne doit donc être effectué.

    J'espère que ces informations aideront à clarifier le fonctionnement du pot d'or dans « l'Année du
    Rabbit" et permet de mieux comprendre les mécanismes du jeu. Si vous
    Si vous avez des questions ou des préoccupations supplémentaires, n'hésitez pas à nous contacter
    dehors.

    Merci d'avoir joué à "L'année du lapin" et nous espérons que vous continuerez à le faire.
    apprécier le jeu.

    Faites-nous savoir si vous avez d'autres questions.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi  bossdiva1016,

    As Casino Rep clarified this case properly, we will mark this case as Resolved.

     

    Salut bossdiva1016 ,

    Comme le représentant du casino a correctement clarifié ce cas, nous le marquerons comme résolu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, I talked with the chat support in DuckyLuck, sent documents for verification.
    Five days have passed and they say tomorrow every day
    (holidays, not working, wait two more days, etc. as seen in attachment conversations screenshot)
    If there is any response from a representative and timeframes ,  would be very helpful

    Bonjour, j'ai parlé avec le support de chat de DuckyLuck, envoyé des documents pour vérification.
    Cinq jours se sont écoulés et ils disent demain tous les jours
    (vacances, ne pas travailler, attendre deux jours de plus, etc. comme le montre la capture d'écran des conversations en pièce jointe)
    S'il y a une réponse d'un représentant et des délais, ce serait très utile.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello EngströmSverge,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you?

    Thanks in advance.

    Bonjour EngströmSverge ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider ?

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français
    Berks wrote

    Hello EngströmSverge,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you?

    Thanks in advance.

    Thank you , login sent

    Berks a écrit

    Bonjour EngströmSverge,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider ?

    Merci d'avance.

    Merci, login envoyé

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi EngströmSverge,

    Thanks for sharing your account details with us. We will notify Casino Rep about this issue and once we get a response we will let you know.

    Keep an eye on this thread.

    Bonjour EngströmSverge ,

    Merci d'avoir partagé les détails de votre compte avec nous. Nous informerons le représentant du Casino de ce problème et dès que nous aurons reçu une réponse, nous vous le ferons savoir.

    Gardez un œil sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello EngströmSverge. We have decided to permanently ban your account from our casino. You have repeatedly created accounts using different aliases with the intent of claiming free sign-up bonuses. As soon as you complete the wagering requirements, we receive false documentation, this includes fabricated US and Swedish passports and altered invoices as evidence of your address. You have also used a VPN/Proxy to mask your identity in order to make it difficult to get identified. It is our policy to maintain the highest standards of integrity and transparency in our operations, and we cannot condone any attempts to deceive or cheat our casino. We remain committed to ensuring a safe and fair gaming experience for all our customers.

    Bonjour EngströmSverge. Nous avons décidé de bannir définitivement votre compte de notre casino. Vous avez créé à plusieurs reprises des comptes en utilisant différents pseudonymes dans le but de réclamer des bonus d'inscription gratuits. Dès que vous remplissez les conditions de mise, nous recevons de faux documents, notamment des passeports américains et suédois fabriqués et des factures altérées comme preuve de votre adresse. Vous avez également utilisé un VPN/Proxy pour masquer votre identité afin de rendre difficile votre identification. Notre politique est de maintenir les normes les plus élevées d'intégrité et de transparence dans nos opérations, et nous ne pouvons tolérer aucune tentative de tromper ou de tromper notre casino. Nous restons déterminés à garantir une expérience de jeu sûre et équitable à tous nos clients.

  • Original Anglais Traduction Français

    i love duckyluck and continue to play here, they most definitely pay out when you win but with that being said i still never got my issue resolved and i wasnt able to test any games with similar gameplay on their site as there arent any and there isnt any other site that has this same game in order to compare. but i will continue to play  at this casino because i trust them with my money and i trust them to pay when i win, i just wont play that slot. i have now been made a golden goose and i have enjoyed playing there even more lol. now if i could only win and make sure i actually cashout, i have a pending withdrawal now being a golden goose player and crypto elite and will see if the payout is quicker than normal, payout so far has been about 4 days depending on if the weekend is a part of the days you have to wait, i highly reccommend playing at duckyluck

    J'adore Duckyluck et je continue à jouer ici, ils paient certainement lorsque vous gagnez, mais cela étant dit, mon problème n'a toujours pas été résolu et je n'ai pas pu tester de jeux avec un gameplay similaire sur leur site car il n'y en a pas et il n'y en a pas. tout autre site proposant ce même jeu afin de comparer. mais je continuerai à jouer dans ce casino parce que je leur fais confiance avec mon argent et je leur fais confiance pour payer quand je gagne, je ne jouerai tout simplement pas à cette machine à sous. Je suis maintenant devenu une poule aux œufs d'or et j'ai encore plus aimé y jouer mdr. maintenant, si seulement je pouvais gagner et m'assurer d'avoir réellement encaissé, j'ai un retrait en attente étant maintenant un joueur de Golden Goose et une élite de crypto et je verrai si le paiement est plus rapide que la normale, le paiement jusqu'à présent a été d'environ 4 jours selon si le le week-end fait partie des jours où il faut attendre, je recommande fortement de jouer à duckyluck

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bossdiva1016,

    Thank you for providing your feedback on DuckyLuck Casino. If you should need any assistance from us let us know. 

