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Dernier message fait il y a environ 1 mois par JovanaV
cindygreco
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  • cindygreco
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  • Original Anglais Traduction Français

    Can someone point me in the direction of what to do about a payout timeline that's insanely slow and the run around that one company may be giving me about it all. 

    Quelqu'un peut-il m'indiquer quoi faire à propos d'un calendrier de paiement incroyablement lent et du fait que cette entreprise pourrait me donner des informations sur tout cela.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello marybcarver,

    Could you please inform us which brand you are referring to? Have they breached the withdrawal time stated in their terms and conditions?

    Bonjour Marybcarver ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous indiquer à quelle marque vous faites référence ? Ont-ils dépassé le délai de rétractation indiqué dans leurs conditions générales ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Vegas Strip. And yes - I've now asked for them to combine my withdrawals since the fees are massive and they take so long. Very much a run around. I was told my last withdrawal would likely be in Jan of 2025. 

    Bande de Vegas. Et oui, je leur ai maintenant demandé de combiner mes retraits car les frais sont énormes et prennent tellement de temps. C'est vraiment une course à pied. On m'a dit que mon dernier retrait aurait probablement lieu en janvier 2025.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello marybcarver,

    Sorry to hear you had a withdrawal delay at Vegas Strip.

    Please private message us your casino username so that we could get in touch with the casino rep and assist you further.

    Thank you.

    Bonjour Marybcarver ,

    Désolé d'apprendre que vous avez eu un retard de retrait au Vegas Strip.

    Veuillez nous envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions entrer en contact avec le représentant du casino et vous aider davantage.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    I won $38k at Vegas Strip on 5/30. In 3 weeks I received 2 payments of $2300. I have begged and pleaded to get my winnings at quicker pace. I have messaged and emailed everyone - multiple times a day only to be treated like I should be glad I'm getting it at all.  Their terms and conditions state that their review process for withdrawals lasts "up to 7 days". On day 9 of the last one I was told that my lack of activity is why it's taking so long ( I had $38k in withdrawal pending). So I canceled a few to speed it up. Now I've lost everything and would like to seek some legal advise since this was the result of live rep communication and I never would have canceled those withdrawals if they wouldn't have passed the allotted days by their terms and conditions. 7 days to review for approval - 7-10 days to make deposit - and then 7-10 days between each payment ... it was confirmed by a live rep on chat that it would be January 2025 when I received my final payment from them. Someone tell me - what can be done about this unjust and unfair system? My deposits to this company were far more than what I won. Now they're just being rude. Once I realized how this was going to go, I began saving every single chat. So I have it organized. No one has the same information and they're pretty much telling me too bad now. Help! And dont go there to play - If you win anything - the timeline they have is unrealistic and set up for you to forfeit it. I'm so glad I've documented everything. The terms and conditions says payments can be combined depending on the VIP status to make them faster but everyone (even the payments department that I emailed specifically about their delay) told me that wasn't something they do. So ask questions here - but you won't get the same answer twice. No one can tell you when your next withdrawal will be approved only that they've escalated it - (3x for the one that went beyond the 7 days for approval) but they'll send you a copy of their terms and conditions about it when you do need answers. And just say it's out of their control. 
     

    I'm not stopping until this is fair!

    J'ai gagné 38 000 $ au Vegas Strip le 30/05. En 3 semaines, j'ai reçu 2 paiements de 2 300 $. J'ai supplié et supplié d'obtenir mes gains plus rapidement. J'ai envoyé des messages et des e-mails à tout le monde - plusieurs fois par jour pour être traité comme si je devrais être heureux de le recevoir. Leurs termes et conditions stipulent que leur processus d'examen des retraits dure « jusqu'à 7 jours ». Le 9ème jour du dernier, on m'a dit que mon manque d'activité était la raison pour laquelle cela prenait si longtemps (j'avais 38 000 $ de retrait en attente). J’en ai donc annulé quelques-uns pour accélérer. Maintenant, j'ai tout perdu et j'aimerais demander un avis juridique car c'était le résultat d'une communication en direct avec les représentants et je n'aurais jamais annulé ces retraits s'ils n'avaient pas dépassé les jours impartis par leurs termes et conditions. 7 jours pour examiner l'approbation - 7 à 10 jours pour effectuer le dépôt - puis 7 à 10 jours entre chaque paiement... il a été confirmé par un représentant en direct sur le chat que ce serait en janvier 2025 lorsque je recevrais mon dernier paiement de leur part. . Quelqu’un me dit : que peut-on faire contre ce système injuste et injuste ? Mes dépôts auprès de cette société étaient bien supérieurs à ce que j’avais gagné. Maintenant, ils sont simplement impolis. Une fois que j’ai réalisé comment cela allait se passer, j’ai commencé à sauvegarder chaque conversation. Alors je l'ai organisé. Personne n'a les mêmes informations et ils me disent plutôt dommage maintenant. Aide! Et n'y allez pas pour jouer - Si vous gagnez quelque chose - le calendrier dont ils disposent est irréaliste et configuré pour que vous y renonciez. Je suis tellement content d’avoir tout documenté. Les termes et conditions indiquent que les paiements peuvent être combinés en fonction du statut VIP pour les rendre plus rapides, mais tout le monde (même le service des paiements à qui j'ai envoyé un e-mail spécifiquement au sujet de leur retard) m'a dit que ce n'était pas quelque chose qu'ils faisaient. Alors posez des questions ici, mais vous n'obtiendrez pas deux fois la même réponse. Personne ne peut vous dire quand votre prochain retrait sera approuvé, seulement s'il l'a augmenté - (3x pour celui qui a dépassé les 7 jours d'approbation), mais ils vous enverront une copie de leurs termes et conditions à ce sujet lorsque vous avez besoin de réponses. Et dites simplement que c'est hors de leur contrôle.

    Je ne m'arrêterai pas tant que ce ne sera pas juste !

  • Original Anglais Traduction Français

    I've been in touch. Daily. It was suggested that I cancel a withdrawal and play bc the time delays were due to my inactivity.  
     

    now I have lost it all. 
     

    but I am filing complaints now - and have sought some advice. All my chats are saved as well as each term and condition that has been recited to me - but not upheld by them. Still seeking any advice tho 

    sending message w my username but they're all aware. And real rude at this point. 

    J'ai été en contact. Tous les jours. Il m'a été suggéré d'annuler un retrait et de jouer car les retards étaient dus à mon inactivité.

    maintenant j'ai tout perdu.

    mais je porte plainte maintenant - et j'ai demandé conseil. Toutes mes discussions sont enregistrées ainsi que chaque terme et condition qui m'a été récité - mais qui ne sont pas respectés par eux. Je cherche toujours des conseils

    j'envoie un message avec mon nom d'utilisateur mais ils sont tous au courant. Et vraiment impoli à ce stade.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello marybcarver,

    Please private message us your casino username so that we contact the casino rep and try to assist you.

