Hallmark Casino, Assistance VegasRush Casino et fil de discussion sur les plaintes

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Dernier message fait il y a environ 7 mois par Complaints Moderator
HallmarkCasino
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  • HallmarkCasino
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  • actif la dernière fois il y a environ 4 ans

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  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa, Just following up as I am sure you have not heard anything nor have I. I have played at a lot of online casinos and some have been late in paying but no one has ever not paid me especially when the already approved the withdrawal. This is a shady organization and I have just about given up on my payout as there is nothing I can do legally against them but I will slander their casino all over the internet I promise you that. What is right is right, they owe me the money, Period. Thanks for your continued help but I am afraid it is all in vain. 

    Salut Melissa, Je fais juste un suivi car je suis sûr que vous n'avez rien entendu ni moi. J'ai joué dans de nombreux casinos en ligne et certains ont tardé à payer mais personne ne m'a jamais payé, surtout lorsque le retrait a déjà été approuvé. . Il s'agit d'une organisation louche et j'ai sur le point d'abandonner mon paiement car je ne peux rien faire légalement contre eux, mais je vais calomnier leur casino partout sur Internet, je vous le promets. Ce qui est bien est bien, ils me doivent de l'argent, point final. Merci pour votre aide continue, mais j'ai bien peur que ce soit en vain.

  • Original Anglais Traduction Français

    You mean they didn't pay you out ? IMAGINE MY SHOCK ! 

    Tu veux dire qu'ils ne t'ont pas payé ? IMAGINEZ MON CHOC !

  • Original Anglais Traduction Français
    JOLIVE18 wrote:

    All documents resubmitted last Tuesday. Received a generic return message saying Support Ticket open so it was received. No movement or follow-up on their end. Contacted Live Chat and was told yesterday I should hear something. Still waiting to hear on status of documentation and withdrawal. No actual answers when contacting support.

    JOLIVE18 wrote:

    All documents resubmitted last Tuesday. Received a generic return message saying Support Ticket open so it was received. No movement or follow-up on their end. Contacted Live Chat and was told yesterday I should hear something. Still waiting to hear on status of documentation and withdrawal. No actual answers when contacting support.

    Documents accepted on the 13th with a message saying I will be contacted in 24-48 hours to complete my withdrawal. Still has not happened. Contacted support over the phone earlier on Friday and they said within 24 hours I'd be contacted. Still nothing. Just want to end this nonsense over $188 dollars. 

    jolive18

    Vegas Rush

    JOLIVE18 a écrit :

    Tous les documents ont été soumis à nouveau mardi dernier. J'ai reçu un message de retour générique indiquant que le ticket de support est ouvert, il a donc été reçu. Aucun mouvement ni suivi de leur côté. J'ai contacté Live Chat et on m'a dit hier que je devrais entendre quelque chose. J'attends toujours de connaître l'état de la documentation et du retrait. Aucune réponse réelle lorsque vous contactez le support.

    JOLIVE18 a écrit :

    Tous les documents ont été soumis à nouveau mardi dernier. J'ai reçu un message de retour générique indiquant que le ticket de support est ouvert, il a donc été reçu. Aucun mouvement ni suivi de leur côté. J'ai contacté Live Chat et on m'a dit hier que je devrais entendre quelque chose. J'attends toujours de connaître l'état de la documentation et du retrait. Aucune réponse réelle lorsque vous contactez le support.

    Documents acceptés le 13 avec un message indiquant que je serai contacté dans 24 à 48 heures pour finaliser mon retrait. Ce n’est toujours pas arrivé. J'ai contacté l'assistance par téléphone plus tôt vendredi et ils m'ont dit que dans les 24 heures, je serais contacté. Toujours rien. Je veux juste mettre fin à cette absurdité sur 188 dollars.

    jolieve18

    Ruée vers Vegas

  • Original Anglais Traduction Français

    Oh, they promised they'd speed up the process. We emailed them again. Thanks for letting us know. 

    Oh, ils ont promis d'accélérer le processus. Nous leur avons à nouveau envoyé un e-mail. Merci de nous en informer.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    We got a reply from the casino: Namely, they say that your withdrawal is approved and an email from banking is sent to confirm the bitcoin wallet address so the withdrawal amount can be transferred. 

    Could you please comfirm this? 

    Salut

    Nous avons reçu une réponse du casino : à savoir, ils disent que votre retrait est approuvé et qu'un e-mail de la banque est envoyé pour confirmer l'adresse du portefeuille Bitcoin afin que le montant du retrait puisse être transféré.