    Bonjour bossdiva1016 ,

    Merci d'avoir fait part de vos commentaires sur DuckyLuck Casino. Si vous avez besoin d'aide de notre part, faites-le-nous savoir.

    3.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    This is more of a question than a complaint. I am trying to withdraw funds(less than $90, by the way) from Ducky Luck Casino.  I have given them photos of my driver's license, utility bill, and me with my driver's license.  I asked for the withdrawal in Bitcoin and they are asking I send pictures of the front and back of my credit card.  I teach about cyber security and that is a big no-no, especially through email.  Why is this necessary?  Can I cover up my card number, except for the last 4 digits, and the CVC number?

    C'est plus une question qu'une plainte. J'essaie de retirer des fonds (moins de 90 $, soit dit en passant) du Ducky Luck Casino. Je leur ai donné des photos de mon permis de conduire, de ma facture de services publics et de moi avec mon permis de conduire. J'ai demandé le retrait en Bitcoin et ils me demandent d'envoyer des photos du recto et du verso de ma carte de crédit. J'enseigne la cybersécurité et c'est un grand non-non, surtout par courrier électronique. Pourquoi est-ce nécessaire ? Puis-je masquer mon numéro de carte, à l'exception des 4 derniers chiffres et du numéro CVC ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello goon1018,

    Our advice is to send them a picture of your credit card and cover the last 4 digits and CVC number. 

    If you need any further help we can get in touch with the Casino in order to help you with this kind of issue.

    Hope this will help.

    Bonjour goon1018 ,

    Notre conseil est de leur envoyer une photo de votre carte de crédit et de couvrir les 4 derniers chiffres et le numéro CVC.

    Si vous avez besoin d'aide supplémentaire, nous pouvons contacter le Casino afin de vous aider à résoudre ce type de problème.

    J'espère que cela aidera.

  • Original Anglais Traduction Français

    Ducky luck casino is supposed to give you free spins after your 3rd deposit. I have done several and the last two times I have deposited I have not gotten the spins until I messaged support. When I did the agent said you haven't made a deposit and ended the chat immediately.. after she checked again (connected to the same agent) she gave me 25 free spins. (Hail Caesar) @$1.25 a spin. One of the spins I got Cleopatra all the way across with a 5x wild. The hit was for $75.75. A few spins later my free spins ended and I only had $23 on my account. I messaged support and they immediately knew what spin I was talking about and said yes it was a $75 spin. But wouldn't give the money to me.. and escalated  it and told me it would be done in a few hours at 11am. I messaged them around 5 pm and they are now saying it could take up to 2 days to add the money. And they told me they had no supervisor or manager I could be connected to. On my spin history it even shows a $75.75 hit. But they still wouldn't give me the money.. and the support team was apparently not able to understand the rules of the game either. What kind of casino even takes funds away from you on your spins? There was no cap on what the spins could win either ..

    Le casino Ducky Lucky est censé vous offrir des tours gratuits après votre troisième dépôt. J'en ai fait plusieurs et les deux dernières fois où j'ai déposé, je n'ai pas reçu les tours jusqu'à ce que j'envoie un message à l'assistance. Lorsque je l'ai fait, l'agent m'a dit que vous n'aviez pas effectué de dépôt et a immédiatement mis fin au chat. Après avoir vérifié à nouveau (connectée au même agent), elle m'a donné 25 tours gratuits. (Je vous salue César) à 1,25 $ le tour. L'un des tours que j'ai eu Cléopâtre tout au long du jeu avec un joker 5x. Le prix était de 75,75 $. Quelques tours plus tard, mes tours gratuits ont pris fin et je n'avais que 23 $ sur mon compte. J'ai envoyé un message au support et ils ont immédiatement compris de quel tour je parlais et ont dit oui, c'était un tour de 75 $. Mais il ne m'a pas donné l'argent... il l'a fait remonter et m'a dit que ce serait fait dans quelques heures à 11 heures. Je leur ai envoyé un message vers 17 heures et ils disent maintenant que cela pourrait prendre jusqu'à 2 jours pour ajouter l'argent. Et ils m'ont dit qu'ils n'avaient ni superviseur ni manager avec qui je pourrais être en contact. Sur mon historique de tours, il indique même un gain de 75,75 $. Mais ils ne m'ont toujours pas donné l'argent... et l'équipe d'assistance n'était apparemment pas non plus capable de comprendre les règles du jeu. Quel type de casino vous retire des fonds lors de vos tours ? Il n'y avait pas non plus de plafond sur ce que les tours pouvaient gagner.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Neon7001,

    Please send us your casino username via private message so we can contact the casino representative and inquire about your case. 