    Thank you.

    Bonjour Marybcarver ,

    Veuillez nous envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous contactions le représentant du casino et essayons de vous aider.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello marybcarver,

    We are still waiting for your account details, so please private message us your casino username so that we could get in touch with the casino rep and help you.

     

    Bonjour Marybcarver ,

    Nous attendons toujours les détails de votre compte, alors veuillez nous envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions contacter le représentant du casino et vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey I've sent a message! 

    Hé, j'ai envoyé un message !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi marybcarver,

    I haven't received it, can you please resent it please.

    Salut Marybcarver ,

    Je ne l'ai pas reçu, pouvez-vous s'il vous plaît le renvoyer s'il vous plaît.

  • Original Anglais Traduction Français

    Ruby slots is playing with me. I've been waiting on a cash out for 3days now. I deposited with crypto and used a promo. In the allowed games for that promo it shows "slot tournaments" after playing a few games tourney I decided to play cash bandit and won up to $2000. When I tried to cash out they denied it solely on the fact that I played that tourney. When I pointed that out I was told they need to update the list and that I can't get the cash out. Any idea on how to approach this?

    Ruby Slots joue avec moi. J'attends un retrait depuis 3 jours maintenant. J'ai déposé avec crypto et utilisé une promotion. Dans les jeux autorisés pour cette promotion, il affiche des "tournois de machines à sous". Après avoir joué quelques tournois, j'ai décidé de jouer à Cash Bandit et j'ai gagné jusqu'à 2 000 $. Quand j'ai essayé d'encaisser, ils l'ont nié uniquement sous prétexte que j'avais joué à ce tournoi. Quand j'ai fait remarquer cela, on m'a dit qu'ils devaient mettre à jour la liste et que je ne pouvais pas retirer l'argent. Une idée sur la façon d'aborder cela ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Moakawzac,

    Perhaps it's considered as prize money made from the tourney, this should be defined in the casino's T&Cs whether it can be cashed out or not. Feel free to private message us so that we could contact the rep to look into your account and check what has happened.

     

    Bonjour Moakawzac ,

    Peut-être qu'il est considéré comme un prix en argent provenant du tournoi, cela devrait être défini dans les conditions générales du casino s'il peut être encaissé ou non. N'hésitez pas à nous envoyer un message privé afin que nous puissions contacter le représentant pour examiner votre compte et vérifier ce qui s'est passé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Ok will do Bixy. And thank you for replying so quick! 

    Ok, je ferai Bixy. Et merci d'avoir répondu si vite !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Moakawzac,

    Thanks for your account details.

    We will notify the rep and get back to you once we have any update.

     

    Bonjour Moakawzac ,

    Merci pour les détails de votre compte.

    Nous informerons le représentant et vous répondrons dès que nous aurons une mise à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Greetings all,

    I reviewed the account and it appears that funds from a cash deposit using a slots and keno only deposit bonus were used for buyin in a slots tournament which is not allowed. There was also a conversation with customer service addressing this, the cash deposit was requested to be re-deposited with the original deposit bonus once again, then the deposit and bonus were played back into the system. Once the cash funds were re-depoited into the casino and played the originating funds are no longer in the casino, previous to this we may have been able to have the situation reviewed once again by upper management however in this case since the originating funds were directly accepted by the player and then played there would be little I could do to assist in the situation.

    Best wishes,

    Nick and Ruby

    Salutations à tous,

    J'ai examiné le compte et il semble que les fonds d'un dépôt en espèces utilisant un bonus de dépôt de machines à sous et de keno uniquement ont été utilisés pour acheter un tournoi de machines à sous, ce qui n'est pas autorisé. Il y a également eu une conversation avec le service client à ce sujet, il a été demandé que le dépôt en espèces soit à nouveau déposé avec le bonus de dépôt d'origine, puis le dépôt et le bonus ont été restitués dans le système. Une fois que les fonds en espèces ont été redéposés dans le casino et joués, les fonds d'origine ne sont plus dans le casino. Avant cela, nous aurions peut-être pu faire réexaminer la situation par la haute direction, mais dans ce cas, puisque les fonds d'origine ont été directement accepté par le joueur puis joué, je ne pourrais pas faire grand-chose pour l'aider dans la situation.

    Meilleurs vœux,

    Nick et Ruby

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Nckwagers,

    Sorry to hear you had a bad experience when playing at Ruby Slots.

    We have received your account details and we will contact the casino rep to check your account and try to assist you.

    Salut Nckwagers ,

    Désolé d'apprendre que vous avez eu une mauvaise expérience en jouant sur Ruby Slots.

    Nous avons reçu les détails de votre compte et nous contacterons le représentant du casino pour vérifier votre compte et essayer de vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Nckwagers,

    We are still wiaitng for further updates.

     

    Salut Nckwagers ,

    Nous attendons toujours d'autres mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Nckwagers,

    If you check the review pages for this casino group you will notice a warning sign and a clear advice to our memebers:

    "Please be advised that you can expect slow delayed payments, delayed withdrawal tactics and voided winnings from this casino group. Ruby Slots Casino is part of the Virtual group, and has been known for offering a quantity of no deposit bonuses. This is one of the reasons why they have been under attack by bonus abusers, fraudsters, multi accounters etc, making it harder for regular players. That of course is not an excuse for their long and delayed payments. They do pay eventually if the player meets all the terms and conditions. Please note that if player breaches even the slightest rules, they can expect winnings to be voided. Its up to the players discretion to decide whether to play here or not. We ask you to proceed with caution with this casino group."

    We also advise players to do their own due diligence before playing at any casino, and of course the ultimate decision on where to play is up to every player to make. 

    We are not a regulatory body and we are doing our best to assist our members with all issues reported. Casino representatgive is familiar with your case and as advised, we are waiting for further updates. 

    Bonjour Nckwagers ,

    Si vous consultez les pages d'évaluation de ce groupe de casino, vous remarquerez un panneau d'avertissement et un conseil clair à nos membres :

    "Veuillez noter que vous pouvez vous attendre à des paiements lents, à des tactiques de retrait retardées et à des gains annulés de la part de ce groupe de casino. Ruby Slots Casino fait partie du groupe Virtual et est connu pour offrir une quantité de bonus sans dépôt. C'est l'un des les raisons pour lesquelles ils ont été attaqués par des abuseurs de bonus, des fraudeurs, des multi-comptes, etc., ce qui rend la tâche plus difficile pour les joueurs réguliers. Cela ne constitue bien sûr pas une excuse pour leurs paiements longs et retardés. Ils finissent par payer si le joueur respecte toutes les conditions. et conditions. Veuillez noter que si un joueur enfreint la moindre règle, il peut s'attendre à ce que ses gains soient annulés. C'est à la discrétion du joueur de décider de jouer ici ou non.