    Pourriez-vous s'il vous plaît confirmer cela ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I received an email saying my request was approved and to mail my information for payment. When I send the information it gets rejected on their end.  Twice it has been rejected. 

    J'ai reçu un e-mail m'informant que ma demande avait été approuvée et m'invitant à envoyer mes informations pour le paiement. Lorsque j'envoie les informations, elles sont rejetées de leur côté. Il a été rejeté à deux reprises.

  • Original Anglais Traduction Français

    Okay! Let us inform the casino rep about that and see what's going on with the email address. 

    D'accord! Informons-en le représentant du casino et voyons ce qui se passe avec l'adresse e-mail.

  • Original Anglais Traduction Français

    Have tried two more times and also included their support email and all three get kicked back. Still no word from support on when the money is to be sent. 

    J'ai essayé deux fois de plus et j'ai également inclus leur e-mail d'assistance et tous les trois sont renvoyés. Toujours aucune nouvelle du support quant à la date à laquelle l'argent doit être envoyé.

  • Original Anglais Traduction Français
    JOLIVE18 wrote:

    Have tried two more times and also included their support email and all three get kicked back. Still no word from support on when the money is to be sent.

    No worries. We'll notify them. 

    JOLIVE18 a écrit :

    J'ai essayé deux fois de plus et j'ai également inclus leur e-mail d'assistance et tous les trois sont renvoyés. Toujours aucune nouvelle du support quant à la date à laquelle l'argent doit être envoyé.

    Pas de soucis. Nous les informerons.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    We heard back from the rep. Namely, they say that you need to verufy yor email address. I'll private message you the email address you should contact. Please let us know as soon as it has been sorted. 

    Salut

    Nous avons eu une réponse du représentant. À savoir, ils disent que vous devez vérifier votre adresse e-mail. Je vous envoie en message privé l'adresse email à contacter. S'il vous plaît laissez-nous savoir dès que cela a été réglé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    I have asked for a withdraw request since 23 of May, I've sent multiple emails, tried multiple times contacting support on live chat, they are never available, I have sent my documents since 23 of May, no answer from the casino.

    over 13 days not, not a single replay or any message about my withdrawal or documents.

    They only send me 2 times some blank email, without any writing.

    Attaching picture.

    Bonjour,

    J'ai demandé une demande de retrait depuis le 23 mai, j'ai envoyé plusieurs emails, essayé plusieurs fois de contacter le support en live chat, ils ne sont jamais disponibles, j'ai envoyé mes documents depuis le 23 mai, aucune réponse du casino.

    sur 13 jours pas, pas une seule rediffusion ni aucun message concernant mon retrait ou mes documents.

    Ils ne m'envoient que 2 fois des emails vierges, sans aucun écrit.

    Photo jointe.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi nasos511,

    This group of brands is usually slow when it comes to cashout. Could you please private message me you casino username so we can send it to them and ask about your withdarwal?

    Salut nasos511,

    Ce groupe de marques est généralement lent en matière d'encaissement. Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions le leur envoyer et vous poser des questions sur votre retrait ?

  • Original Anglais Traduction Français

    This group is a joke. I sent them a personal email with my username in the subject line and I've screenshot their response. I tried once again sending the information and now their other email address is rejecting emails. 

    Ce groupe est une blague. Je leur ai envoyé un e-mail personnel avec mon nom d'utilisateur dans la ligne d'objet et j'ai capturé leur réponse. J'ai réessayé d'envoyer les informations et maintenant leur autre adresse e-mail rejette les e-mails.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi JOLIVE18,

    What happened? As far as I undesrtood from the pm you sent me this morning you got the winnings. 

    Bonjour JOLIVE18,

    Ce qui s'est passé? D'après ce que j'ai compris, d'après le MP que vous m'avez envoyé ce matin, vous avez remporté les gains.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    Hi JOLIVE18,

    What happened? As far as I undesrtood from the pm you sent me this morning you got the winnings. 

    Sorry for the confusion, the PM was stating that the email went through successfully. The pictures from above are the follow up to that email. 

    MelissaN a écrit :

    Bonjour JOLIVE18,

    Ce qui s'est passé? D'après ce que j'ai compris, d'après le MP que vous m'avez envoyé ce matin, vous avez remporté les gains.

    Désolé pour la confusion, le PM indiquait que l'e-mail avait été transmis avec succès. Les images ci-dessus font suite à cet e-mail.

  • Original Anglais Traduction Français

    I see. Okay thanks for the info. We'll check with them again. 

    Je vois. D'accord merci pour l'info. Nous vérifierons à nouveau avec eux.