    Bonjour Neon7001 ,

    Veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino et nous renseigner sur votre cas.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Neon7001,

    We're still waiting on your casino username. If you would like us to assist you and contact the casino representative please send us your casino username via private message

    Bonjour Neon7001 ,

    Nous attendons toujours votre nom d'utilisateur du casino. Si vous souhaitez que nous vous aidions et contactions le représentant du casino, veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé .

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Neon7001,

    We will be closing this complaint due to the inactivity of the submitter.

    Bonjour Neon7001 ,

    Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité de l'auteur de la plainte.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,. As you know you have to deposit money in order to get these so-called free spins... Anyways upon my free spin I will hit something kind of large and ask the agent what would it take for me to cash out and he says I need to play 21,000 more dollars, so I did, I got my total up to $24,000 and I played through the  21k needed after 10hrs thinking I was getting ready I was going to be able to cash this out, never mind be able to afford my bills and maybe fix my car, I went to cash out and it said maximum $750 and all the rest got deleted... Very frustrated I contacted them and they said since it came off the free spins I could only do Max $750 win total, typically when you exceed that it lets you stop playing and warn you or let you know something and you'll spend 10 hours of your day sweating it trying to build it up. I guess what they call high roller Golden goose whatever clients supposedly I have a liaison or a go-to person but I never met them. Anyways I tried left and right to get that money and there's adamant I'm only the $750 so I said oh well that's a start can I cash out that? And they said yes put it through and then all of a sudden they need all this information from me that making me fill out these forms they want me to send pictures of my utility bills when they needed none of that to take my money... I have the feeling there's going to give me the runaround and the run around when I called the 1-800 number they knew it was me calling... If I can't have the 23,000 which, when I was playing I still had my own money in the account too but they said that didn't count towards any of the wins.... At least like the payment which I requested Bitcoin the same address I send the money to them from to come back in a timely fashion it's been about 4 or 5 days so far and I'm sure they're going to find other reasons why they can't do it... it's supposed to be 24 hours if your crypto gold elite. Jared Thorpe User name is gaberoni 

     

     

     

    Bonjour,. Comme vous le savez, vous devez déposer de l'argent pour obtenir ces soi-disant tours gratuits... Quoi qu'il en soit, lors de mon tour gratuit, je vais toucher quelque chose d'assez gros et demander à l'agent ce qu'il me faudrait pour encaisser et il dit que je J'avais besoin de jouer 21 000 dollars de plus, alors je l'ai fait, j'ai obtenu un total de 24 000 $ et j'ai joué les 21 000 dollars nécessaires après 10 heures en pensant que je me préparais, que j'allais pouvoir encaisser cela, sans parler de pouvoir me permettre mon argent. factures et peut-être réparer ma voiture, je suis allé encaisser et il était indiqué un maximum de 750 $ et tout le reste a été supprimé... Très frustré, je les ai contactés et ils ont dit que depuis que les tours gratuits étaient sortis, je ne pouvais gagner qu'un total maximum de 750 $, généralement, lorsque vous dépassez ce seuil, cela vous permet d'arrêter de jouer et de vous avertir ou de vous faire savoir quelque chose et vous passerez 10 heures de votre journée à transpirer en essayant de le développer. Je suppose que ce qu'ils appellent Golden Goose, quels que soient les clients, j'ai soi-disant une liaison ou une personne de référence, mais je ne les ai jamais rencontrés. Quoi qu'il en soit, j'ai essayé à gauche et à droite pour obtenir cet argent et il est catégorique que je ne suis que les 750 $, alors j'ai dit : eh bien, c'est un début, puis-je encaisser ça ? Et ils ont dit oui, faites-le passer et puis tout d'un coup, ils ont besoin de toutes ces informations de ma part, pour que je remplisse ces formulaires, ils veulent que j'envoie des photos de mes factures de services publics alors qu'ils n'avaient besoin de rien de tout cela pour prendre mon argent... J'ai le sentiment que ça va me faire tourner en rond quand j'appelle le numéro 1-800, ils savaient que c'était moi qui appelais... Si je ne peux pas avoir les 23 000 que, lorsque je jouais, j'avais encore mon Je possède également de l'argent sur le compte, mais ils ont dit que cela ne comptait pour aucun des gains.... Au moins, comme pour le paiement que j'ai demandé Bitcoin, la même adresse à partir de laquelle je leur envoie l'argent pour revenir en temps opportun, c'est Cela fait environ 4 ou 5 jours jusqu'à présent et je suis sûr qu'ils vont trouver d'autres raisons pour lesquelles ils ne peuvent pas le faire... c'est censé être 24 heures si votre crypto gold élite. Jared Thorpe Le nom d’utilisateur est Gaberoni

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello GABE Athouse Rules!,

    Thank you for bringing this issue to us. 

    May we ask if your account has been verified thus far? Did you complete a verification process?

    Thank you for cooperation.

    Bonjour les règles de GABE Athouse ! ,

    Merci de nous avoir signalé ce problème.

    Pouvons-nous vous demander si votre compte a été vérifié jusqu'à présent ? Avez-vous effectué un processus de vérification ?

    Merci pour la coopération.

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