    Nous conseillons également aux joueurs de faire preuve de diligence raisonnable avant de jouer dans un casino, et bien sûr, la décision finale quant à l'endroit où jouer appartient à chaque joueur.

    Nous ne sommes pas un organisme de réglementation et nous faisons de notre mieux pour aider nos membres avec tous les problèmes signalés. Le représentant du casino connaît votre cas et, comme indiqué, nous attendons de nouvelles mises à jour.

    0.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Nckwagers

    We've got the feedback from the rep:

    This isn't an actual login I'm afraid. Need the actual username or email address.

    Please resend your account details HERE.

     

    Salut Nckwagers

    Nous avons les retours du représentant :

    Ce n'est pas une véritable connexion, j'en ai peur. Besoin du nom d'utilisateur ou de l'adresse e-mail réel.

    Veuillez renvoyer les détails de votre compte ICI.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Nckwagers,

    Thanks for sending your account details.

    We will contact the casino rep again and get back to once we have any feedback.

    Salut Nckwagers ,

    Merci d'avoir envoyé les détails de votre compte.

    Nous contacterons à nouveau le représentant du casino et reviendrons dès que nous aurons des commentaires.

  • Original Anglais Traduction Français

    On June 17th I made a crypto deposit with a promo offered. I re-buy a few times into a tournament then decided to play cash bandits 3 and played my way up to $2000.00.  

    On the 18th I attempted to cash out. I contacted an agent in chat and was told I played a non accepted game. In this case a tournament. And told me I can either reset my balanced to my deposit plus bonus or not. Feeling like I was in the wrong I accepted it. She removed my balance but while in process I went back to the promo page and saw slot tournaments under "accepted games" link. I told her what I saw and even sent a screenshot of it. She ended up telling me that she would escalate the inquiry on updating the list. I started feeling a little angry. I mentioned false advertising and they should honor my withdrawal. 
    June 19 she told me the money can't be credited back but she would see what can be done and check back in 24hrs. I asked for a phone number to call she said they don't service one. 
    June 20th I hit up chat agent again to follow up and had explain the whole situation again but was briefly told I just contacted them and I needed to wait. June 24th contacted them again and got another agent who explained that I can't be refunded because I played a tournament. Then got my deposit credited back and played tournaments again. No that's wrong cause I know I didn't play any tournaments. Why after losing $2000 the first time would I do it again knowing I could lose all my winnings again? They asked for me to send a screenshot of where it shows tournaments are allowed and for some reason I wasn't able to sent any photos in my chat messages. So they tell me it's a marketing program to update the allowed and non allowed games. About 10 mins later she comes back and says "it seems you have an exception and you have your money back. You can request now. And remember you can't play tournaments with this money." I attempted to cash out and got a message saying I needed to deposit $10 in Litecoin which can be withdrawn with my cash out amount. 
    June 25th contacted chat agent to question the $10 deposit. They said "I see you are eligible for a withdraw. Make a request for withdrawal." Then they say "I can see you have submitted your documents but it hasn't been verified yet" Then I needed to wait 24hrs for it to be reviewed and processed. So I ended chat. After cooling down I contacted them again and now I'm told that they are still waiting on my DL pictures because the one they have are blurry and shadowy and without this we can't move forward. I sent him a screenshot of my DL document with "approved" under status. I then requested to speak to a manager and supervisor Tammy starts chat with me. She tells me to resend photos of my DL with better resolution. At this point I'm about to start cursing but not my tongue and asked for an email address to send the photos to. It takes me a good deal of time to satisfy the photos instructions. After getting that done I ask her to check if they received it. She comes back and says "documents are complete now thank you." She asked for my Bitcoin address for withdrawal which I sent right away. And then she says "withdrawal requests are case-by-case basis and approved by the casino before being sent for payment. General time frame is seven business days to be approved. After withdrawal is approved, we send the funds within 7-10 business days." I kept insisting that my documents was approved but kept being told it wasn't yet but she could speed up the process but can't promise anything. June 27th contacted again to follow up and this time I'm told there wasn't a request for withdrawal made yet and I have played my balance down from my remaining balance. He requested I send a screenshot of the withdrawal request. Again I'm not able to send photos in chat for some reason. He says without a screenshot he can't help me out. He sends me an email address and says I can send the screenshots there. Once they received it it'll take 24hrs to be processed. Then tells me he needs to minimize the conversation and to check back in a couple hours. Gave me one minute then said "since I'm not receiving a response this chat will be closed." 
    July 1st now according to their records my request was made on 6/6 and I'm told sometimes it takes a couple escalations and that they are aware of my case. Then says"the finance team has been having a hard time because of all the requests for withdrawal." Isaac Pickman is the second manager I spoke to although he nvr introduced himself so I assumed I was still chatting with the agent. I asked for another manager and was given the name Amber Robinson to ask for. When I contact them again I get Julie who I asked to connect me with Tammy. I tell her I'm following up on the withdrawal and she says she'll "escalate my request as a priority". I told her you already escalated it on the 26th. She said she "escalated the missing document and payment details". She said "it wasn't approved before due to the info missing" and to check back in 24-48hrs. 
    July 4th contacted agent Jonah and he tells me to provide my name, physical address, phone number, email address and date of birth. So I texted her that info right away. And then asks for a utility bill showing my physical address. I request a manager again and get Bryan Norris manager. When I question him he says "they need a utility bill and that everything else was approved. Goes and says "we need a phone bill, car insurance, or hospital bill, something like that in order to proceed." 
    July 9th I contact again and get carlo antonelli who tells me "We need the proof of address to update the account. Without that we won't be able to process the payout." So today I catch a ride at 5am to wait in 40% weather till 9am for a bank in my area to open so I can open a new account with them and have my physical address on the account. I get that done and is supplied with new checks which includes all the info they need. My final contract with them I'm told I can use any of the following for proof of address telephone, electric, gas, water, insurance home/car, or a least or rental agreement. Was refused to connect me with a manager so I ended the chat. I apologize for the long feedback but I really want to explain what I had gone through with this casino. What do y'all think? 

    Le 17 juin, j'ai effectué un dépôt crypto avec une promotion offerte. J'ai racheté plusieurs fois dans un tournoi, puis j'ai décidé de jouer à Cash Bandits 3 et j'ai joué jusqu'à 2 000,00 $.