  • Original Anglais Traduction Français

    @nasos511 - just to let you know that we have received your account details and the casino rep has been notified. We'll keep you posted. 

    @nasos511 - juste pour vous faire savoir que nous avons reçu les détails de votre compte et que le représentant du casino a été informé. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you, looking forward.

    Merci, j'attends avec impatience.

  • Original Anglais Traduction Français

    Funds were received. Thank you for your help, Melissa. 

    Les fonds ont été reçus. Merci pour votre aide, Mélissa.

  • Original Anglais Traduction Français
    JOLIVE18 wrote:

    Funds were received. Thank you for your help, Melissa.


    Awesome. The casino rep's also informed us that the money has been sent. Glad we could help. heart

    JOLIVE18 a écrit :

    Les fonds ont été reçus. Merci pour votre aide, Mélissa.


    Génial. Le représentant du casino nous a également informé que l'argent avait été envoyé. Heureux d'avoir pu vous aider. heart

  • Original Anglais Traduction Français

    i've got yesterday 1 email saying that my withdrawal request was cancel, no reason no explanation,

    i replayed to them back, and then again they just replay with a blank white message, without any words on it.

    attaching pictures

    j'ai reçu hier 1 email disant que ma demande de retrait était annulée, sans raison ni explication,

    Je leur ai rejoué, puis ils ont rejoué avec un message blanc et vide, sans aucun mot dessus.

    joindre des photos

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi nasos511,

    We received a feedback from the casino rep. Namely, you have multiple duplicate accounts with the casino, therefore you are not eligible to get a withdrawal on free chip. We saw the evidence of duplicate accounts. They adivise you to get in touch with their support team on live chat as well. 

    Salut nasos511,

    Nous avons reçu un retour du représentant du casino. À savoir, vous avez plusieurs comptes en double auprès du casino, vous n’êtes donc pas éligible pour obtenir un retrait sur jeton gratuit. Nous avons vu des preuves de comptes en double. Ils vous conseillent également de contacter leur équipe d'assistance par chat en direct.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa , Hallmark casino will not process my withdrawal. I have met their playthrough requirements and I have had my id documents verified. Melissa I will PM you screenshots of this proof along with my username at this site.

    Best Wedgehead.

    Bonjour Melissa, le casino Hallmark ne traitera pas mon retrait. J'ai satisfait à leurs exigences de jeu et j'ai fait vérifier mes documents d'identité. Melissa, je vous enverrai par MP des captures d'écran de cette preuve ainsi que mon nom d'utilisateur sur ce site.

    Meilleur Wedgehead.

    1.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    wedgehead wrote:

    Hi Melissa , Hallmark casino will not process my withdrawal. I have met their playthrough requirements and I have had my id documents verified. Melissa I will PM you screenshots of this proof along with my username at this site.

    Best Wedgehead.

    I received your screenshots and account details. We're going to review them and notify the casino rep. We'll keep you posted. 

    wedgehead a écrit :

    Bonjour Melissa, le casino Hallmark ne traitera pas mon retrait. J'ai satisfait à leurs exigences de jeu et j'ai fait vérifier mes documents d'identité. Melissa, je vous enverrai par MP des captures d'écran de cette preuve ainsi que mon nom d'utilisateur sur ce site.

    Meilleur Wedgehead.

    J'ai reçu vos captures d'écran et les détails de votre compte. Nous allons les examiner et informer le représentant du casino. Nous vous tiendrons au courant.

    1.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    wedgehead wrote:

    Hi Melissa , Hallmark casino will not process my withdrawal. I have met their playthrough requirements and I have had my id documents verified. Melissa I will PM you screenshots of this proof along with my username at this site.

    Best Wedgehead.

    I received your screenshots and account details. We're going to review them and notify the casino rep. We'll keep you posted. 


    Thanks very much Melissa.

    Best Wedgehead.

    MelissaN a écrit :

    wedgehead a écrit :

    Bonjour Melissa, le casino Hallmark ne traitera pas mon retrait. J'ai satisfait à leurs exigences de jeu et j'ai fait vérifier mes documents d'identité. Melissa, je vous enverrai par MP des captures d'écran de cette preuve ainsi que mon nom d'utilisateur sur ce site.

    Meilleur Wedgehead.

    J'ai reçu vos captures d'écran et les détails de votre compte. Nous allons les examiner et informer le représentant du casino. Nous vous tiendrons au courant.


    Merci beaucoup Mélissa.

    Meilleur Wedgehead.

    1.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino has been notified. We'll keep you posted. 

    Le casino a été prévenu. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    The casino has been notified. We'll keep you posted. 

    Thanks Melissa.

    Best, wedgehead.

    MelissaN a écrit :

    Le casino a été prévenu. Nous vous tiendrons au courant.

    Merci Mélissa.

    Mieux encore, tête de coin.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    The casino has been notified. We'll keep you posted. 

    Thanks Melissa.

    Best, wedgehead.

    MelissaN a écrit :

    Le casino a été prévenu. Nous vous tiendrons au courant.

    Merci Mélissa.

    Mieux encore, tête de coin.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa, Hallmark has now completely removed my free chip, free chip winnings and my verification deposit of $30. My balance is now zero. I will PM you with the screenshots of this, along with the contradiction in the terms and conditions/live chat and the e-mail they sent me. They also claim that my deposit was a couple cents under $30, but it was not. I have the bitcoin history from my wallet showing that it exceeded that amount (at the exchange rate at that time) if I need to show that as well (even it was below, I should have been given the opportunity to add to the deposit so that it was at $30).

    Best Wedgehead.

    Bonjour Melissa, Hallmark a maintenant complètement supprimé mon jeton gratuit, mes gains en jetons gratuits et mon dépôt de vérification de 30 $. Mon solde est désormais nul. Je vous enverrai par MP les captures d'écran de ceci, ainsi que la contradiction dans les termes et conditions/chat en direct et l'e-mail qu'ils m'ont envoyé. Ils prétendent également que mon dépôt était inférieur de quelques centimes à 30 $, mais ce n'était pas le cas. J'ai l'historique Bitcoin de mon portefeuille montrant qu'il a dépassé ce montant (au taux de change du moment) si je dois le montrer également (même s'il était inférieur, j'aurais dû avoir la possibilité d'ajouter au dépôt donc que c'était à 30$).

    Meilleur Wedgehead.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi wedgehead,

    We've checked your email and we also received the email from the casino rep. 

    The point is that the bonus is non-cashable and the bonus balance was removed therefore your withdrawal was rejected. The minimum withdrawal limit at the casino is 100$ which you didn't have in your account. 

    Since you made the deposit, the casino acknowledged that and they are ready to give you the deposit bonus of 350% on your deposit. 

    Salut Wedgehead,

    Nous avons vérifié votre courrier électronique et nous avons également reçu le courrier électronique du représentant du casino.

    Le fait est que le bonus n’est pas encaissable et que le solde du bonus a été supprimé, votre retrait a donc été rejeté. La limite minimale de retrait au casino est de 100$ que vous n'aviez pas sur votre compte.

    Depuis que vous avez effectué le dépôt, le casino l'a reconnu et est prêt à vous offrir le bonus de dépôt de 350 % sur votre dépôt.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    Hi wedgehead,

    We've checked your email and we also received the email from the casino rep. 

    The point is that the bonus is non-cashable and the bonus balance was removed therefore your withdrawal was rejected. The minimum withdrawal limit at the casino is 100$ which you didn't have in your account. 

    Since you made the deposit, the casino acknowledged that and they are ready to give you the deposit bonus of 350% on your deposit. 

    Hi Melissa, the casino removed my deposit. I have a zero balance. If the bonus was not cashable then why did they remove it ? It should have been left in my account and I should have been given the opportunity to get my balance up such that it was at $150 ? The 1st time they rejected my withdrawal the chip remained and so did my deposit. The 2nd time they completely zeroed out my balance so that the chip and my deposit are gone.

    MelissaN a écrit :

    Salut Wedgehead,

    Nous avons vérifié votre courrier électronique et nous avons également reçu le courrier électronique du représentant du casino.

    Le fait est que le bonus n’est pas encaissable et que le solde du bonus a été supprimé, votre retrait a donc été rejeté. La limite minimale de retrait au casino est de 100$ que vous n'aviez pas sur votre compte.

    Depuis que vous avez effectué le dépôt, le casino l'a reconnu et est prêt à vous offrir le bonus de dépôt de 350 % sur votre dépôt.

    Salut Melissa, le casino a supprimé mon dépôt. J'ai un solde nul. Si le bonus n’était pas encaissable, pourquoi l’ont-ils supprimé ? Il aurait dû être laissé sur mon compte et j'aurais dû avoir la possibilité d'augmenter mon solde pour qu'il soit à 150 $ ? La première fois qu'ils ont rejeté mon retrait, la puce est restée, tout comme mon dépôt. La deuxième fois, ils ont complètement remis à zéro mon solde, de sorte que le jeton et mon dépôt ont disparu.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    Hi wedgehead,

    We've checked your email and we also received the email from the casino rep. 