    Le 18, j'ai tenté d'encaisser. J'ai contacté un agent par chat et on m'a dit que je jouais à un jeu non accepté. Dans ce cas, un tournoi. Et m'a dit que je pouvais soit réinitialiser mon solde sur mon dépôt plus bonus, soit non. Ayant le sentiment d’avoir tort, je l’ai accepté. Elle a supprimé mon solde, mais pendant le processus, je suis retourné à la page promotionnelle et j'ai vu des tournois de machines à sous sous le lien « jeux acceptés ». Je lui ai raconté ce que j'avais vu et j'en ai même envoyé une capture d'écran. Elle a fini par me dire qu'elle intensifierait l'enquête sur la mise à jour de la liste. J'ai commencé à me sentir un peu en colère. J'ai mentionné une fausse publicité et ils devraient honorer mon retrait.
    Le 19 juin, elle m'a dit que l'argent ne pouvait pas être recrédité, mais qu'elle verrait ce qui pouvait être fait et vérifierait dans 24 heures. J'ai demandé un numéro de téléphone à appeler, elle m'a dit qu'ils n'en fournissaient pas.
    Le 20 juin, j'ai contacté à nouveau l'agent de chat pour faire un suivi et j'ai dû expliquer à nouveau toute la situation, mais on m'a brièvement dit que je venais de les contacter et que je devais attendre. Le 24 juin, je les ai recontactés et j'ai trouvé un autre agent qui m'a expliqué que je ne pouvais pas être remboursé car j'avais joué un tournoi. J’ai ensuite récupéré mon dépôt et j’ai rejoué des tournois. Non, c'est faux car je sais que je n'ai joué aucun tournoi. Pourquoi, après avoir perdu 2 000 $ la première fois, recommencerais-je en sachant que je pourrais à nouveau perdre tous mes gains ? Ils m'ont demandé d'envoyer une capture d'écran de l'endroit où les tournois sont autorisés et, pour une raison quelconque, je n'ai pas pu envoyer de photos dans mes messages de discussion. Alors ils me disent que c'est un programme marketing pour mettre à jour les jeux autorisés et non autorisés. Environ 10 minutes plus tard, elle revient et dit "il semble que vous ayez une exception et que vous ayez récupéré votre argent. Vous pouvez demander maintenant. Et rappelez-vous que vous ne pouvez pas jouer à des tournois avec cet argent." J'ai tenté d'effectuer un retrait et j'ai reçu un message m'informant que je devais déposer 10 $ en Litecoin qui peuvent être retirés avec le montant de mon retrait.
    Le 25 juin, j'ai contacté l'agent de chat pour remettre en question le dépôt de 10 $. Ils ont dit "Je vois que vous êtes éligible à un retrait. Faites une demande de retrait." Ensuite, ils disent "Je vois que vous avez soumis vos documents mais ils n'ont pas encore été vérifiés". Ensuite, j'ai dû attendre 24 heures pour qu'ils soient examinés et traités. J'ai donc mis fin au chat. Après refroidissement, je les ai recontactés et maintenant on me dit qu'ils attendent toujours mes photos DL car celles qu'ils ont sont floues et sombres et sans cela on ne peut pas avancer. Je lui ai envoyé une capture d'écran de mon document DL avec le statut "approuvé". J'ai ensuite demandé à parler à un responsable et la superviseure Tammy a commencé à discuter avec moi. Elle me dit de renvoyer les photos de mon DL avec une meilleure résolution. À ce stade, je suis sur le point de commencer à jurer mais pas ma langue et j'ai demandé une adresse e-mail à laquelle envoyer les photos. Il me faut beaucoup de temps pour satisfaire aux instructions des photos. Après avoir fait cela, je lui demande de vérifier s'ils l'ont reçu. Elle revient et dit "les documents sont complets maintenant merci". Elle m'a demandé mon adresse Bitcoin pour le retrait que j'ai immédiatement envoyée. Et puis elle dit "les demandes de retrait sont au cas par cas et approuvées par le casino avant d'être envoyées pour paiement. Le délai général est de sept jours ouvrables pour être approuvé. Une fois le retrait approuvé, nous envoyons les fonds dans un délai de 7 à 10 jours ouvrables. jours." J'ai continué à insister sur le fait que mes documents étaient approuvés, mais on m'a répété que ce n'était pas encore le cas, mais qu'elle pouvait accélérer le processus mais ne pouvait rien promettre. Le 27 juin, j'ai de nouveau contacté pour faire un suivi et cette fois, on m'a dit qu'aucune demande de retrait n'avait encore été effectuée et que j'avais réduit mon solde par rapport à mon solde restant. Il m'a demandé d'envoyer une capture d'écran de la demande de retrait. Encore une fois, je ne parviens pas à envoyer de photos dans le chat pour une raison quelconque. Il dit que sans capture d'écran, il ne peut pas m'aider. Il m'envoie une adresse e-mail et me dit que je peux y envoyer les captures d'écran. Une fois reçu, le traitement prendra 24 heures. Puis il me dit qu'il doit minimiser la conversation et revenir dans quelques heures. Vous m'avez donné une minute, puis j'ai dit "Comme je ne reçois pas de réponse, ce chat sera fermé."
    Le 1er juillet, selon leurs dossiers, ma demande a été faite le 6/6 et on me dit que parfois il faut quelques escalades et qu'ils sont au courant de mon cas. Puis il précise que "l'équipe financière a eu du mal à cause de toutes les demandes de retrait". Isaac Pickman est le deuxième manager à qui j'ai parlé, bien qu'il ne se soit pas présenté, j'ai donc supposé que je discutais toujours avec l'agent. J'ai demandé un autre manager et on m'a donné le nom d'Amber Robinson. Lorsque je les recontacte, je reçois Julie à qui j'ai demandé de me mettre en contact avec Tammy. Je lui dis que je donne suite au désistement et elle me dit qu'elle va "faire remonter ma demande en priorité". Je lui ai dit que tu l'avais déjà signalé le 26. Elle a déclaré avoir « fait remonter le document manquant et les détails de paiement ». Elle a dit que "cela n'avait pas été approuvé auparavant en raison de l'absence d'informations" et qu'elle devait vérifier dans 24 à 48 heures.
    Le 4 juillet a contacté l'agent Jonah et il m'a dit de fournir mon nom, mon adresse physique, mon numéro de téléphone, mon adresse e-mail et ma date de naissance. Alors je lui ai immédiatement envoyé cette information par SMS. Et demande ensuite une facture de services publics indiquant mon adresse physique. Je demande à nouveau un manager et j'obtiens le manager de Bryan Norris. Quand je l'interroge, il dit "ils ont besoin d'une facture de services publics et que tout le reste a été approuvé. Il va et dit "nous avons besoin d'une facture de téléphone, d'assurance automobile ou d'hôpital, quelque chose comme ça pour continuer".
    Le 9 juillet, je recontacte et reçois Carlo Antonelli qui me dit "Nous avons besoin du justificatif de domicile pour mettre à jour le compte. Sans cela, nous ne pourrons pas traiter le paiement." Alors aujourd'hui, je prends un taxi à 5 heures du matin pour attendre, par temps de 40 %, jusqu'à 9 heures du matin qu'une banque de ma région ouvre afin de pouvoir ouvrir un nouveau compte chez eux et avoir mon adresse physique sur le compte. Je fais cela et je reçois de nouveaux chèques qui incluent toutes les informations dont ils ont besoin. Dans mon contrat final avec eux, on me dit que je peux utiliser l'un des éléments suivants comme preuve d'adresse : téléphone, électricité, gaz, eau, assurance habitation/voiture, ou au moins ou contrat de location. On a refusé de me mettre en contact avec un responsable, j'ai donc mis fin au chat. Je m'excuse pour les longs commentaires mais je veux vraiment expliquer ce que j'ai vécu avec ce casino. Qu'en pensez-vous ?
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Moakawzac,