    The point is that the bonus is non-cashable and the bonus balance was removed therefore your withdrawal was rejected. The minimum withdrawal limit at the casino is 100$ which you didn't have in your account. 

    Since you made the deposit, the casino acknowledged that and they are ready to give you the deposit bonus of 350% on your deposit. 

    Hi Melissa, the casino removed my deposit. I have a zero balance. If the bonus was not cashable then why did they remove it ? It should have been left in my account and I should have been given the opportunity to get my balance up such that it was at $150 ? The 1st time they rejected my withdrawal the chip remained and so did my deposit. The 2nd time they completely zeroed out my balance so that the chip and my deposit are gone. Why the inconsistency between what they did the 1st time they rejected the withdrawal and the 2nd ?. Anyway, below is the redacted live chat which specificaly states that if I brought my free chip up to $100 and deposited $30 that I could withdraw. I am also showing that my deposit is gone. 350% of zero is zero (not that I would play it if I had my deposit still anyway).

    chat proof

    MelissaN a écrit :

    Salut Wedgehead,

    Nous avons vérifié votre courrier électronique et nous avons également reçu le courrier électronique du représentant du casino.

    Le fait est que le bonus n’est pas encaissable et que le solde du bonus a été supprimé, votre retrait a donc été rejeté. La limite minimale de retrait au casino est de 100$ que vous n'aviez pas sur votre compte.

    Depuis que vous avez effectué le dépôt, le casino l'a reconnu et est prêt à vous offrir le bonus de dépôt de 350 % sur votre dépôt.

    Salut Melissa, le casino a supprimé mon dépôt. J'ai un solde nul. Si le bonus n’était pas encaissable, pourquoi l’ont-ils supprimé ? Il aurait dû être laissé sur mon compte et j'aurais dû avoir la possibilité d'augmenter mon solde pour qu'il soit à 150 $ ? La première fois qu'ils ont rejeté mon retrait, la puce est restée, tout comme mon dépôt. La deuxième fois, ils ont complètement remis à zéro mon solde, de sorte que le jeton et mon dépôt ont disparu. Pourquoi cette incohérence entre ce qu'ils ont fait la 1ère fois qu'ils ont rejeté le retrait et la 2ème ?. Quoi qu'il en soit, vous trouverez ci-dessous le chat en direct expurgé qui indique spécifiquement que si j'apportais mon jeton gratuit à 100 $ et déposais 30 $, je pourrais le retirer. Je montre également que mon dépôt a disparu. 350 % de zéro est zéro (ce n'est pas pour autant que j'y jouerais si j'avais encore mon dépôt de toute façon).

    preuve de chat

  • Original Anglais Traduction Français

    They should have returned your deposit. Have you notified their live chat? 

    Ils auraient dû restituer votre caution. Avez-vous notifié leur chat en direct ?

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    They should have returned your deposit. Have you notified their live chat? 

     The live chat I posted earlier very clearly states I finished the playthrough and that I just needed to bring my balance up to $100 (which I did) by winning and then make a depost of $30 (which I did) and then I could withdraw $130.They did not honer what I was told. Instead they cancelled my 2nd withdrawal and zeroed out my balance. By the way, for your information, the minimum withdrawal from Hallmark is $100, not $30. Since the casino will not honor what I was told, it means that I do not have the required $100 withdrawal amount. As far as I'm concerned, I am owed $130, not $30 - I specifically asked what I needed to do in order to make a withdrawal and I executed these instructions. That is, my $30 deposit was based on the fact that I was told that if I brought my balance up to $100 and made that $30 deposit, that I could withdraw it. Therefore I am not going to contact Live Chat - I will not validate HallMark's fraudulent behavior by asking for my $30 deposit when I am owed $130. You may close this case if you wish. As far as I am concerned, I was cheated by Hallmark. You are more than welcome to your own opinion Melissa - the live chat is plain to see and it is very clear what had to be done to meet the requirements for withdrawal. Here again is what the live chat agent said word for word "As your current balance is $78.30, you have to play more and apply for the withdrawal once it is $100+"

    MelissaN a écrit :

    Ils auraient dû restituer votre caution. Avez-vous notifié leur chat en direct ?