     

    Thanks for your thorough update.

    It seems that the rep is on vacation. Once we get any feedback, we will advise you.

    Please be patient.

     

    Bonjour Moakawzac ,

    Merci pour votre mise à jour approfondie.

    Il semblerait que le représentant soit en vacances. Dès que nous aurons reçu des commentaires, nous vous conseillerons.

    S'il vous plaît soyez patient.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you I really appreciate y'all for any update. I will keep you updated as well

    Merci, je vous remercie vraiment pour toute mise à jour. Je vous tiendrai au courant également

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for offering to help.  I requested a withdrawal on June 23rd (about 2.5 weeks ago) from Slots of Vegas and it has not been approved much less processed.  I have contacted them through the chat feature and via email. They have replied but nothing has happened.  I was fairly lucky at first with with some inclave casinos getting my withdrawals within 5 -7 days but now am waiting on withdrawals from Sunriseslots, posh-casino, silveroakcasino and Slots of Vegas.  

    I should have done some research on the sites before going forward but honestly, I was fine with them until I started winning a few times on no playthrough bonuses and then all of a sudden I received notice that my accounts were "placed in a different player class" which precluded me from using bonuses and I haven't received any payments since (maybe 1, I can't remember exaclty). I read through the terms and conditions and I haven't done anything prohibited or even shady (I deposited money for all of these wins), I just chose appealing bonuses and won on a few.  I even posted a defense of them on this site when I got paid (figured people should know I did get a withdrawal), but now I'm getting nervous.  A shame, I would have totally kept playing if this hadnt happened.  Now, I will not be depositing until I get paid. 

    I sent you a pm, any help you can provide with any of the above-named casinos would be super helpful! Casinos are allowed to print money with their given advantages, they should at least stick to the deals they are offering and pay when people win. To not do so is criminal and beyond. 

     

    Merci d'avoir proposé votre aide. J'ai demandé un retrait le 23 juin (il y a environ 2,5 semaines) à Slots of Vegas et il n'a pas été approuvé et encore moins traité. Je les ai contactés via la fonction de chat et par e-mail. Ils ont répondu mais rien ne s'est passé. J'ai eu assez de chance au début, certains casinos inclaves obtenant mes retraits dans les 5 à 7 jours, mais j'attends maintenant les retraits de Sunriseslots, Posh-Casino, SilveroakCasino et Slots of Vegas.

    J'aurais dû faire quelques recherches sur les sites avant d'aller de l'avant, mais honnêtement, ça me convenait jusqu'à ce que je commence à gagner plusieurs fois avec des bonus sans mise en jeu, puis tout d'un coup, j'ai reçu un avis indiquant que mes comptes étaient "placés chez un autre joueur". classe" qui m'a empêché d'utiliser les bonus et je n'ai reçu aucun paiement depuis (peut-être 1, je ne me souviens plus exactement). J'ai lu les termes et conditions et je n'ai rien fait d'interdit ni même de louche (j'ai déposé de l'argent pour tous ces gains), j'ai juste choisi des bonus attrayants et j'ai gagné sur quelques-uns. J'ai même posté une défense d'eux sur ce site lorsque j'ai été payé (je pensais que les gens devraient savoir que j'avais obtenu un retrait), mais maintenant je deviens nerveux. Dommage, j'aurais totalement continué à jouer si cela n'était pas arrivé. Désormais, je ne déposerai pas tant que je ne serai pas payé.

    Je vous ai envoyé un MP, toute aide que vous pourriez apporter avec l'un des casinos mentionnés ci-dessus serait très utile ! Les casinos sont autorisés à imprimer de l'argent avec les avantages qui leur sont accordés, ils devraient au moins s'en tenir aux offres qu'ils proposent et payer lorsque les gens gagnent. Ne pas le faire est criminel et au-delà.

    0.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello ryder11211,

    Welcome to LCB! 

    Please be advised that Slots of Vegas Casino is placed on LCB's warning list due to slow delayed payments, delayed withdrawal tactics and voided winnings from this casino group. 

    Thank you for providing us with your casino credentials. We will contact the casino rep and inquire about your case and let you know if we get a response from them.

    Bonjour Ryder11211 ,

    Bienvenue chez LCB !

    Veuillez noter que Slots of Vegas Casino est placé sur la liste d'avertissement de LCB en raison de retards de paiement lents, de tactiques de retrait retardées et de gains annulés de ce groupe de casino.

    Merci de nous avoir fourni vos identifiants de casino. Nous contacterons le représentant du casino pour nous renseigner sur votre cas et vous informerons si nous obtenons une réponse de sa part.

    0.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for your reply and any help you can provide. A super service you provide!

    Since contacting them again recently, I have gotten my withdrawals "approved" at Slots of Vegas and Silver Oak which seems like a good thing but until the money is sent, it doesn't mean all that much.  Still hopeful they will go through. My biggest concern is actually the sunriseslots withdrawal (both because its the biggest and it hasnt even been approved), although I have received a payment from them in the past.  Though that was much faster, so I don't know if its a good sign or a bad one. 

    Anyhow, yeah definitely checking on sites reviews here before depositing anywhere new.

    Thank you again.  

    Merci pour votre réponse et toute aide que vous pouvez apporter. Un super service que vous fournissez !

    Depuis que je les ai recontactés récemment, j'ai fait "approuver" mes retraits sur Slots of Vegas et Silver Oak, ce qui semble être une bonne chose, mais jusqu'à ce que l'argent soit envoyé, cela ne veut pas dire grand-chose. J'espère toujours qu'ils passeront. Ma plus grande préoccupation est en fait le retrait de Sunriseslots (à la fois parce que c'est le plus important et qu'il n'a même pas été approuvé), même si j'ai reçu un paiement de leur part dans le passé. Même si c'était beaucoup plus rapide, donc je ne sais pas si c'est un bon ou un mauvais signe.