    Le chat en direct que j'ai publié plus tôt indique très clairement que j'ai terminé le jeu et que j'avais juste besoin de porter mon solde à 100 $ (ce que j'ai fait) en gagnant, puis d'effectuer un dépôt de 30 $ (ce que j'ai fait), puis de pouvoir retirer 130 $. .Ils n’ont pas respecté ce qu’on m’a dit. Au lieu de cela, ils ont annulé mon deuxième retrait et remis à zéro mon solde. Soit dit en passant, pour votre information, le retrait minimum de Hallmark est de 100 $ et non de 30 $. Étant donné que le casino n’honorera pas ce qu’on m’a dit, cela signifie que je n’ai pas le montant de retrait requis de 100 $. En ce qui me concerne, on me doit 130 $, et non 30 $. J'ai spécifiquement demandé ce que je devais faire pour effectuer un retrait et j'ai exécuté ces instructions. Autrement dit, mon dépôt de 30 $ était basé sur le fait qu'on m'avait dit que si je portais mon solde à 100 $ et effectuais ce dépôt de 30 $, je pourrais le retirer. Par conséquent, je ne vais pas contacter Live Chat - je ne validerai pas le comportement frauduleux de HallMark en demandant mon dépôt de 30 $ alors qu'on me doit 130 $. Vous pouvez clôturer ce dossier si vous le souhaitez. En ce qui me concerne, j'ai été trompé par Hallmark. Vous êtes plus que bienvenu pour donner votre propre opinion Melissa - le chat en direct est clair et il est très clair ce qui devait être fait pour répondre aux conditions de retrait. Voici encore ce que l'agent du chat en direct a dit mot pour mot " Comme votre solde actuel est de 78,30 $, vous devez jouer plus et demander le retrait une fois qu'il atteint 100 $+ ".

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes, We've read the chat transcript you provided us with. We also know that you needed to deposit 30$ in order to withdraw your funds. The casino needs to refund your deposit, we'll chat with them again. We thought they already did it since they advised us that you were now able to claim 350% bonus. This case will not be closed until we sort it out and we'll do our best to help you. 

    Oui, nous avons lu la transcription du chat que vous nous avez fournie. Nous savons également que vous deviez déposer 30$ pour retirer vos fonds. Le casino doit rembourser votre dépôt, nous discuterons à nouveau avec eux. Nous pensions qu'ils l'avaient déjà fait puisqu'ils nous ont informés que vous pouviez désormais réclamer un bonus de 350 %. Cette affaire ne sera pas close tant que nous ne l'aurons pas résolue et nous ferons de notre mieux pour vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    Yes, We've read the chat transcript you provided us with. We also know that you needed to deposit 30$ in order to withdraw your funds. The casino needs to refund your deposit, we'll chat with them again. We thought they already did it since they advised us that you were now able to claim 350% bonus. This case will not be closed until we sort it out and we'll do our best to help you. 

    Yes, you've made it clear that you think the casino only needs to give me back my deposit and nothing else, despite the chat being very clear on this matter and my phone conversation with Justin which I obviously cannot post here. What's strange is that even though you believe the casino should only give me back my deposit and that you think the chip is not cashable, that under this belief (which I disagree with) you don't think that the free chip, the free chip winnings, and the deposit should not be placed back in my account so that I can attempt to bring my balance up to $180, so that I can then withdraw $100 since my withdrawal attempt was based on the directive I was given during my live chat conversation and phone conversation - not to mention the fact that the first time I attempted to withdraw my free chip and free chip balance, they were restored to my balance when the withdrawal was cancelled, and then that policy changed on the second withdrawal attempt where everything was removed when the withdrawal was cancelled. Since you are only planning to lobby for the restoration of only my deposit, I am no longer interested in pursuing this case. Please close this case.

    MelissaN a écrit :

    Oui, nous avons lu la transcription du chat que vous nous avez fournie. Nous savons également que vous deviez déposer 30$ pour retirer vos fonds. Le casino doit rembourser votre dépôt, nous discuterons à nouveau avec eux. Nous pensions qu'ils l'avaient déjà fait puisqu'ils nous ont informés que vous pouviez désormais réclamer un bonus de 350 %. Cette affaire ne sera pas close tant que nous ne l'aurons pas résolue et nous ferons de notre mieux pour vous aider.

    Oui, vous avez clairement indiqué que vous pensez que le casino doit seulement me restituer mon dépôt et rien d'autre, malgré le chat très clair à ce sujet et ma conversation téléphonique avec Justin que je ne peux évidemment pas publier ici. Ce qui est étrange, c'est que même si vous pensez que le casino devrait seulement me restituer mon dépôt et que vous pensez que le jeton n'est pas encaissable, qu'en vertu de cette croyance (avec laquelle je ne suis pas d'accord), vous ne pensez pas que le jeton gratuit, le jeton gratuit gains, et le dépôt ne doit pas être replacé sur mon compte afin que je puisse tenter de porter mon solde à 180 $, afin de pouvoir ensuite retirer 100 $ puisque ma tentative de retrait était basée sur la directive qui m'a été donnée lors de ma conversation en direct. et conversation téléphonique - sans parler du fait que la première fois que j'ai tenté de retirer mon jeton gratuit et mon solde de jetons gratuits, ils ont été restaurés sur mon solde lorsque le retrait a été annulé, puis cette politique a changé lors de la deuxième tentative de retrait où tout était supprimé lorsque le retrait a été annulé. Puisque vous envisagez uniquement de faire pression pour la restauration de mon dépôt uniquement, je ne suis plus intéressé à poursuivre cette affaire. Veuillez clôturer ce dossier.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for your feedback. Yes, I mean your winnings plus your deposit that you needed to make in order to cashout. We already emailed the casino earlier today and still waiting for their feedback on that. We asked them to put all your balance in your account since your current balance is zero. 

    We'll keep you updated. 

    Merci pour vos commentaires. Oui, je veux dire vos gains plus votre dépôt que vous deviez effectuer pour pouvoir encaisser. Nous avons déjà envoyé un e-mail au casino plus tôt dans la journée et attendons toujours leurs commentaires à ce sujet. Nous leur avons demandé de mettre tout votre solde sur votre compte puisque votre solde actuel est nul.

    Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you Melissa.

    Best, Wedgehead.

    Merci Mélissa.

    Bien mieux, Wedgehead.

  • Original Anglais Traduction Français

    I have won at vegas rush i deposited $40 and received a coupon i played the play through which s still in my casino account i went way over the play and  my win is $440 i made a  withdrawal request  3 separate times they have all documentation but they give me a different casino host   and they make me start over they have acknowledged that i met the requirements and that i won i told them to redeposit the $440 back into my account so i can play but they are giving  me the run around Can you help me collect                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               i                                                                                      

    J'ai gagné à Vegas Rush, j'ai déposé 40 $ et j'ai reçu un coupon. J'ai joué au jeu qui est toujours sur mon compte de casino. J'ai largement dépassé le jeu et mon gain est de 440 $. J'ai fait une demande de retrait à 3 reprises. Ils ont toute la documentation mais ils donnez-moi un hôte de casino différent et ils me font recommencer, ils ont reconnu que je remplissais les conditions et que j'avais gagné, je leur ai dit de redéposer les 440 $ sur mon compte pour que je puisse jouer mais ils me laissent courir. Pouvez-vous m'aider je récupère je

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Anthony, 

    Could you please private message me your casino username? We can notify the casino rep and see if there are any issues. 

    Salut Antoine,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino ? Nous pouvons informer le représentant du casino et voir s'il y a des problèmes.

  • Original Anglais Traduction Français

    I politely asked support via chat today my about my pending withdrawal. Since I've received no emails yet. He told me I had to send in documents I told him I had.... again. I submitted withdraw on 7th or 8th of August. He said it takes 7 Hopeto 10 days. I hope to be posting about my awesome withdraw experience soon...

    J'ai poliment demandé de l'aide par chat aujourd'hui au sujet de mon retrait en attente. Puisque je n'ai pas encore reçu d'e-mails. Il m'a dit que je devais envoyer des documents que je lui ai dit que j'avais... encore une fois. J'ai soumis mon retrait le 7 ou le 8 août. Il a dit que cela prend 7 jours à 10 jours. J'espère publier bientôt sur ma formidable expérience de retrait...

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for the update Josh Neumayer. Please keep us posted. 

    Merci pour la mise à jour Josh Neumayer. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    I will don't worry. As someone who has deposited regularly for the past two years this is frustrating. I didn't have to wait this long for the first time I got paid  and I have never had to wait this long for any other casino. I also know casino tactics like making people wait or the fact I've received about three or four no deposit bonus chips from them but no email from support my guess in hopesI use that no deposit bonus code and mix my funds in which case they'd cancel my withdrawal. but I don't think there will be a problem because considering the amount of times that I have deposited which I have screenshots of as well as the fact that I have withdrawn before I doubt they will want to deal with the Hell I will raise on every forum I can find posting proof of them screwing over a very loyal patron so I'm confident it should go through eventually.