    Quoi qu'il en soit, oui, vérifiez certainement les critiques des sites ici avant de déposer quelque chose de nouveau.

    Merci encore.

    0.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear ryder11211,

    Thank you for the update and kind words, we are doing our best! smiley

    Please also let us know when you receive your money. 

    If you happen to have any issues with withdrawal at Sunrise Slots Casino, you can file your complaint HERE, so that we can try to assist you further.

    Cher Ryder11211 ,

    Merci pour la mise à jour et les gentils mots, nous faisons de notre mieux !smiley

    Veuillez également nous informer lorsque vous recevez votre argent.

    Si vous rencontrez des problèmes de retrait sur Sunrise Slots Casino, vous pouvez déposer votre plainte ICI , afin que nous puissions essayer de vous aider davantage.

    1.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi, 

    I'm sorry Nick but I was denied the initial withdrawal request because I played a tournament. I was then offered my deposit back which I accepted believing I broke a rule. I played it still upset about the denial. Then when depleted my bank roll I decided to double check the terms for the offer. And I found If you check the offer I used with my crypto deposit, not cash deposit its listed under the accepted games for that offer tournaments are accepted. I didn't see that till after I was told I was denied solely on the fact I played a tournament. Now I say that's false advertising. Agents I spoke to there verified it when I sent a screenshot of the offer and said that's "marketings problem" to update the rules and lists. Either way the payout should be made. Please see what you can do with this information. I got more 2 days to wait for the timeframe. Also I have proof of everything I have said here if you need it. And screenshots of every conversation I have had with them. Thank you

    Salut,

    Je suis désolé Nick, mais la demande de retrait initiale m'a été refusée parce que j'avais joué un tournoi. On m'a ensuite proposé de récupérer ma caution, que j'ai acceptée, pensant avoir enfreint une règle. J'y ai joué, toujours bouleversé par le refus. Puis, lorsque ma banque a été épuisée, j'ai décidé de vérifier les conditions de l'offre. Et j'ai trouvé que si vous vérifiez l'offre que j'ai utilisée avec mon dépôt crypto, et non le dépôt en espèces, il est répertorié sous les jeux acceptés pour cette offre, les tournois sont acceptés. Je n'ai vu cela qu'après qu'on m'a dit que j'avais été refusé uniquement parce que j'avais joué un tournoi. Maintenant, je dis que c'est de la fausse publicité. Les agents avec qui j'ai parlé l'ont vérifié lorsque j'ai envoyé une capture d'écran de l'offre et ont dit qu'il s'agissait d'un "problème de marketing" pour mettre à jour les règles et les listes. Dans tous les cas, le paiement devrait être effectué. Veuillez voir ce que vous pouvez faire avec ces informations. J'ai encore 2 jours à attendre pour le délai. J'ai aussi la preuve de tout ce que j'ai dit ici si vous en avez besoin. Et des captures d'écran de chaque conversation que j'ai eue avec eux. Merci

  • Original Anglais Traduction Français
    Moakawzac wrote:

    Hi, 

    I'm sorry Nick but I was denied the initial withdrawal request because I played a tournament. I was then offered my deposit back which I accepted believing I broke a rule. I played it still upset about the denial. Then when depleted my bank roll I decided to double check the terms for the offer. And I found If you check the offer I used with my crypto deposit, not cash deposit its listed under the accepted games for that offer tournaments are accepted. I didn't see that till after I was told I was denied solely on the fact I played a tournament. Now I say that's false advertising. Agents I spoke to there verified it when I sent a screenshot of the offer and said that's "marketings problem" to update the rules and lists. Either way the payout should be made. Please see what you can do with this information. I got more 2 days to wait for the timeframe. Also I have proof of everything I have said here if you need it. And screenshots of every conversation I have had with them. Thank you

    Hello Moakawzac,

    The casino rep is not responsive as usual so it seems like he's still on vacation. However, we contacted him and referred him to your latest posts. Hopefully, we'll hear back from them soon.

    In the meantime feel free to send me all the screenshots you have via private message.

    Thank you for your patience.

    Moakawzac a écrit :

    Salut,

    Je suis désolé Nick, mais la demande de retrait initiale m'a été refusée parce que j'avais joué un tournoi. On m'a ensuite proposé de récupérer ma caution, que j'ai acceptée, pensant avoir enfreint une règle. J'y ai joué, toujours bouleversé par le refus. Puis, lorsque ma banque a été épuisée, j'ai décidé de vérifier les conditions de l'offre. Et j'ai trouvé que si vous vérifiez l'offre que j'ai utilisée avec mon dépôt crypto, et non le dépôt en espèces, il est répertorié sous les jeux acceptés pour cette offre, les tournois sont acceptés. Je n'ai vu cela qu'après qu'on m'a dit que j'avais été refusé uniquement parce que j'avais joué un tournoi. Maintenant, je dis que c'est de la fausse publicité. Les agents avec qui j'ai parlé l'ont vérifié lorsque j'ai envoyé une capture d'écran de l'offre et ont dit qu'il s'agissait d'un "problème de marketing" pour mettre à jour les règles et les listes. Dans tous les cas, le paiement devrait être effectué. Veuillez voir ce que vous pouvez faire avec ces informations. J'ai encore 2 jours à attendre pour le délai. J'ai aussi la preuve de tout ce que j'ai dit ici si vous en avez besoin. Et des captures d'écran de chaque conversation que j'ai eue avec eux. Merci

    Bonjour Moakawzac ,

    Le représentant du casino ne répond pas comme d'habitude, on dirait donc qu'il est toujours en vacances. Cependant, nous l'avons contacté et l'avons renvoyé vers vos derniers messages. Espérons que nous aurons bientôt de leurs nouvelles.

    En attendant, n'hésitez pas à m'envoyer toutes les captures d'écran dont vous disposez par message privé .

    Merci pour votre patience.

  • Original Anglais Traduction Français
    ryder11211 wrote:

    Thank you for your reply and any help you can provide. A super service you provide!

    Since contacting them again recently, I have gotten my withdrawals "approved" at Slots of Vegas and Silver Oak which seems like a good thing but until the money is sent, it doesn't mean all that much.  Still hopeful they will go through. My biggest concern is actually the sunriseslots withdrawal (both because its the biggest and it hasnt even been approved), although I have received a payment from them in the past.  Though that was much faster, so I don't know if its a good sign or a bad one. 

    Anyhow, yeah definitely checking on sites reviews here before depositing anywhere new.