    Je ne m'inquiéterai pas. Pour quelqu’un qui dépose régulièrement au cours des deux dernières années, c’est frustrant. Je n'ai pas eu à attendre aussi longtemps pour la première fois que j'ai été payé et je n'ai jamais eu à attendre aussi longtemps pour un autre casino. Je connais aussi les tactiques des casinos, comme faire attendre les gens ou le fait que j'ai reçu environ trois ou quatre jetons bonus sans dépôt de leur part, mais aucun e-mail du support, je suppose, dans l'espoir d'utiliser ce code bonus sans dépôt et de mélanger mes fonds, auquel cas ils' J'annulerai mon retrait. mais je ne pense pas qu'il y aura de problème car compte tenu du nombre de fois que j'ai déposé et dont j'ai des captures d'écran ainsi que du fait que je me suis retiré avant, je doute qu'ils veuillent affronter l'enfer sur lequel je vais soulever tous les forums que je peux trouver publient des preuves qu'ils ont baisé un client très fidèle, donc je suis sûr que cela devrait éventuellement aboutir.

  • Original Anglais Traduction Français

    Still haven't received any type of email from the baking department. I received you want promotions since my last by email though. Live chat has told me they have my documents. unsure why I'm still in the dark on this

    Je n'ai toujours pas reçu de mail du service boulangerie. J'ai cependant reçu par e-mail des promotions que vous souhaitiez depuis mon dernier. Le chat en direct m'a dit qu'ils avaient mes documents. je ne sais pas pourquoi je suis toujours dans le flou à ce sujet

  • Original Anglais Traduction Français

    Sent this to vegasrush support email. 

    Hello, Id like to start by saying i hope you guys are all well and you're familys are all healthy through this pandemic we are all experiencing. Also I'd like to say how much I have enjoyed playing here the past few years.

    I am curious about my pending withdrawal and was wondering if there was anything you additional you require from me. Or if I need to answer any questions. I hope you have a great day.

    Happy patron
    Joshua Neumayer

    Envoyé ceci à l'e-mail d'assistance de Vegasrush.

    Bonjour, J'aimerais commencer par dire que j'espère que vous allez tous bien et que vos familles sont toutes en bonne santé malgré cette pandémie que nous vivons tous. Je voudrais également dire à quel point j'ai aimé jouer ici ces dernières années.

    Je suis curieux de connaître mon retrait en attente et je me demandais si vous aviez besoin de quelque chose de plus de ma part. Ou si j'ai besoin de répondre à des questions. J'espère que tu as passé une bonne journée.

    Heureux mécène
    Josué Neumayer

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Josh Neumayer,

    Thanks for the update. Can you please private message me the email address you used for the registration and your name so we can notify the casino rep and see when your docs will be verified? 

    Bonjour Josh Neumayer,

    Merci pour la mise à jour. Pouvez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec l'adresse e-mail que vous avez utilisée pour l'inscription et votre nom afin que nous puissions informer le représentant du casino et voir quand vos documents seront vérifiés ?

  • Original Anglais Traduction Français
    1. I received this email about 5 minutes ago but it explains nothing it just confirms I have a support ticket open which I already knew
    1. J'ai reçu cet email il y a environ 5 minutes mais il n'explique rien, il confirme juste que j'ai un ticket d'assistance ouvert que je connaissais déjà
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Josh Neumayer,

    We've sent an email to the Casino Representative regarding your withdrawal issue today. We still haven't received a reply from them. We'll keep you updated.

    Bonjour Josh Neumayer,

    Nous avons envoyé aujourd'hui un e-mail au représentant du casino concernant votre problème de retrait. Nous n'avons toujours pas reçu de réponse de leur part. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    thank you I just don't understand what could be taking so long to verify a player who's already withdrawn and been verified in the past

    merci, je ne comprends tout simplement pas pourquoi il peut prendre autant de temps pour vérifier un joueur qui s'est déjà retiré et qui a été vérifié dans le passé

  • Original Anglais Traduction Français

    I just contacted live chat and was helped by Michelle. Was very polite and sincere and making me feel like the casino was going to make good. Said give banking 48 more hours to contact me assured that they would take care of me. As well as encourage me to ask for Michelle anytime I needed to deposit withdrawal or inquire about a bonus. I'll be honest when I do get my pay out the main reason I will continue to play here will be because of how polite Michelle was. 

    Je viens de contacter le chat en direct et j'ai été aidé par Michelle. C'était très poli et sincère et me donnait l'impression que le casino allait réussir. Il a dit de donner 48 heures supplémentaires à la banque pour me contacter, assuré qu'ils prendraient soin de moi. En plus de m'encourager à demander Michelle à chaque fois que j'avais besoin d'effectuer un dépôt ou de me renseigner sur un bonus. Je serai honnête lorsque je recevrai mon salaire, la principale raison pour laquelle je continuerai à jouer ici sera la politesse de Michelle.

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