    Thank you again.  

    Hello ryder11211,

    Can you please update us on whether you have received the money?

    Thank you.

    ryder11211 a écrit :

    Merci pour votre réponse et toute aide que vous pouvez apporter. Un super service que vous fournissez !

    Depuis que je les ai recontactés récemment, j'ai fait "approuver" mes retraits sur Slots of Vegas et Silver Oak, ce qui semble être une bonne chose, mais jusqu'à ce que l'argent soit envoyé, cela ne veut pas dire grand-chose. J'espère toujours qu'ils passeront. Ma plus grande préoccupation est en fait le retrait de Sunriseslots (à la fois parce que c'est le plus important et qu'il n'a même pas été approuvé), même si j'ai reçu un paiement de leur part dans le passé. Même si c'était beaucoup plus rapide, donc je ne sais pas si c'est un bon ou un mauvais signe.

    Quoi qu'il en soit, oui, vérifiez certainement les critiques des sites ici avant de déposer quelque chose de nouveau.

    Merci encore.

    Bonjour Ryder11211 ,

    Pouvez-vous s'il vous plaît nous dire si vous avez reçu l'argent ?

    Merci.

    0.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    ryder11211 wrote:

    Thank you for your reply and any help you can provide. A super service you provide!

    Since contacting them again recently, I have gotten my withdrawals "approved" at Slots of Vegas and Silver Oak which seems like a good thing but until the money is sent, it doesn't mean all that much.  Still hopeful they will go through. My biggest concern is actually the sunriseslots withdrawal (both because its the biggest and it hasnt even been approved), although I have received a payment from them in the past.  Though that was much faster, so I don't know if its a good sign or a bad one. 

    Anyhow, yeah definitely checking on sites reviews here before depositing anywhere new.

    Thank you again.  

    Hello ryder11211,

    Since we haven't heard back from you, we'll consider this case CLOSED.

    ryder11211 a écrit :

    Merci pour votre réponse et toute aide que vous pouvez apporter. Un super service que vous fournissez !

    Depuis que je les ai recontactés récemment, j'ai fait "approuver" mes retraits sur Slots of Vegas et Silver Oak, ce qui semble être une bonne chose, mais jusqu'à ce que l'argent soit envoyé, cela ne veut pas dire grand-chose. J'espère toujours qu'ils passeront. Ma plus grande préoccupation est en fait le retrait de Sunriseslots (à la fois parce que c'est le plus important et qu'il n'a même pas été approuvé), même si j'ai reçu un paiement de leur part dans le passé. Même si c'était beaucoup plus rapide, donc je ne sais pas si c'est un bon ou un mauvais signe.

    Quoi qu'il en soit, oui, vérifiez certainement les critiques des sites ici avant de déposer quelque chose de nouveau.

    Merci encore.

    Bonjour Ryder11211 ,

    Comme nous n'avons pas eu de réponse de votre part, nous considérerons cette affaire comme CLOSE.

    0.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I did receive payment from Slots of Vegas and Silver Oak, still waiting from Sunrise Slots and P0sh-casino.com. 

    J'ai reçu un paiement de Slots of Vegas et Silver Oak, j'attends toujours de Sunrise Slots et de P0sh-casino.com.

    0.7/ 5

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear ryder11211,

    Great news, thank you for the update. We will mark your complaint as RESOLVED.

    Cher ryder11211 ,

    Excellente nouvelle, merci pour la mise à jour. Nous marquerons votre réclamation comme RÉSOLU.

  • Original Anglais Traduction Français

    I used the code WELCOME 2x to make my first two deposits which is allowed. Notice how the screenshot of the promo shows 1110% and 1110 spins. I was only awarded 5 days worth of spins totaling 555, but I was awarded 555% on each of my separate deposits. Please assist. thank you.

    J'ai utilisé le code WELCOME 2x pour effectuer mes deux premiers dépôts qui sont autorisés. Remarquez comment la capture d'écran de la promo montre 1 110 % et 1 110 tours. Je n'ai reçu que 5 jours de tours totalisant 555, mais j'ai reçu 555 % sur chacun de mes dépôts séparés. Veuillez aider. merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Please delete this post and request to assist with my issue against Dreams Casino. I permanently closed my account. That casino sucks.

    Veuillez supprimer ce message et demander de l'aide pour mon problème avec Dreams Casino. J'ai définitivement fermé mon compte. Ce casino est nul.

    0.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear suave415,

    Unfortunately, we can't delete your post because everything on the forum needs to remain transparent, allowing other members to see and stay informed. Thank you for your understanding.

    If you need our assistance, please let us know. We're here to help.

    Cher suave415 ,

    Malheureusement, nous ne pouvons pas supprimer votre message car tout ce qui se passe sur le forum doit rester transparent, permettant aux autres membres de voir et de rester informés. Merci de votre compréhension.

    Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous sommes là pour vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Update... No withdrawal yet. I've waited another 10 business days and jus contacted chat today. I'm was told my inquiry would be escalated and to check back in 48-72hrs. 

    Update... I jus received a message on Ruby casino inbox...I need to wait another 5-7 business days. This is so damn ridiculous. 

    Mise à jour... Pas encore de retrait. J'ai attendu encore 10 jours ouvrables et je viens de contacter le chat aujourd'hui. On m'a dit que ma demande serait transmise à un échelon supérieur et que je devais revenir dans 48 à 72 heures.

    Mise à jour... Je viens de recevoir un message sur la boîte de réception du casino Ruby... Je dois encore attendre 5 à 7 jours ouvrables. C'est vraiment ridicule.

  • Original Anglais Traduction Français

    UPDATE: My withdrawal finally went through yesterday. It's been nearly 2 months. I guess the forum info was correct, eventually you'll get paid. Hopefully now with all info verified and and documents approved maybe my next withdrawal will be quicker. Thank you again lcb and moderators. I really appreciate all your help. 

    MISE À JOUR : Mon retrait a finalement été effectué hier. Cela fait presque 2 mois. Je suppose que les informations du forum étaient correctes, vous serez finalement payé. J'espère que maintenant que toutes les informations sont vérifiées et que les documents sont approuvés, mon prochain retrait sera peut-être plus rapide. Merci encore à la lcb et aux modérateurs. J'apprécie vraiment toute votre aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    It's my suggestion that there will be a platform where a player can submit his complaint about casino especially regarding withdrawal.

    No doubt in this regard LCB is best platform. But it will better that in casino of casino's fault then fine will be imposed to that casino.

    Je suggère qu'il y ait une plateforme où un joueur peut soumettre sa plainte concernant le casino, notamment concernant le retrait.

    Il ne fait aucun doute que LCB est la meilleure plateforme à cet égard. Mais il serait préférable qu'en cas de faute d'un casino, une amende lui soit infligée.

  • Original Anglais Traduction Français

    Why would you disclude a country from free chips? Makes no sense.  

    Pourquoi priver un pays de jetons gratuits ? Cela n'a aucun sens.

  • Original Anglais Traduction Français
    Moakawzac wrote:

    UPDATE: My withdrawal finally went through yesterday. It's been nearly 2 months. I guess the forum info was correct, eventually you'll get paid. Hopefully now with all info verified and and documents approved maybe my next withdrawal will be quicker. Thank you again lcb and moderators. I really appreciate all your help. 

    Dear Moakawzac,

    So glad to hear that! You are most welcome! And thank you for updating us.

    We will mark this case as resolved.

    Moakawzac a écrit :

    MISE À JOUR : Mon retrait a finalement été effectué hier. Cela fait presque 2 mois. Je suppose que les informations du forum étaient correctes, vous serez finalement payé. J'espère que maintenant que toutes les informations sont vérifiées et que les documents sont approuvés, mon prochain retrait sera peut-être plus rapide. Merci encore à la lcb et aux modérateurs. J'apprécie vraiment toute votre aide.

    Cher Moakawzac ,

    Je suis ravie de l'entendre ! De rien ! Et merci de nous tenir au courant.

    Nous marquerons ce cas comme résolu.

  • Original Anglais Traduction Français

    mart**** that's my username to log Into palace of chance 

    mart**** c'est mon nom d'utilisateur pour me connecter au palais du hasard

    0.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    On  aug 1st i request my winnings and on aug 14th it got approved for withdrawal. It said that I'd receive my winnings shortly whitin 5 to 7 days from approval and today aug 29th and I still haven't received my winnings. Please help me. They are wanting me to escalate it but all it does is give them more days which they say is 72 hours more

    Le 1er août, j'ai demandé mes gains et le 14 août, ils ont été approuvés pour le retrait. Il a dit que je recevrais mes gains sous peu, dans les 5 à 7 jours suivant l'approbation et aujourd'hui, le 29 août, je n'ai toujours pas reçu mes gains. S'il vous plaît, aidez-moi. Ils veulent que je fasse remonter le problème, mais tout ce que cela fait, c'est leur donner plus de jours, soit 72 heures de plus, selon eux.

  • Original Anglais Traduction Français

    This where it tells me ill be received shortly after was approved 

    C'est là qu'il me dit que je serai reçu peu de temps après avoir été approuvé

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Martin Carbajal,

    Thank you for providing your casino credentials. We've reached out to the casino representative and inquired about this matter. Please keep an eye on this thread for updates.

    Cher Martin Carbajal ,

    Merci d'avoir fourni vos identifiants de casino. Nous avons contacté le représentant du casino et nous nous sommes renseignés à ce sujet. Veuillez garder un œil sur ce fil de discussion pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

     

    Martin Carbajal wrote:

    This where it tells me ill be received shortly after was approved 

    Greetings all,

    I can see it was sent today (the 29th) and has been confirmed delivered in Blockchain Explorer. Let us know those funds arrived Martin Carbajal,.

    Best wishes,

    Nick and Palace of Chance

    Martin Carbajal a écrit :

    C'est là qu'il me dit que je serai reçu peu de temps après avoir été approuvé

    Salutations à tous,

    Je peux voir qu'il a été envoyé aujourd'hui (le 29) et qu'il a été confirmé livré dans Blockchain Explorer. Faites-nous savoir que ces fonds sont arrivés Martin Carbajal ,.

    Meilleurs vœux,

    Nick et le Palais du Hasard

    0.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you Lcb For jumping in to help players like me to get to the bottom of it. And yes, I received my winnings today earlier from palace of chance 1892,thanks for all who care to get this matter resolved. 

    Merci à Lcb d'avoir aidé des joueurs comme moi à aller au fond des choses. Et oui, j'ai reçu mes gains aujourd'hui plus tôt du Palace of Chance 1892, merci à tous ceux qui se soucient de résoudre ce problème.

    0.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Martin Carbajal,

    You are most welcome! thumbs_up

    We will now mark this case as RESOLVED.

    Cher Martin Carbajal ,

    Vous êtes les bienvenus ! thumbs_up

    Nous allons maintenant marquer ce cas comme RÉSOLU.

  • Original Anglais Traduction Français

    Everthing youre stating is true.  They will lie to your face over and over and add delays and fake "escalations."  Im going on 6 weeks since i made my withdrawal and still havent been paid.  In addition since i won they strupped my vip status so they could use that as an excuse for more delays.  These guys are the most unethical pieces of human garbage on the planet and the fact they get away with it is criminal!  Something needs to be done starting with NO ONE PLAYING THERE!  These guys make me sick to my stomach, theyre just liars and thieves!

    Tout ce que vous dites est vrai. Ils vous mentiront encore et encore et ajouteront des retards et de fausses « escalades ». Cela fait 6 semaines que j'ai effectué mon retrait et je n'ai toujours pas été payé. De plus, depuis que j'ai gagné, ils ont supprimé mon statut VIP afin de pouvoir utiliser cela comme excuse pour plus de retards. Ces types sont les déchets humains les plus immoraux de la planète et le fait qu'ils s'en tirent est criminel ! Il faut faire quelque chose en commençant par PERSONNE NE JOUANT LÀ-BAS ! Ces types me donnent la nausée, ce ne sont que des menteurs et des voleurs !

  • Original Anglais Traduction Français

    I should also mention i have chat transcripts and email transcripts of lie after lie after lie. Even their banking manager replies back ti me on the 10 business day since approval and stated we will pay you some time next week!  Their vip hosts asked me back promising new quicker payouts then subsequently took Coindraw away feom me when i won, stripped my vip status despite the fact i earned it by the over $10k in deposits in three weeks i had made there and now its almost six weeks and still nothing.  Not a single word uttered by any of them can be taken as truth.  

    Je devrais également mentionner que j'ai des transcriptions de chat et des transcriptions d'e-mails de mensonge après mensonge après mensonge. Même leur directeur bancaire m'a répondu dans les 10 jours ouvrables suivant l'approbation et a déclaré que nous vous paierons dans le courant de la semaine prochaine ! Leurs hôtes VIP m'ont demandé de revenir en promettant de nouveaux paiements plus rapides, puis m'ont ensuite retiré Coindraw lorsque j'ai gagné, m'ont retiré mon statut VIP malgré le fait que je l'ai gagné grâce aux plus de 10 000 $ de dépôts en trois semaines que j'avais effectués là-bas et maintenant, cela fait presque six semaines et toujours rien. Pas un seul mot prononcé par l'un d'eux ne peut être considéré comme la vérité.

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